PrePay
Descoperă opțiunile PrePay, metode de reîncărcare și ofertele speciale PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum verific ce resurse mai am si in ce ordine se consuma resursele pe Orange PrePay?

Am observat că au fost câteva întrebări despre verificarea consumului pentru Orange PrePay și despre ordinea în care se consuma resursele, de aceea ne-am gândit că ar fi util un topic separat.   Cum verific ce resurse mai am disponibile pe PrePay și ...

MihaelaC de către Community Manager
  • 6298 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! număr suspendat în aplicația my orange

eu îmi încarce numărul la fiecare lună, acum urmează, sunt în perioada de suspendat în aplicația my orange așa îmi arată, și am luat de piniata party un bonus, dar nu îl pot lua, ce să fac din cauza ca e suspendat, a găsit cineva o soluție ?

petrutl2 de către Începător
  • 324 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Perioada de gratie nu este afisata

Salutare, in my orange aplicatia mobila dar si in varianta web nu este afisata perioada de gratie a cartelei prepay, care o fi problema? Am reincarcat ultima oara in luna decembrie 7 euro am si optiune activa. Oricum nu ma afecteaza deoarece reincarc...

Anonim de către Neaplicabil
  • 1357 Vizualizări
  • 34 răspunsuri
  • 9 aprecieri

Soluționat! Schimbare numar prepay

Pot sa mi schimb singur numarul de telefon daca am prepay, din app MyOrange? Sau ar trebui sa ajung pana la un punct orange/sa vorbesc cu un operator? 

Elx_333 de către Începător
  • 779 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Soluționat! Lipsa internet pe Prepay

BunaAm un prepay care nu acceseaza internetul.In 7 decembrie acest prepay a primit SMS cu "ai consumat resursele de net din optiunea ta". Este incarcat cu optiunea de 3€, optiune activa, plus bonus de net acordat joi din BonusPocus (cu mesaj de confi...

Blue12 de către Senior
  • 482 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Reincarcare prepay in perioada de gratie

Buna. Numarul meu este, cred, in perioada de gratie. Daca incerc sa reincarc cu o optiune prepay in aplicatia myorange, primesc mesajul “numarul nu este de tip prepay sau anonament reincarcabil”. Cum pot sa reincarc cartela? Multumesc!

a_dutzu de către Începător
  • 538 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Expirarea opțiunii prea devreme

Salutare am o problema de câteva luni am zis ca este doar o problema și ca se va repara însă fără vreun motiv anume după 2 săptămâni de la ultima reîncărcare primesc mesaj ca se va reactiva opțiunea mai devreme și cu 15 zile. Întâmplarea face ca prim...

NeneaVlad de către Începător
  • 577 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 3 aprecieri