anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Încărcare prin aplicatia ding

Alexandra_murar
Începător
Bună seara. Am nevoie de ajutorul vostru urgent.
Mi am încărcat prin aplicatia ding și mi au spus ca am primit creditul deși eu sunt plecata inafara tarii și serviciul roaming este activ, dar din păcate nu pot vedea creditul, apela sau orice altceva.
5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember
Alexandra, bun venit în Comunitate. Să înțeleg că nu ai un cont MyOrange? Dacă ai roamingul activat ar fi trebuit să primești confirmarea primirii creditului. Dar conform unor recenzii ale utilizatorilor acelei aplicații, am observat destui "pățiți" care nu au primit creditul. Mai sigură era o încărcare prin MyOrange. Faptul că ai apelat la acea aplicație, răspunderea este exclusivă. Îți recomand MyOrange pentru gestionarea contului și reîncărcări. Revino cu detalii dacă primești alte confirmări ale celor de la Ding. Succes. Grijă la utilizarea excesivă în roaming a numărului de prepay: opțiune cu resurse maxim 60 de zile din ultimele 123 de zile. În rest doar încărcarea cu credit te ajută.

Alexandra_murar
Începător
Hey ,am vorbit cu cei de la DDingsi mi au spus ca au luat legătura cu cei de la Orange și ca tranzacția a fost făcută cu succes,dar eu nu am primit absolut nimic , plus ca nu pot face cont myorange fără sa am acces la număr, nu știu ce as putea face deoarece toate cardurile și plățile îmi sunt sigilate prin sms și eu nu am acces. Roamingul este activ dar tot nu pot primi apeluri sau sms și chiar sunt disperata

Razvan
#StarMember
Reîncărca credit direct de pe site, că data viitoare să nu mai ai astfel de probleme. Mai poti utiliza serviciile de la kartela.ro, sunt profi și creditul ajunge cu siguranță.

BlackWolf
Senior certificat
Alexandra, ai reincarcat cu minim 10 euro pentru a se putea activa o optiune cu Roaming inclus? Si ca sa activezi optiunea trebuie intrat in My Orange si activat optiune de minim 10 euro cu Roaming. Ar trebui sa mearga. Data viitoare incarca direct din My Orange, nu alte site-uri, e mai simplu si mai sigur

DanielaH
Moderator
@Alexandra, s-a rezolvat situația cu creditul?