anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

telefon cumparat in rate, doresc sa il returnez sau sa primesc altul in schimb

PapiAdrian
Junior
Salut, in decembrie 2020 am prelungit si mi-am achizitionat un samsung galaxy s10, pana in februarie a fost totul ok la el, dar pe la jumatatea lunii februarie a inceput sa se puna singur pe vibratii si sa imi porneasca wi-fi ul singur, efectiv il lasam pe normal sa aud daca ma suna cineva si se punea singur pe vibratii si pornea wi fi ul cum am mai spus, l-am dus ulterior la garantie cu chiu cu vai abia l-au trimis "du-te cu el la gsm ce suntem noi" asta mi-au spus fetele din magazin, le-am spus problema pe care o are si ca nu sunt multumit sa platesc 200 de lei pe luna si sa nu fiu multumit de produs. L-am luat de la garantie acum 3 zile, a stat cam 3 zile fara weekend si observ ca bateria se descarca mult mai repede decat atunci cand l-am dus, pe foaia de la garantie scrie ca tehnicienii au schimbat baterie, display si cover..... vreau alt telefon si sa il dau pe acesta inapoi sa primesc altul in schimb...vreun sfat va rog? daca il duc iarasi la garantie nu o sa faca nimic, au schimbat bateria originala si cea pe care au pus o nu este ca aia originala sunt convins de asta...niste idei?
21 Răspunsuri 21

FaraUnID
Campion certificat
In perioada in care utilizam BlackBerry, aveam o aplicatie BlackBerry Virtual Expert pe numele ei si care efectua niste teste de diagnoza privind parametrii telefonului. Din cate vad aplicatia BlackBerry Virtual Expert se regaseste si in Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.blackberry.bbve&hl=ro Nu stiu daca este atat de complexa precum ce nativa de BB OS 10 si nici daca functioneaza pe alte telefoane cu exceptia BlackBerry.

PapiAdrian
Junior
Uite,ce spui?

Neaplicabil
Sunt, intr-adevar, destul de multe aplicatii de diagnostic pentru Android. Cea de la BB pare chiar misto. Dar nu pare sa functioneze decat pe BlackBerry. O alta varianta ar fi si asta: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.inpocketsoftware.andTest&hl=en&gl=US Adi, mie personal imi pare ok bateria ta. Dar semnalul e destul de slab... Asta e cu telefonul pe 3G/2G? Daca da, nu prea stiu ce ai putea sa faci. Bateria pare ok, din ce pot eu sa-mi dau seama. Dar daca telefonul sta mult timp cu ecranul aprins, daca semnalul e foarte slab in zona in care te afli (ceea ce pare sa fie si cazul tau), daca luminozitatea ecranului e peste media (sau la maxim), daca il folosesti intens pentru jocuri, daca ai multe aplicatii care ruleaza in acelasi timp si trimit notificari (cele de social media sunt un exemplu destul de cunoscut), atunci si bateria va avea de suferit. Ti-am zis ce iti recomand eu. La unele ai solutie, la altele (cum e semnalul), daca si pe 3G/2G e la fel...nu prea ai ce face. Problema e ca telefonul se chinuie in permanenta sa prinda un semnal mai bun. Iar chestia asta mananca baterie. Acolo doar sa vorbesti cu cei de la Orange sa vedem daca se poate face ceva. Presupun ca semnalul asta e pe indoor (inauntrul locuintei), nu? Daca da...e o situatia cunoscuta, si intr-o oarecare masura, normala. Vezi eventual daca se poate face ceva si pe partea asta.

PapiAdrian
Junior
Deci ce imi sugerezi sa fac este sa il pun pe 3G eu folosesc numai 4G ul,stau cam la 10 km de oras si e zona rezidentiala adica nu e la tara sau ceva si nu ma joc pe el,doar pe instagram,facebook,messenger,youtube spotify etc..

Neaplicabil
Da, semnalul e unul dintre factorii care contribuie la problema ta. Deci solutia temporara aici ar fi sa treci telefonul pe o frecventa pe care ai semnal mai bun, astfel incat sa nu-si mai lungeasca atata urechile dupa semnal. :) Cu aplicatiile n-am ce sa-ti recomand. :)) Acolo numai tu poti sa stii daca ai nevoie de toate, cat timp consumi cu ele, si tot asa. Dar din experienta mea, FaceBook (si FaceBook Messanger), plus celelalte aplicatii de social media, consuma foarte multa baterie. Vrei sa faci un test? Dezinstaleaza (sau dezactiveaza) temporar aplicatiile de social media, si vezi cum stai cu bateria dupa aia. Parerea mea e ca ar trebui sa vezi o imbunatatire. Cu semnalul, in afara de ce ti-am zis mai sus (adica sa-l treci pe 3G/2G) si sa vb cu cei de la Orange daca se poate face ceva in zona ta...nu prea ai ce sa faci.

mihai_13
Maestru
consum specific standby

DanielaH
Moderator
@PapiAdrian, ai rezolvat ceva cu telefonul? Te așteptăm să revii cu detalii noi.