PrePay
Descoperă opțiunile PrePay, metode de reîncărcare și ofertele speciale PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum verific ce resurse mai am si in ce ordine se consuma resursele pe Orange PrePay?

Am observat că au fost câteva întrebări despre verificarea consumului pentru Orange PrePay și despre ordinea în care se consuma resursele, de aceea ne-am gândit că ar fi util un topic separat.   Cum verific ce resurse mai am disponibile pe PrePay și ...

MihaelaC de către Community Manager
  • 6371 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] De ce orange nu imi recunoaste resursele?

Am o optiune activa de 5euro cu minute achizitionata direct din ING homebank. Astazi este 7.7.2020, optiunea fiind activa pana pe 23.07.2020. Din acea optiune am consumat doar internetul si vreo 20 de minute din alte retele. Problema este ca daca ape...

George_27 de către Începător
  • 867 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] De ce mi a expirat optiunea prea devreme?

Mi am incarcat cartele pe date de 28 iunie cu o optiune de 6 euro si am observat ca pe astazi 7 iulie deja expirase si nu au trecut cele 30 de zile

Emi_5 de către Începător
  • 1021 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! minute si mesaje in loc de internet prepay la optiunea de 1 euro

o scurta povestioara: am nevoie de net de la orange; am gasit optiunea din atasament (nu scrie nicaieri ca e condtionata de incarcarea ori existenta altei optiuni pe cont) am incarcat un euro si am primit in loc de 50 de giga- minute si mesaje nelimi...

de către Neaplicabil
  • 3558 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Optiune si credit dezactivate.Cum rezolvati asta ?

Buna ziua, nu sunt singurul care a patit asta si vad ca nu se ofera un raspuns la aceasta intrebare.Cum rezolv sau cum rezolvati disparitia optiunii si creditului ? Ieri optiunea era activa si expira in 24.07.2020 azi nu mai am absolut nimic

gerhgtrbg de către Junior
  • 842 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Urgent! Sunt în perioada de gratie dar am reîncărcat recent.

Nu mai pot apela, nici măcar la 333 pentru a verifica opțiunea activa, am reîncărcat acum câteva zile cartela, reîncarc aproximativ de doua ori pe luna deoarece nu îmi ajunge internetul,și totuși îmi apare ca sunt în perioada de grație și nu înțeleg ...

Adi_24 de către Începător
  • 967 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 1 aprecieri