anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema iPhone 12 - nu se mai aprinde

Antonescu
Explorator entuziast
Bună seara! Sora mea a achiziționat din magazinul online un IPhone 12, prin prelungirea abonamentului pe 24 de luni. Astăzi a primit coletul de la curier și a început transferul de date de pe vechiul iPhone. La un moment dat i-a apărut mesajul "Transfer încheiat cu succes", iar apoi noul iPhone s-a închis și nu se mai deschide. Dacă încercăm repornirea forțată, vibrează, dar atât. Care poate fi problema? Mulțumesc!
2 Răspunsuri 2

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Hmm... ce versiune de soft avea, ai idee? In principiu, il poti conecta la un PC, prin iTunes, si incerci sa-i faci un restore. Cam asta e solutia cea mai simpla. Vei pierde toate datele. Dar atata timp cat ai un backup, ar trebui sa fie ok. Recomandarea mea ar fi, inainte sa se apuce sa faca backup restore (presupunand ca reusesti cumva sa-l faci sa porneasca), sa dea intai update la sistemul de operare. Daca e vreun bug sau ceva, poate s-a reparat intre timp. Deci: 1. restore cu iTunes de pe PC (ca sa-l faci sa porneasca din nou). Nu stiu daca in cazul asta, iti pune si ultima versiune sau nu... Daca da, la pasul urmator ar trebui sa ai deja ultima versiune de soft. Daca nu, fa-i un update la pasul 2. 2. dupa ce porneste, cautare si instalare OS updates 3. se mai poate poate incerca o data resetare, de data asta cu restaurarea datelor din backup. Degetele incrucisate (fingers crossed), speram sa mearga de data asta.
Client Orange

Antonescu
Explorator entuziast
Problema rezolvata prin repornire forțată! Mulțumesc!