anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am reîncărcat un număr de două ori, din greșelă, ce se poate face?

denisah
Începător
Bună! Din greșeală am reîncărcat un număr de două ori cu aceeași opțiune. O dată s-a reîncărcat pe baza unui bon, scos dintr un POS iar a doua oară prin transfer de pe un număr cu abonament. Plata s-a efectuat în ambele locuri dar știam că nu poate funcționa o opțiune de două ori pe aceași număr, nu? Ce se poate face în această situație?
8 Răspunsuri 8

delfinas
Specialist certificat
Bun venit in Comunitate!!! Poate ai suma de 2 ori, dar nu cred ca s-a activat aceeasi extroptiune de 2 ori. La https://www.orange.ro/prepay/ scrie asa: "Dacă vrei să activezi una din opțiunile acestei oferte, dar ai deja activată o opțiune care este incompatibilă cu aceasta, trebuie mai întâi să o dezactivezi pe cea veche." Cum poti dezactiva o optiune activa? "Poți face acest lucru prin apel la *100#, ramura 3 Optiuni apoi 1 Optiunile mele active . Vei vedea afișate opțiunile active în contul tău în momentul respectiv. 1. Daca ai o optiune recurenta activa in cont, cu beneficii in perioada de valabilitate, selectează "dezactivează opțiunea si anuleaza reactivarea ei". Beneficiile neconsumate vor fi disponibile până la data lor iniţială de valabilitate. În cazul în care dezactivezi o opţiune de internet, vei pierde beneficiile neutilizate în momentul dezactivării. 2. Dacă ai o opțiune recurentă programata pentru reactivare lunara, fara beneficii in perioada de valabilitate, selectează « anulare reactivare opțiune » pentru a activa apoi opțiunea care te interesează."

denisah
Începător
Ok, si cam ce ar însemna asta? A doua opțiune mi se va activa atunci când expiră prima sau..?

delfinas
Specialist certificat
Daca s-a incarcat ca suma, ar trebui sa ai credit pentru data viitoare. Citeste si aceste subiecte, sunt asemanatoare: https://comunitate.orange.ro/questions/2700200-activat-optiune-gresita https://comunitate.orange.ro/questions/2685965-optiuni-minute-simultan Aici ai detalii despre activarea si dezactivarea unei optiuni: https://www.orange.ro/help/cum-pot-activa-sau-dezactiva-o-opiune-prepay-51 Daca ceri info credit, ce ti se comunica?

linabubu
Junior entuziast
Eu am sunat la relatii cu clientii si am rezolvat problema telefonic.

denisah
Începător
Am înțeles, vă mulțumesc! Și problema cum s-a rezolvat, vi s-a prelungit creditul pe încă 30 de zile?

linabubu
Junior entuziast
Eu nu am platit cu card de credit, ci am optat pentru plata pe factura, prin urmare cei de la Orange au anulat optiunea (intre cele 2 incarcari era diferenta de cateva secunde) si au scazut cei 5 euro de pe factura.

delfinas
Specialist certificat
Ca sa nu ai un extracost, incearca sa vb cu un consultant pe chat, pe MyOrange.

DanielaH
Moderator
@denisah, s-a clarificat situația? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Mulțumim.