anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot sa-mi recuperez beneficiile de pe cartela?

neo
Junior entuziast

Buna ziua,

Pe 14 febr. am ales din My Orange un abonament Fun6 (cu voce si net) la oferta.

Pe 15 febr. am anulat comanda. 

Am primit emailul de la Orange cu nr de inregistrare al solicitarii de anulare; cu sfatul de a refuza coletul cand apare curierul. (Nu stiu ce anume sa trimita prin curier, mi s-a parut suspect ca in mai putin de 12 ore de miercuri seara pana joi la pranz deja ei trimisesera asa zisul colet)

Pe 19 a aparut curierul, i-am explicat  ca asa au zis de la Orange, am primit sms de la firma de curierat "coletul s-a dat retur".

De astazi 20 febr nu mai am beneficii pe telefon: Nu pot apela - Nu pot fi apelat- Nu exista net. Doar nr de urgenta. Nici macar la serviciul de clienti nu pot suna.

Am sunat la 300, de pe alt telefon, duduia foarte obraznica nu mi-a dat nicio lamurire despre cererea de anulare, nici macar nu ma lasa sa termin de dictat cele 9 cifre, repeta in decurs de 10 secunde, de 5 ori a zis "aveti abonament..aveti abonament.."

Daca incepeam sa spun nr de solicitare, vorbea peste mine ca am abonament. "Nu imi faceti voi  abonament. Replica ei "Nu va facem noi abonament, dvs vi l-ati facut". Dupa care ea mi-a inchis apelul. Serviciu clienti Orange asa vorbeste la telefon?

Am contactat consultant pe My Orange, unde mi s-a spus ca am abonament si ca abonamentul Fun6 nu are voce. Ca Fun 6 are DOAR net. (10 Mb). Dupa insistente, a zis ca intreaba un departament: dupa care vine cu un alt raspuns cum ca au facut acum niste setari de acolo si trebuie sa am net dupa ce repornesc telefonul. Mi-a dat un alt nr de inregistrare (probabil solicitare anulare) la care timpul de raspuns este de 9 zile (banuiesc ca lucratoare).

Ceea ce nu este adevarat.

Cartela prepay a fost incarcata si e valabila pana pe 2 martie.

La ei figurez cu un abonament FUN6 (care cica are doar net, desi cand am ales abonamentul avea  si voce, credeam ca toate abonamentele au minute nelimitate).

Dar telefonul : Nu poate fi apelat - NU se poate apela - Nu are net. 

Intrebarea mea este: unde sa mai apelez?

In momentul asta eu nu beneficiezi de serviciile Orange si totusi sunt pe un abonament - fantoma la ei.

Cartela este incarcata, deci mi-au luat banii.

Serviciul de clienti nu functineaza, nici macar nu asteapta sa le dau nr de solicitare.

Serviciul my orange mi-au zis ca FUN6 are doar net.

1 Soluţie acceptată‚

Salut,

Colegii ne-au confirmat că totul este în regulă acum. Te rugăm să îți repornești telefonul mobil.

Te așteptăm înapoi în Comunitate cu confirmarea că îți sunt funcționale serviciile.

Vizualizare soluţie în postul original

34 Răspunsuri 34

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Prima greseala, din punctul meu de vedere, a fost trecerea la abonament. A doua a fost anularea comenzii. Acum, toate sunt decalate. 

Parerea mea este sa faci trecerea inapoi la prepay si sa ramai acolo. Daca nu ai nevoie absoluta de abonament, iti recomand sa nu-ti faci abonament.

Tot ce pot sa-ti recomand este sa iei legatura cu un consultant pr chat-ul Djingo, de aici, si sa clarifici situatia.

Client Orange

neo
Junior entuziast

Mi-am dat seama a doua zi ca am gresit, si am anulat.Ma atrasese pretul (era ab de 6 cu reducere la 3 pe 24 luni)

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

😞 Daca vrei ceva ieftin, mai degraba mergi pe Yoxo decat pe abonament clasic. E adevarat, acolo ai alte dezavantaje (nu poti suna la 300 de exemplu, fara credit suplimentar). Dar...daca pretul este cel care te-a determinat sa iei decizia asta, Yoxo ar fi fost mai ok, si nu te bagai la abonament pe 24 de luni.

