anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Incarcator telefon defect

Jonyjony
Începător
Incarcator telefon defect
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
Campion certificat
Salutare! Dacă ești în primele 30 de zile, îl poți da retur ( bineînțeles, cu telefon cu tot), iar dacă nu, mergi într-un Orange Shop și discută acolo. Ai grija să-ți salvezi tot ce ai în telefon, pentru că va fi trimis cu totul în service. Eu am avut doar cablul defect și tot a trebuit să trimit și telefonul. Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Vio73
Campion certificat
Salutare! Dacă ești în primele 30 de zile, îl poți da retur ( bineînțeles, cu telefon cu tot), iar dacă nu, mergi într-un Orange Shop și discută acolo. Ai grija să-ți salvezi tot ce ai în telefon, pentru că va fi trimis cu totul în service. Eu am avut doar cablul defect și tot a trebuit să trimit și telefonul. Succes!

Trixen
Explorator entuziast
Sau cumpara-ti un incarcator nou fara legatura cu producatorul. :) Telefoanele si device-urile mele le incarc cu un incarcator Quick Charge de la Vetter de care sunt tare multumit si pe care il folosesc de vreo patru ani. In masina am un incarcator Ankr, parca. Iar iPhone-urile le incarc in masina sau cu cele cateva incarcatoare Apple pe care mi le-am comandat. In continuare, sunt foarte multumit de Vetter. Nu stiu altii ce experiente au avut, dar la mine au mers impecabil. Iar in ceea ce priveste cablurile de incarcare... exista unele marci care ofera cabluri cu capete magnetice. Practic iti lasi mufa lighning sau USB-C in telefon, iar cablul se "lipeste" magnetic de mufa. Iar astfel poti sa eviti si o deteriorare a portului de incarcare - mai ales in situatia in care telefonul este folosit de copii.

Jonyjony
Începător
Merita returul doar pt imcarcator defect.. Mentionez ca e imcarcatorul de 120w de la xiaomy? Cu toate ca ma macina ideea ca am comandar si a venit parțial cu defect, improvizand eu pt functionare. Cat ar dura returul pana sa l reprimesc?

Vio73
Campion certificat
Te sfătuiesc să te duci la garanție cu el sau să-ți cumperi unul la fel, original. De ce? Dacă nu e original, se strică telefonul. Am pățit cu Samsung, căruia i s-a stricat cablul de încărcare ( nu mai incărca rapid). M-am dus la garanție și au zis că trebuie să-l trimit în service cu totul ( telefon, etc). Nu am vrut, am zis că iau alt cablu și gata. Doar că nu era original, ci unul care era de alt producător. În câteva luni, am stricat și telefonul și bineînțeles că am ajuns în service și atunci mi-au schimbat și încărcătorul și cam tot pe la telefon ( i-au lăsat doar carcasa). Și nu era luat de la Orange, ci de la Altex. Deci atenție mare!