anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Care este pretul optiunii 10€ credit?

laur77
Junior
Buna ziua!
pe scurt, am incarcat 10 euro prin aplicatie bancara, pentru care am platit 60 ron, adica 12 euro aprox. daca vreau sa activez optiunea 10€credit in aplicatia myorange, se pare ca am nevoie de 11,9 euro in cont. daca vreau sa activez optiunea 14€credit prin apel la *100#, imi mai cere doar 4 euro. creditul meu a ramas 10 euro, am datele mobile dezactivate. imi scapa ceva? multumesc!
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Eu stiu ca mi-am activat mai demult o optiune din acea sectiune, si nu mi-a luat nimic "in plus". Mai exact, aveam 5 euro, am activat optiunea de 5Euro (care era 5Euro +TVA), dar din cont mi-a luat doar "5 euro". Banuiesc ca TVA-ul era inclus deja din momentul cumpararii.

 

E un pic confusing, intr-adevar. Dar poti sa faci un experiment daca vrei. Incarca cu credit de cat vrei tu, si activeaza o optiune din My Orange, pe baza lui. Cel mai probabil o sa-ti ia doar cat te-ai astepta sa-ti ia (adica pretul optiunii, cu TVA inclus, pentru ca l-ai platit deja o data cand ai facut incarcarea).

 

Sau, daca vrei, mai simplu: ignora partea cu TVA-ul din aplicatie. Incarca cu cat ai nevoie (5 euro pentru optiune de 5 euro, 10 pentru cea de 10, etc), activeaza optiunea corespunzatoare pentru creditul tau, si pur si simplu ignora partea cu TVA-ul. Daca tu ai 10 euro in cont, si vrei sa activezi o optiune de 10, nici n-o sa aiba de unde sa-ti ia 12. Ca nu-i ai. 🙂 Daca iti da eroare, atunci e o problema. Dar tind sa cred ca o sa mearga fara probleme.

 

Buna @Diana23, daca ai folosit deja opțiunea timp de 3 luni și ai primit mesajul de restricționare pentru roaming, va trebui sa încarci cu credit. Roaming-ul este pentru plecări ocazionale și dacă ai folosit  o perioada mai îndelungată opțiunea cu minute și ai consumat mai multe resurse în străinătate decât în țară, se pune restricție. Vei putea suna daca ai credit in cont. Încearcă să încarci cu credit și vezi daca va merge.

Bonusul de 140 GB pentru 60 de zile, daca la asta te referi, se aplica la optiunea de 14 euro, nu la cea de 10. La cea de 10, ai doar 100 GB. 

Si da, ar trebui sa fie la fiecare reincarcare. Cu mentiunea ca: "bonusurile nu se acordă la activările de opţiuni din creditul existent în cont ci exclusiv la reîncărcarea cu credit sau cu o opțiune PrePay."

 

Mai multe detalii aici: https://www.orange.ro/prepay

 

Update mai 2022 - opțiunea de 10 euro disponibilă în My Orange a fost eliminată din portofoliu.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

delfinas
#StarMember
Laur, bun venit in Comunitate!!! Prețul e de 10 euro fara TVA, care e 19%. Fa un calcul ce înseamnă 19% din 10 și obții diferența aia de aproape 2 euro. Eu ii încarc tatălui meu o opțiune de 5 euro, pt care plătesc aproape 6 euro

laur77
Junior
pai deja am platit 12 euro in lei, adica 60 ron.

FLo1
#StarMember
@laur77: Dacă ai încărcat cu 10€ credit și vrei o opțiune de 14€, bineînțeles că vei avea nevoie numai de 4€. Simplu. Însă grijă: valorile în euro nu conțin TVA. De aici diferența la plata în lei.

delfinas
#StarMember
Da, dar creditul tau e de doar 10 euro. Opțiunea e de 10 Euro+TVA.

laur77
Junior
eu am impresia ca platesc tva-ul de doua ori. prima data atunci cand platesc 60 ron pentru a dobandi un credit de 10 euro. a doua oara cand ar trebui sa mai platesc 2 euro pentru a activa optiunea 10€credit. multumesc pentru raspunsuri.

delfinas
#StarMember
Trebuia să încarci de la început cu opțiune. Transfornarea creditului în opțiune e ca o nouă achiziție.