Abonamentele sunt cunoscute pentru problemele pe care le ai la reziliere. Adica, il faci foarte usor, dar cand vine vorba sa-l desfaci...fie ti se cer despagubiri, fie nu se raspunde la solicitarea de reziliere, si multe, multe altele. Mi se pare o bataie de cap si un stres care nu justifica pretul, oricare ar fi el.

Eu nu recomand abonamentele (in caz ca nu era deja clar din mesajul anterior. :)) ). Nici macar Yoxo, cu toate ca si ala e tot abonament cu perioada minima contractuala o luna. Dar acolo sunt alte motive. Acolo problema e de suport. Deci, din punctul meu de vedere, nimic nu bate un prepay. Si exista si optiuni mai mici daca asta vrei.

Ai mai jos oferta de optiuni sub 5 euro (activabile din My Orange de exemplu).

La 3 euro inca ai minute nelimitate in retea si 500MB de net. Nu e foarte mult (chiar deloc), dar daca la Fun 6 ("redus la 3 euro") ai doar 10 MB de net, si niciun minut de apel....te las pe tine sa pui in balanta ce optiune e mai avantajoasa intre cele doua.

arsradu_0-1708429766188.png

 

Client Orange

neo
Junior entuziast

Multumesc , le vazusem. dar oferta asta aparuse pe telef si parea atractiva la momentul respectiv.Am crezut ca un ab are mai multe beneficii dar cand am primit a doua zi unul din fisiere cu beneficiile, am vazut ca sunt mai putine decat la cartela ,are in plus doar cateva canale tv. Si ca promotia de 50% reducere pe 24 luni ar putea fi o capcana. Am facut imediat anularea din formularul pe care l-au trimis ei in contract. Termenul e de 30 zile la adresa  de mail specificata de ei in contract.Scrie jos de tot, daca vreau anularea sa completez formularul , si trimis la adresa aceea.

neo
Junior entuziast

Care este adresa postala (pentru a trimite toate hartiile printate in ordine cronologica) la Orange? Am gasit 2 adrese :B-dul Lascar Catargiu  sector 1 sau str Gara Herestrau sector 2 (asta e precizata in formularul de retragere trimis de ei; prima adresa e din  Conditiile de retur). Am folosit toate posibilitatile date de ei pentru a anunta, au mai ramas 2: prin posta si prin fax la nr 021-2037311 care nu stiu daca mai functioneaza.. Mi s-a comunicat ca formularul pe care l-am trimis pe 15 febr la serviciul.clienti@orange.ro nu mai este valida si de aia nu mi l-au inregistrat, dar de acolo am primit nr de inregistrare.

Nu mai stiu ce adrese si nr  au actualizate

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Cred ca si daca te-ai duce personal sa le bati la usa tot nu s-ar rezolva problema. Deci, crede-ma ca problema nu e atat felul in care ai trimis solicitarea, cat foamea asta nebuna de abonamente! Sunt oameni care au trimis solicitarile alea pe cale oficiala, cu tot ce trebuie functional, si au asteptat cu lunile sa li se inchida abonamentul. Abonament care, ghici ce, in timpul asta, merge in continuare si se factureaza in continuare! Pentru ca, binenteles ca da. Daca serviciile sunt active, e normal sa se si factureze. Altfel spus, fac tot ce pot sa nu-ti inchida abonamentul. Ti-am zis de ce nu suport abonamentele. Fix din cauza asta.

Aveam impresia ca Bd Lascar Catargiu este sediul Orange, dar daca asta e trecut pe acel formular....nu stiu ce sa mai zic. Pe de alta parte, sunt date foarte, foarte vechi pe acel formular. Deci nu stiu cat de mult poti sa ai incredere.

Adresa oficiala este cea din Lascar Catargiu. Daca mai e si alta, eu nu stiu.

Adresa serviciul.clienti@orange.ro nu mai exista. Mai nou se foloseste formularul de contact de aici. De asemenea, sunt destul de sigur ca 021 2037311 nu mai e de actualitate de foarte mult timp.

