Reparatia telefonului a durat nu mai putin de 17 zile
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-12-2020 08:01 PM
Onestitate sau nesimtire?
Am avut telefonul mobil aflat in perioada de garantie, trimis la service pentru reparare.
Contrar obligatiilor contractuale, reparatia a durat nu mai putin de 17 zile.
Ca urmare, am solicitat ajustarea valorii facturii pentru perioada respectiva, avand in vedere faptul ca nu am putut beneficia de nici un serviciu din partea Orange, fara telefon, aflat in custodia unitatii de service Orange.
Ceea ce eu consider pura nesimtire si chiar un abuz, am primit facturarea normala, ca pentru o perioada de 1 (una) luna de utilizare a telefonului, si fara nici un fel de explicatie.
CE PARERE ARE COMUNITATEA ORANGE, AM DREPTATE AFIRMAND CA ASTA ESTE "NESIMTIRE" ?
Am avut telefonul mobil aflat in perioada de garantie, trimis la service pentru reparare.
Contrar obligatiilor contractuale, reparatia a durat nu mai putin de 17 zile.
Ca urmare, am solicitat ajustarea valorii facturii pentru perioada respectiva, avand in vedere faptul ca nu am putut beneficia de nici un serviciu din partea Orange, fara telefon, aflat in custodia unitatii de service Orange.
Ceea ce eu consider pura nesimtire si chiar un abuz, am primit facturarea normala, ca pentru o perioada de 1 (una) luna de utilizare a telefonului, si fara nici un fel de explicatie.
CE PARERE ARE COMUNITATEA ORANGE, AM DREPTATE AFIRMAND CA ASTA ESTE "NESIMTIRE" ?
6 Răspunsuri 6
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-12-2020 08:21 PM
Revin la chestiunea notificata mai sus, mi-am adus aminte ca dupa preluarea telefonului la 17 zile de transpiratie in reparare din partea celor in cauza, am primit o solicitare Orange pentru "a-mi spune parerea in legatura cu calitatea efectuarii reparatiei" Sa ma ia cu lesin de oftica, si nu alta!
In alta tara civilizata din UE ar fi venit sa-mi bata la usa pentru a nu-i reclama, iar aici voiau sa le dau si OK!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-12-2020 08:56 PM
@Mircea, iarta-i!!! Ei doar vroiau sa se asigure ca n-ai facut stop cardiac si ca esti bucuros ca iti revezi telefonul atunci cand ar fi putut sa fie disparut pe vecie. Asa stiu ei sa-si fidelizeze clientii si, crede-ma, se straduiesc enorm, doar ca nu pot ei mai mult de atat.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-12-2020 11:36 PM
Salut @mircea_12,
Nu ai dreptate, in cazul tau cred ca vorbim de o situatie exceptionala, ne poti spune ce s-a reparat la telefonul tau si care au fost pasii?
Ne poti spune ce model de telefon ai trimis in Service?
In plus, daca erai informat puteai cere un telefon la schimb pentru zilele cand telefonul a fost in service.
Conform regulamentului: "dacă ești abonat Orange, poți să primeşti un telefon la schimb pe perioada reparației, dacă îți laşi dispozitivul într-un Orange Shop (în limita stocului disponibil)"
Daca acest lucru nu a fost posibil poti cere o ajustare la factura.
Cat despre solicitare, aceasta este primita de toata lumea care beneficiaza de serviciile Orange Service si o poti folosi pentru a puncta aspectele negative dar si pozitive.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-12-2020 08:34 AM
@rafa: "poti sa primesti" nu inseamna pentru mine "poti sa ghicesti". Pentru mine inseamna "OBLIGATIA prestatorului de servicii de a-mi oferi un aparat la schimb pe perioada servisarii DOAR DACA VOI AVEA NEVOIE". In cazul in care clientul nu cere un aparat pe perioada servisarii nu inseamna ca nu are nevoie, ci ca nu a fost informat, mai ales cand sesizeaza ulterior acest aspect.... tardiv din pacate.
Cat priveste povestea "situatiilor exceptionale" sunt basme marca "furnizori de servicii" aka Orange care prin aceasta iti inmoaie sufletul ca sa nu ai pretentii si asteptari supraevaluate. Sfatul meu: in astfel de situatii, intotdeauna beneficiarul trebuie sa lucreze cu "materialul clientului".

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-12-2020 10:37 AM
In absolut toate comunicarile oficiale, in contracte, in TCG, in regulamentele diverselor capmani, jocuri, concursuri, etc sunt formulari de genul:
"Poti sa" ... "Vei putea sa" ... "O sa" ... "Devii eligibil" ... "Daca afara este soare" ... "Daca avem luna noua, in patratul 1, si daca cerul este plin de stele"
Si absolut de fieccare data operatorul merge pe principiul "copilul pana nu plange nu primeste piept" ! Daca tu ca si client nu soliciti informatii, noi, reteaua numarul 1, nu ne simtim obligati sa te informam in mod corect in conformitate prevederile legislatiei in vigoare. Nu de alta, dar in reteaua numarul clientul are doar obligatii nu si drepturi.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-12-2020 11:15 AM
vrei sa te credem ca nu ai folosit 17 zile abonamentul 😉 oricum subscriu total la ce a scris FaraUnID .
