anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Decodare telefon nereusita

Vlad_14
Junior
După ce am parcurs toți pașii pentru decodarea telefonului (seria IMEI + plată 51 lei) am primit codul. Problema e că atunci când deschid telefonul (Samsung S6) apare mesajul "codul SIM blocat în rețea, introduceti codul PUK". Menționez din ce am mai văzut pe net că se deschide fereastra potrivită pentru introducerea codului. Atunci când îl introduc apare doar "decodare eșuată". Ce as putea face?
1 Soluţie acceptată‚

Vlad_14
Junior
FINALIZARE: Am trimis un email celor de la service Orange și după o zi am primit soluția. A trebuit sa introduc master codul (primit în email), mi s-a afișat din nou "conectare eșuată" (asa trebuia sa se si întâmple) si apoi am introdus codul de decodare, cel primit din sectiune decodare telefoane, cu plata aferentă. Intr-un final a mers. Tin sa apreciez rapiditatea cu care mi s-a răspuns la email (pe site scrie ca se răspunde în maxim 48 de ore) + un apel din partea lor în care m-au întrebat de felul în care a decurs ajutorul primit.

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

Jay
Campion certificat
Păi, dacă-ți spune sim blocat, înseamnă că ai scris pin-ul de 3 ori gresit.. ar trebui sa găsești pe cardul din care ai scos sim-ul un cod puk, pentru a-ti debloca sim-ul si a incerca din nou decodarea.. Sim-ul pe care l-ai pus în telefon nu este nou? Sa ai si cardul la îndemână?

Vio73
Campion certificat
Salutare! Codul puk îl poți afla și prin următoarele metode: https://www.orange.ro/help/am-blocat-codul-pin-cum-aflu-codul-puk-91 Succes!

FLo1
Campion certificat
Nu e prea clar daca ti-ai blocat SIM-ul, nu a reusit decodarea sau ambele. Ca sa te lămurești cu starea SIM-ului, incearca simul intr-un alt telefon care stii ca este deblocat. Ulterior cu SIM-ul OK poti relua procedura de decodare (in cazul in care necesita aceasta operatie). Revino pe topic sa ne comunici stadiul de rezolvare al problemei.

Vlad_14
Junior
Ideea este că am introdus pe rand: Codul de decodare, PUK-ul cartelei, PIN-ul cartelei, dar apare același mesaj de "acțiune eșuată" (am incercat cu 2 cartele DIGI diferite, la care nu am introdus de 3 ori PIN-ul greșit pentru că nici măcar nu pot introduce PIN-ul. Atunci când deschid telefonul, pur și simplu se deschide fereastra de mai jos). Voi atașa 2 poze pentru a fi mai precis.

Vlad_14
Junior
? Va rog

Vio73
Campion certificat
Ai cerut ajutorul unui operator de la Orange? Poate te ajută, dacă ai făcut decodarea pe site-ul lor.

Fastfurios20
Junior entuziast
Buna seara.Incearca cu un sim care nu are cod pin, daca primesti acelasi raspuns ,incearca in prima etapa un reset al telefonului pentru retea daca nu vrea nici asa un reset complet sa revina la setarile din fabrica ,pentru ultima varianta recomand salvarea documentelor importante din telefon pentru ca se pierde tot la resetare.O seara buna

Jay
Campion certificat
Avand in vedere ca au trecut 2-3 zile si n-ai reusit, se pare ca de la distanță mai greu cu rezolvarea.. Nu ai un Orange Shop in zona in care locuiești sau in drumul pe care-l parcurgi? Orange Shop, nu partener Orange.. Eu as merge intr-un Orange Shop, înainte de a da resetare telefonului, sa nu ai surpriza de a da resetare degeaba.. Spun asta in ideea ca taxa ai platit-o la Orange, caz în care, din punctul meu de vedere, ar trebui sa ti-l decodeze fără a mai achita ceva..

DanielaH
Moderator
@Vlad, ai reușit să deblochezi telefonul? Te așteptăm să revii cu detalii.

Vlad_14
Junior
FINALIZARE: Am trimis un email celor de la service Orange și după o zi am primit soluția. A trebuit sa introduc master codul (primit în email), mi s-a afișat din nou "conectare eșuată" (asa trebuia sa se si întâmple) si apoi am introdus codul de decodare, cel primit din sectiune decodare telefoane, cu plata aferentă. Intr-un final a mers. Tin sa apreciez rapiditatea cu care mi s-a răspuns la email (pe site scrie ca se răspunde în maxim 48 de ore) + un apel din partea lor în care m-au întrebat de felul în care a decurs ajutorul primit.

DanielaH
Moderator
Vlad, ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru feedback. Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor membri în cazul în care vor avea situații similare. Te mai așteptăm în Comunitate.

Vio73
Campion certificat
Foarte bine că ai rezolvat și totul e cum ți-ai dorit. Ți-am spus că trebuie să ceri ajutorul Orange! Felicitări!

Bela1984
Începător
Am aceasi problema cu un iphone SE.Am fost si la orange shop dar nu s-a rezolvat nimic.

DanielaH
Moderator
@Bela1984, ce anume n-a mers? Ce eroare apare? Ai încercat să faci cum a recomandat Vlad_14 în răspunsul marcat ca soluție?