anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot sa șterg o opțiune in plus

Andrey3099
Începător

Buna ziua. Am o cartela sim pe care sunt active doua opțiuni. Cum pot sa șterg una dintre ele pentru ca nu este functionala de mult timp. In secțiunea opțiuni îmi apare doar opțiune de reactivează. Nimic de stergere

10 Răspunsuri 10

svetalex
Maestru

Dezactivarea unei opțiuni se poate face:

  • din contul tău My Orange, secţiunea Tarife și opțiuni – Opțiuni active
  • prin apel la *100# , ramura Opțiuni, apoi Opțiunile mele active. Vei vedea afișate opțiunile active în contul tău în momentul respectiv.

    1. dacă ai activă o opțiune recurentă, selectează « anulare reactivare opțiune » pentru a activa apoi opțiunea care te interesează

    2. daca ai activă o opțiune de tipul recharge&go,  selectează “dezactivează opțiune”

Dacă ai o opţiune cu minute activă şi vrei să o înlocuieşti cu o altă opţiune, cea veche va fi dezactivată automat. Beneficiile vor fi disponibile până la data lor iniţială de valabilitate. În cazul în care dezactivezi o opţiune de internet, vei pierde beneficiile neutilizate în momentul dezactivării.

Sursa: https://www.orange.ro/help/cum-pot-activa-sau-dezactiva-o-opiune-prepay-51

Înțeleg totuși că tu vrei să o ștergi să nu mai apară, însă dacă nu mai este activată, nu ar trebui să producă efecte

Orice opțiune neactivată la un moment dat ”produce efecte” dacă ai creditul aferent în cont. Cel mai bine te simți când ai activă o opțiune cu roaming și se reactivează pe baza creditului din cont o opțiune națională. Extaz total.

FLo1
#StarMember

@Andrey3099: Bun venit în Comunitate. Cel mai simplu poți face această operație apelând meniul interactiv *100# Self Care. Alegi ulterior submeniul ❤️ Opțiuni / 1 Opțiunile mele active. Selectezi apoi numărul opțiunii care dorești să o ștergi, și vei avea posibilitatea de 1.Reactivare sau 2. Dezactivare (anulare reactivare).

Dacă întâmpini dificultăți revino pe topic pentru detalii. Numai bine.    

Andrey3099
Începător

Dacă apelez *100# la opțiuni active îmi apare ca nu am nici o opțiune cu toate ca am una activa plus cea care primesc mesaj ca o sa se reactiveze singura

in aplicație la opțiuni active îmi apar opțiunile doar ca nu am opțiune decât de reactivare. Cum am spus și mai sus, nu este nici o opțiune de stergere 

@Andrey3099: De aceea ți*-am recomandat meniul *100#. În MyOrange nu se poate dezactiva decât o opțiune activă. Găsești în MyOrange, la ”Tarife și Opțiuni”, ”Opțiunile mele active”. Selectezi opțiunea ACTIVĂ pe care dorești să nu se mai activeze și selectezi ”DEZACTIVARE”. La expirare, aceasta nu se va mai reactiva. Succes.

Nu îmi apare la *100# nici un MyOrange. Chiar trebuie sa repet de o suta de ori?

@Andrey3099: Ai grijă la exprimare și TON. TU ești cel care cere ajutor, nu membri Comunității care îți oferă răspunsuri. Poți repeta și de o mie de ori, important este să înțelegi TU:

Meniul SelfCare *100# (accesibil pe telefon prin apelare) este o variantă. Am descris-o anterior. MYORANGE este varianta contului tău în care poți gestiona opțiunile numărului tău, fie în aplicația instalată pe telefonul smart, fie pe un desktop/laptop în pagina de browser.

Așadar: Ce știi să folosești din cele descrise anterior? Sau la care dintre ele ai acces? Cu telefonul la tine sigur ai acces la meniul *100#.

Revino cu calm, explică cu detalii, eventual descrie unde te-ai blocat și rezolvăm problema ta. Altfel veți avea intimitate: doar tu cu problema menționată.  

Anonim
Neaplicabil

Poți dezactiva o opțiune și apelând 300, sigur cei de acolo te vor ajuta

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut Andrey,

Am mai intalnit problema asta. Din pacate, cel mai probabil va trebui sa iei legatura cu un consultant la 300 sau pe chat-ul Djingo. Pentru chat, ca sa fii transferat la un operator, poti sa scrii "transfer operator", si, daca esti in timpul programului (08:00-20:00) ar trebui sa fii transferat la un operator uman, care sa te ajute cu problema asta.

Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit cu metoda asta. 🙂

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Andrey3099, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?