PrePay
Descoperă opțiunile PrePay, metode de reîncărcare și ofertele speciale PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum verific ce resurse mai am si in ce ordine se consuma resursele pe Orange PrePay?

Am observat că au fost câteva întrebări despre verificarea consumului pentru Orange PrePay și despre ordinea în care se consuma resursele, de aceea ne-am gândit că ar fi util un topic separat.   Cum verific ce resurse mai am disponibile pe PrePay și ...

MihaelaC de către Community Manager
  • 6523 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Anulare reincarcare

Cum pot anula o incarcare la un numar gresit am scris incorect numarul pe care l-am incarcat de pe aplicatia my orange

Ionel_Mihalyi de către Începător
  • 719 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 0 aprecieri

De ce nu primesc mesajul de confirmare reîncarcare din Romania?

Bună ziua! Am rugat pe cineva să îmi încarce telefonul din Romania eu fiind în Austria și nu înțeleg de ce nu am primit mesajul de confirmare căci contul meu a fost reîncarcat. Persoana mi-a încărcat de ieri si nici astăzi nu am primit nimic.Mențio...

Gif49 de către Începător
  • 1491 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Opțiunea de 6 euro promoțional

Salut, am luat o cartela prepay și am primit mesaj ca la opțiunea de 3 euro primesc promoțional opțiunea de 6 euro. Am reîncărcat din my Orange iar momentan nu am primit nimic, trebuie sa fac eu ceva?

TheDasher de către Începător
  • 1247 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! 5G e disponibil doar pe abonament, nu si pe prepay?

Am cautat pe site si am gasit ca pentru a beneficia de 5G ai nevoie de un smartphone compatibil, un abonament care să îți ofere acces la acest serviciu si să te afli în aria de acoperire, dar nu apar care sunt abonamentele si despre Prepay nu e menti...

Vrajitoarea de către Cunoscător
  • 15175 Vizualizări
  • 27 răspunsuri
  • 19 aprecieri

Lipsa semnal dupa reincarcarea cartelei PrePay

Hello. Am reincarcat recent cartela PrePay, iar dupa efectuarea acesteia nu am mai avut semnal, scrie "Emergency calls only". Am incercat restart la telefon, reintroducerea cartelei sim in telefon, dar nimic. Solutii?

dvniel de către Junior
  • 2023 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Cumparare de valabilitate cartela prepay care nu se afla intr-un telefon

Sunt interesat sa cumpar valabilitate lunara la pretul de 2 EUR.Am gasit ca acest lucru se poate face sunand la *100#. Cartela in discutie se afla insa intr-o centrala de alarma si nu pot suna de pe ea acolo unde se afla.Am cautat si alte modalitati ...

Anonim de către Neaplicabil
  • 5203 Vizualizări
  • 19 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Este posibil sa am 2 optiuni active simultan?

Salutare! Mi-am activat astazi optiunea de 12 euro cu internet roaming, insa nu am fost atenta ca aceasta are doar internet, nu si minute nationale. Daca activez inca o optiune de 5€ cu minute nationale, ramane activa si cea de 12€ cu internet roamin...

AlinaBulina de către Începător
  • 2188 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 0 aprecieri