anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

7 reincarcari esuate, nu pot suna

RaSi
Începător
De ieri incerc reincrcarea cu optiune si nu merge ! Am 7 incercari esuate si numarul suspendat, nu pot suna nu pot afla ce trebuie sa fac. Folosesc aplicatie de mult timp si este prima data cand nu merge. Sa ma sune cineva si sa rezolve bug sau ce problema o fi. Help.
3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Plata cu card? Daca da, incearca sa re-adaugi cardul, in caz ca il ai deja salvat in aplicatie. Sau simuleaza o readaugare a cardului, din aplicatie, modificand metoda de plata cu...aceeasi. De asemenea, poti incerca sa faci plata din My Orange, varianta de PC, care nu ar trebui sa aiba problema asta. Ideea e sa treci prin pasii in care iti introduci datele cardului si aprobi tranzactia pe partea bancii. Daca problema e cu cardul deja salvat in aplicatie, e o problema cunoscuta si se lucreaza la ea. Daca e altceva, da-ne mai multe detalii.
Client Orange

DanielaH
Moderator
Bun venit în Comunitate! Cum spunea și arsradu, ne-ar ajuta mai multe detalii. Ce metodă de reîncărcare folosești? Primești vreun mesaj de eroare în aplicație?

Vio73
#StarMember
Salutare! Îmi pare rău pentru situația prin care treci, dar e clar că ceva nu funcționează la aplicație în cazul acesta. Trebuia s-o dezinstalezi/reinstalezi, iar dacă nici atunci nu funcționa, folosește altă metodă de reîncărcare temporar. Sper să fi reușit cumva!