Deci, ca si mijloace de comunicare iti recomand:

  1. Djingo (de pe laptop/PC ca sa poti scrie mai repede, dar merge si de pe telefon). Pentru acces la un operator uman, trebuie sa scrii "transfer operator" (posibil de doua ori), in intervalul de lucru (08:00-20:00).
  2. Pagina de Contact daca ai nevoie sa trimiti ceva in scris.

Ti-as fi recomandat si numar de telefon, dar nu stiu daca poti sa suni de pe nr tau (300). Daca nu, poti apela 0374 300 300 din orice retea. Dar oricum, trebuie trimisa solicitare in scris, oricum ar fi, deci probabil ca apelul telefonic nu te va ajuta prea mult.

Client Orange

neo
Junior entuziast

In contract scrie acea adresa "Clientul are dreptul de a notifica in scris Orange Romania ca renunta la cumpararea pachetului Orange
achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile de la data intrarii in vigoare a
contractului.
Dreptul de retragere se poate exercita prin trimiterea unui e-mail la adresa magazinonline@orange.ro sau prin posta
la adresa: Bulevardul Lascar Catargiu, nr 51-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti, Romania.Incetarea contractului
va opera din momentul in care aceasta a ajuns la cunostinta Orange Romania." iar in formularul de incetare contract trimis tot de ei sa-l completez si il trimit este  cealalta adresa "Anunțul retragerii din contractul încheiat prin mijloace de comunicare la distanță, se poate face prin
intermediul prezentului formular sau :
- apel la Serviciul Clienți, la numărul 300 (L-V 08:20) sau 0374 300 300 (tarif standard)
- www.orange.ro/contact
- prin intermediul aplicatei mobile My Orange App
- fax : 021 2037311 dedicat persoane fizice;
021 203 7322 dedicat persoane juridice;
- poștă: Str. Gara Herăstrău, nr. 4, București ,sector 2, cod poștal 020334"

Sa inteleg ca in hartogaraia trimisa pe 15 Febr au trecut  date neactualizate intentionat?

La 300 nu ot suna de pe nr de telefon,  "sim invalid "apare pe ecran

Mi-au trimis un raspuns de la customer@ ca au inregistrat solicitarea mea , cualt nr de inregistrare..si atat.

Astia dau nr de inregistrare pe banda rulanta, deci acel nr de inregistrare dat de ieri  nu era acolo  pt solicitare ca altfel ar fi vazut. Iarasi au mintit.

Nici daca mi-ar oferi abonament cadou , nu mai accept. Este a doua zi fara servicii  si nici nu cred ca imi vor mai activa sim-ul vreodata; am o presimtire ca ma tin asa cu "numere de inregistrare "pana pierd nr  si implicit contactele, mobile-bankingul si toate cele.. Acel "Formular de retragere din contractul încheiat prin mijloace de
comunicare la distanță cu Orange Romania" ei mi l-au trimis , mi-au cerut sa-l completez si sa  il trimit la adresa aceea, dupa care mi-au dat nr de inregistrare ,s(a nu ridic coletul ) are antetul orange, chiar si raspunsul este pe desenele alea specifice ale orange. Deci , nu e fals, si sigur auprimit, dar  au ignorat acel nr de inregistrare.

 Iarcei care au abonamente unde pot vedea datele din cont? Mi-au sters nr din MyOrange  udne puteam vedea cand incarc cartela sialtele; dar la abonament unde pot vedea cand s-a facut ab, ca cei de la consultanta nu vor sa zica (doar unul a zis ceva firav ca pe 19, dar functiona cartela atunci),  iar altul a zis ca scrie in contract. Nu scrie , si  contractul era din 14 febr , eu am avut cartela pana pe 20.. Ei au activat sim-ul pe 20 .

Nu am auzit pana acum , ca la portarea prepapy pe abonament,  cumparatorul sa fie lasat mai multe zile fara servicii Orange. Nici macar la portarea intr-o alta retea  nu dureaza asa mult.. 

neo
Junior entuziast

Mi-a dat cineva o idee: sa portez nr (de pe ab-asa cum figurez la ei) , in alta retea pe prepay.. Si daca merge, tot  scap de orange. 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Sunt cateva probleme cu abordarea asta:

1. e posibil ca noul operator sa nu aiba semnal la fel de bun. Evident, exista si reversul medaliei, in care are semnal mai bun.

