anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am reîncărcat cartela mea cu 5 euro si nu mi s-a alocat creditul cumpărat

Cristina_27
Junior
Am reîncărcat cartela mea cu 5 euro si nu mi s au bagat. A doua zi am sunat la servicii cu clienții sa intreb cauza si cica ei inca lucreaza la asta si într-adevăr e problema de la ei, am mai sunat azi iar, tot aceeasi chestie mi s a zis. Adica eu trebuie sa astept cateva zile fara internet si minute doar pentru ca e problema la ei ?
16 Răspunsuri 16

FLo1
#StarMember
@Alessiia: Dacă ai încărcat acum atunci răbdare până dimineață. Așa e Orange pe-nserate: adormit și stând pe spate. Indiferent dacă ai încărcat cu card sau de pe un alt abonament spre dimineață problema se va clarifica. Revino dacă situația persistă și nu se schimbă nimic până pe la 9:00.

DanielaH
Moderator
@Alessiia!123, au fost alocate resursele din opțiune? E totul în regulă?