anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Consultanti neprofesionisti

camelia_5
Junior
Buna ziua,
Astazi am incercat sa obtin informatii cum imi pot descarca o lista a convorbirilor.
Am vorbit pe net cu robotul care nu m-a ajutat, apoi cu alexandra-aluina care a spus ca din convorbiri si a inchis, desi am cerut detalii suplimentare ca nu reusesc.
Am sunat la 300 domnul Sorin a inchis.
Am revenit iar si imi spune ca sunt taxata cu 0.,55 centi pe minut.
Bataie de joc.
Sunt foparte suparata si nemultumita. Asa va tratati clienti?
Nu ar fi de mirare sa ii si pierdeti.
Doresc sa aflu cum obtin factura cu convorbirile. La detalii convorbiri, cronos, nu apare decat ce optiune am si ce minute.
Camelia
1 Soluţie acceptată‚

Miha_Z
#StarMember
Poti sa-ti faci cont My Orange si acolo ai posibilitatea de a vedea lista convorbirilor.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Jay
Campion certificat
Buna! Inteleg ca esti pe prepay.. numai la abonament accesul la serviciul clienti este nelimitat.. pentru prepay este limitat la 3 apeluri pe luna.. Posibil sa fie intarzieri in afisarea convorbirilor detaliate in contul My Orange..

Miha_Z
#StarMember
Poti sa-ti faci cont My Orange si acolo ai posibilitatea de a vedea lista convorbirilor.

FaraUnID
Campion certificat
Dupa ce te loghezi pe cont, acceseaza https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos/cronos si in josul paginii ai "Detalii convorbiri pentru" alegi numarul de telefon, perioada de timp in care vrei desfasuratorul si mai apoi, in dreapta jos ai 2 pictograme cu 1 cu DESCARACA si una cu TRIMITE PE MAIL.

Miha_Z
#StarMember
Voi puteti accesa contul My Orange? La mine merge doar logarea si apoi totul "e mort".

FaraUnID
Campion certificat
Merge, dar greu. Probabil se lucreaza la platforma in backend.

Manuel_2
Începător
Orange are o politica foarte paguboasa de fidelizare, cel putin la prepaid. Arunca cu bonusuri, era unu care se lauda pe alt forum ca are consum de peste 1 TB internet din bonusuri, insa cand vine vorba de cei care platesc, incarca in avans, deci de fapt crediteaza compania , nu reusesc sa ofere un raspuns satisfacator. Am fost taxat cu 50 eur credit, poate din vina mea, nu stiu pentru ca nu reusesc sa aflu cat internet aveam inainte de a se intra pe credit. M-am resemnat, o sa folosesc alt operator pt internet pe tableta.