anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Puncte Thank You lipsă!!!

L1V1U
Începător
20% din valoarea ultimei facturi achitate în termen în My Orange nu se regăsesc în contul meu sub formă de puncte Thank You. Situație nerezolvată de 2 săptămâni. Nimeni de la Orange nu e în stare să explice situația.
10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember
Salutare! Îmi pare rău pentru situația extrem de neplăcută prin care treci, dar asta tine tot de ei. Așteaptă răspunsul lor și sper să ți se rezolve problemă, mai ales daca ai respectat cerințele ( ai plătit facturile online, ai încărcat cartele prepay, etc). Noi în Comunitate suntem tot clienți, care putem să te îndrumăm și să ajutăm cu sfaturi, dar nu avem acces la contul personal. Dacă nu se rezolvă, poți depune o sesizare din nou, la serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiunea Contact a My Orange. Mai ai un topic recent aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2999102-punctele-thank-you Îți urez succes!

Pololică
#StarMember
În iunie am primit alocarea punctelor abia în iulie (mi se emisese deja noua factura și încă nu fuseseră alocate), chiar dacă plătise factura în prima săptămână de la emitere. Poate e la fel și la tine (o întârziere de sistem).

7UP
Explorator
Punctele se aloca luna următoare nu pe luna in curs doar dacă faci plata prin orange Money se aloca după 2-3 zile. Practic ei îți oferă punctele cu o luna in urma

Pololică
#StarMember
Factura și alocarea punctelor. Sunt pentru factura curenta.

DanielaH
Moderator
@Liviu C., situația cu alocarea punctelor a fost remediată. Este în regulă și la tine?

L1V1U
Începător
@DanielaH, din păcate încă nu s-a rezolvat pentru mine. Nu am primit nici acum, după 1 lună, punctele.

nicolae1988
Junior entuziast

@DanielaH  se pare ca threadul asta inca e de actualitate. Pe 25 Octombrie am incarcat doua cartele, fiecare cu cate 6 Euro, pentru o incarcare am primit 20 puncte, pentru alta nu am primit. De asemenea mi-am platit factura tot pe 25 Octombrie si nu am primit punctele Thamk you 😞 

Poti verifica, te rog! 

Salut, Nicolae!

Da, este o situație cunoscută de către colegii noștri care lucrează la remedierea ei. Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

@DanielaH Ar trebui sa fac o sesizare undeva anume legat de cazul meu? sau sa astept cateva luni pana se decide Orange ca o sa fixeze problema?

Situația este în continuare în atenția colegilor noștri. Din păcate, nu avem în acest moment un termen pentru soluționare. Îmi pare rău.