FLo1
#StarMember
@laur77: Dacă ai încărcat cu 10€ credit și la activarea opțiunii de 10€ cu resurse plătești 12€ (precum declari), atunci Orange îți plătește de 2× diferența. :))) Dacă tot nu crezi și nu ești convins, încarcă cu 10€ credit +TVA in lei, iar apoi activează opțiunea de 10€ prin apel la *100#. Vei vedea că e tot 10€, nicidecum 12€. Dar cum menționam, referința în euro nu conține TVA.

laur77
Junior
delfinas: Cred ca asa ar fi trebuit sa fac.

laur77
Junior
FLo1: Nu pot activa optiunea prin apel la *100#, se face doar din aplicatie. Dar asa e, cred ca tot 10 euro ar costa, daca ar fi posibila activarea acolo. In aplicatie insa, pretul este de 11,9 euro. (aici, referinta in euro contine tva) Dar, probabil, daca as opta pentru ''alege'' in dreptul acestei optiuni (in aplicatie), as plati acesti 12 euro in ron cumva... dar ar fi echivalent cu cei 10 euro credit pe care deja ii am in cont (la care am platit deja tva-ul, cand am facut plata in lei). Doar asa gasesc o explicatie

delfinas
#StarMember
Cum am mai zis, opțiunea de 5 euro, de ex, costă în jur de 29 de lei, care ar însemna aproape 6 euro, nu 5. Opțiunea e de 5 euro, restul e TVA.

FLo1
#StarMember
@laur77: Într-adevăr, la *100# doar opțiunea de 14euro se poate activa, cea de 10euro nu este disponibilă. Ar cam trebui ORANGE să ia aminte la acest aspect și să permită această facilitate, diferența între 10 și 14 euro nefiind un chilipir. În schimb, vei știi pe viitor să activezi direct opțiunea de 10 euro din aplicație. Dacă nu, întrucât *100# nu e de ajutor, rămân celelalte variante: apel la 300 sau chatbotul Djingo. Prin email e mai lent procesul.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Eu stiu ca mi-am activat mai demult o optiune din acea sectiune, si nu mi-a luat nimic "in plus". Mai exact, aveam 5 euro, am activat optiunea de 5Euro (care era 5Euro +TVA), dar din cont mi-a luat doar "5 euro". Banuiesc ca TVA-ul era inclus deja din momentul cumpararii.

 

E un pic confusing, intr-adevar. Dar poti sa faci un experiment daca vrei. Incarca cu credit de cat vrei tu, si activeaza o optiune din My Orange, pe baza lui. Cel mai probabil o sa-ti ia doar cat te-ai astepta sa-ti ia (adica pretul optiunii, cu TVA inclus, pentru ca l-ai platit deja o data cand ai facut incarcarea).

 

Sau, daca vrei, mai simplu: ignora partea cu TVA-ul din aplicatie. Incarca cu cat ai nevoie (5 euro pentru optiune de 5 euro, 10 pentru cea de 10, etc), activeaza optiunea corespunzatoare pentru creditul tau, si pur si simplu ignora partea cu TVA-ul. Daca tu ai 10 euro in cont, si vrei sa activezi o optiune de 10, nici n-o sa aiba de unde sa-ti ia 12. Ca nu-i ai. 🙂 Daca iti da eroare, atunci e o problema. Dar tind sa cred ca o sa mearga fara probleme.

 

Buna @Diana23, daca ai folosit deja opțiunea timp de 3 luni și ai primit mesajul de restricționare pentru roaming, va trebui sa încarci cu credit. Roaming-ul este pentru plecări ocazionale și dacă ai folosit  o perioada mai îndelungată opțiunea cu minute și ai consumat mai multe resurse în străinătate decât în țară, se pune restricție. Vei putea suna daca ai credit in cont. Încearcă să încarci cu credit și vezi daca va merge.

Bonusul de 140 GB pentru 60 de zile, daca la asta te referi, se aplica la optiunea de 14 euro, nu la cea de 10. La cea de 10, ai doar 100 GB. 

Si da, ar trebui sa fie la fiecare reincarcare. Cu mentiunea ca: "bonusurile nu se acordă la activările de opţiuni din creditul existent în cont ci exclusiv la reîncărcarea cu credit sau cu o opțiune PrePay."

 

Mai multe detalii aici: https://www.orange.ro/prepay

 

Update mai 2022 - opțiunea de 10 euro disponibilă în My Orange a fost eliminată din portofoliu.

Client Orange