anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nealocare puncte ORANGE THANK YOU

GOLDzila
Explorator
Am reîncărcat o cartelă prepay cu 6 € și nu am mai primit cele 20 puncte Orange Thank You (din My Orange varianta desktop )
Plus că soldul punctelor nu a mai fost actualizat din februarie 2021
1 Soluţie acceptată‚

GOLDzila
Explorator
Am încercat de două ori logarea și delogarea și nu a apărut nici o modificare a punctelor . Am trimis un email la serviciu clienți sâmbătă cu captură ecran și duminică la prima oră am fost sunat. Mi-au spus că punctele de alocă doar la plata online cu cardul și sunt discuții să se acorde pentru toate metodele de plată ,cum era și normal.(eu am debit direct)

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

jonufill
Începător
am avut si eu o problema cu actualizarea punctelor oty iar dupa ce am facut sesizare prin mail la serviciul.clienti@orange.ro cu dovezi screenshot am primit actualizare

GOLDzila
Explorator
Au apărut punctele , după o oră și ceva de la reîncărcare .

jonufill
Începător
statusul istoricului este ok ? ca ziceai ca nu s-a actulizat din februarie 2021

GOLDzila
Explorator
Nu este OK. Am trimis email la serviciu clienți și mi sa spus că în 48 h îmi dau răspunsul .

DanielaH
Moderator
@GOLDzila, încearcă, te rog, o delogare/ relogare în My Orange pentru actualizarea istoricului. Să ne spui dacă este OK.

GOLDzila
Explorator
Am încercat de două ori logarea și delogarea și nu a apărut nici o modificare a punctelor . Am trimis un email la serviciu clienți sâmbătă cu captură ecran și duminică la prima oră am fost sunat. Mi-au spus că punctele de alocă doar la plata online cu cardul și sunt discuții să se acorde pentru toate metodele de plată ,cum era și normal.(eu am debit direct)

DanielaH
Moderator
Așa este, @GOLDzila, punctele se aloca doar la plata directă din My Orange. Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori. Mulțumim pentru feedback și te mai așteptăm.