PrePay
Descoperă opțiunile PrePay, metode de reîncărcare și ofertele speciale PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum verific ce resurse mai am si in ce ordine se consuma resursele pe Orange PrePay?

Am observat că au fost câteva întrebări despre verificarea consumului pentru Orange PrePay și despre ordinea în care se consuma resursele, de aceea ne-am gândit că ar fi util un topic separat.   Cum verific ce resurse mai am disponibile pe PrePay și ...

MihaelaC de către Community Manager
  • 6476 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Fara internet si minute cu optiunea de 6 euro

Am incarcat cu optiunea de 6 euro minute nelimitate si internet 60GB pe la ora 1:40 ziua, in aceeasi zi, la ora 7 seara mi s a dezactivat internetul si nici nu mai pot suna, imi zice ca n am credit. Incarc de cel putin 4 ani pe aceeasi optiune si n a...

Eusebiu1 de către Începător
  • 1665 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Eroare reincarcare prepay cu card persoana juridica

Buna,Am de reincarcat 7 cartele SIM, si , de fiecare data cand se efectueaza cu succes primele 5, la ultimele 2 imi da eroarea cum ca nu s-a putut realiza reincarcarea.Fonduri sunt suficiente pe card.Ce ar putea fi ?

AlexT93 de către Junior
  • 1649 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Suspendare numar prepay aflat in perioada de gratie

Bună seara!Cui m as putea adresa pentru a mi reactiva numărul de telefon? Precizez ca am trimis sesizare, am sunat la nr cu tarif normal......Numărul se afla în perioada de gratie pana pe 10.03.2023.

user_18759646 de către Junior
  • 2989 Vizualizări
  • 11 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Nu pot trimite mesaje SMS la 3520

  Bună ziua , am de trimis un SMS la un numar scurt  , dar imi zice ca mesajul nu s-a putut trimite , cartela am reincarcat-o cu CREDIT , nu am ales minute sau altceva , credit pe cartela am dar nu se trimite  , barari de mesaje nu am  si in setarile...

Maghita de către Începător
  • 1570 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Am o reincarcare automata care nu s-a efectuat

Buna ! Au fost probleme cu reincarcarile automate acum la inceput de decembrie ? Am o reincarcare automata care nu s-a efectuat...nu am primit sms-ul prin care sa confirm reincarcarea, in cont ea apare activa si urmatoarea reincarcare este in ianuari...

Anna_Marya_85 de către Junior
  • 1982 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Internet mobil nefuncțional cu opțiune 12€

După activarea opțiunii 12€, în urmă cu 3 zile, nu mai merge internetul mobil (în România). Cu bonusuri am >200GB net, dar degeaba... Am solicitat din nou setări automate pt internet, dar nu s-a rezolvat problema. Cineva a mai pățit așa? Cu opțiunea ...

Sandrea de către Junior entuziast
  • 3703 Vizualizări
  • 31 răspunsuri
  • 7 aprecieri

Activare 2 optiuni simultan

Am activat din greseala optiunea de 4 euro din aplicatia My orange. Dupa ce am realizat am activat optiunea de 5 euro. Cum pot sa dezactivez si sa primesc banii inapoi pentru optiunea prepay de 4 euro?

chihaialex de către Începător
  • 1268 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 0 aprecieri