2. majoritatea operatorilor o sa incerce sa-ti bage pe gat abonament. Deci, e posibil sa te duci sa-ti faci portare pe prepay, si sa-ti spuna ca nu se poate decat pe abonament. Cu exceptia Digi, care nu mai ofera servicii prepay, la Vodafone cu siguranta se poate pe prepay. Deci vezi sa nu cazi in plasa.

3. problema nu e atat Orange, cat foamea asta nebuna de abonamente! Eu sunt client prepay de foarte mult timp, si sunt multumit. Ba pot sa-ti spun ca m-am portat de la Vodafone la Orange, pe motiv de semnal. Asta dupa ce vreo 6 ani la rand m-am rugat de Vodafone sa vina sa rezolve problemele de acoperire din zona in care aveam nevoie. Nu s-au miscat, ca atare, dupa 6 ani, eu zic ca am asteptat destul (altii ar fi plecat in secunda 2, dar asta e alta problema), si m-am portat la Orange.

Ce vreau sa spun e ca in momentul in care te portezi la alt operator, trebuie sa iei in calcul si acoperirea din zona respectiva. Binenteles ca atata timp cat portarea se face pe prepay, poti sa revii oricand inapoi. Dupa cum ziceam, problema nu e Orange, problema e foamea de abonamente si neseriozitatea unora dintre companii cand vine vorba de rezilierea contractelor. Evident ca nimanui nu-i convine sa piarda clienti. Dar nici nu poti sa tii clientul cu forta in retea, prin tertipuri de genul asta ("nu am primit solicitarea", "trebuie trimisa prin posta", "trebuie sa anuntati cu cel putin 30 de zile inainte", de parca abonarea s-a facut cu 30 de zile dupa, si multe, multe altele).

Client Orange

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

In My Orange (aplicatie sau web) ar trebui sa poti vedea inclusiv cand a inceput abonamentul. Numarul ar trebui sa fie teoretic in continuare pe cont.... Dar daca nu (mai) e, se poate adauga foarte usor.

Logarea pe cont in cazul tau se face cu numar de telefon pe post de username? Pentru ca as recomanda mai degraba adresa de email ca username. Daca schimbi numarul sau adaugi si alte numere, o sa fie confusing. Eu asa l-am avut de la bun inceput (email + parola) si mi se pare foarte ok asa.

Cat despre ultima parte, sa inteleg ca in momentul de fata, nu mai ai semnal deloc la telefon? Pentru ca asta ar insemna ca nu mai ai servicii. Atata timp cat telefonul isi ia semnal, ai servicii. Ca ai resurse minuscule, si probabil ca nu ai minute incluse, asta e alta problema. Dar atata timp cat SIM-ul e activ, si se inregistreaza in retea, inseamna ca ai serviciile active.

Client Orange

Salut, @neo ! 

Ne poți detalia puțin situația? La ce tip de servicii te referi că nu ai acces? Din câte observăm, toate serviciile sunt active (atât internetul, cât și minutele și sms-urile) și ar trebui să le poți utiliza. 

neo
Junior entuziast

Minciuni de la Orange, va rog terminati cu toate  minciunile. Nu pot face nimic  cu telefonul. Scrie sus "doar apeluri de urgenta". Mesaje "sim invalid" "fara date mobile" cine apeleaza "casuta vocala". Luati un telefon , scoateti orice cartela sim din el, si exact asa este si al meu. Desi figurez cu abonament la Orange, un abonament fantoma. Am in telefon doar sim-ul meu, cel de pe prepay, care e ca si cum nu ar fi pentru ca este dezactivat de Orange. Sim-ul de abonament este la Orange.

Încearcă, te rugăm, să închizi și redeschizi telefonul mobil. Ulterior acestei acțiuni, te așteptăm cu feedback.

neo
Junior entuziast

"Fara acoperire retea. Doar apeluri de urgenta"

daca apelez "Nu se poate conecta la reteaua mobila"

Daca este apelat" casuta vocala"