anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare optiune PrePay

DiaMaria
Începător
Am consumat creditul inaintea reactivarii unei optiuni de 4 euro. Am reincarcat dar nu vreau sa mai astept o luna pana se reactiveaza automat. Din my orange de pe chrome imi da eroare cand dau pe reactivare. Pe my orange de pe aplicatie imi apare doar optiunea de dezactivare. Daca dau dezactivare imi mai apare dupa aceea optiunea de 4 euro in lista de optiuni pe care le pot selecta?
7 Răspunsuri 7

Abonat
Explorator entuziast
Da, ar trebui să-ți apară. (este opțiune disponibilă pentru toți clienții Orange - ar fi ciudat ca doar ție să-ți dispară!) - Încearcă și în meniul *100# dacă nu reușești în MyOrange. - Ca idee generală - de ce nu reîncarci direct cu Opțiunea de 4 EUR? (sau 5 sau 6 sau cât de interesează) (și eu mai reîncărcam cu credit și se întâmpla să fie consumat din greșeală - dar de când se poate reîncărca direct cu opțiune, pare mai simplu - nu!?)

DiaMaria
Începător
Multumesc de raspuns! Este pentru mama mea, eu ii transfer lunar 4 euro din contul meu cu abonament, ii e mai usor ei în modul asta. Voi incerca cum ai spus. Multumesc!

Abonat
Explorator entuziast
Și eu tot cu părinții mai aveam episoade din acestea :) - Presupun că deja ai acces prin MyOrange-ul tău pe numărul mamei tale (îl poți adăuga numărul în contul tău, eventual). - Astfel vei avea acces să o poți ajuta și cu opțiunile și cu orice alte întrebări. - Totuși, cum reușești să faci transfer de credit de pe abonament? Ai cumva abonamentul reîncărcabil? (chiar ieri am întrebat despre asta :) - Sau pur și simplu reîncarci cu 4 EUR credit și alegi ca metodă de plată "pe factură"?

Firefly
Cunoscător
@Abonat, avem opțiunea de a plăti reîncărcarea pe factură. @DiaMaria, din My Orange poti alege daca vrei sa incarci cu credit sau cu opțiune.

Alex_99
Începător
Incearca sa activezi optiunea ca o optiune noua, nu sa o reactivezi

teacher_
Specialist certificat
Salut! Prima data trebuie anulata activarea optiunii (suna ciudat) prin apel la *100*3#, aștepți mesajul de confirmare pentru dezactivarea optiunii, apoi activezi din nou aceeași opțiune. Am pățit și eu de multe ori, și nu știam ce se întâmplă.

DanielaH
Moderator
@DiaMaria, ai reușit să activezi opțiunea?