la 14-04-2023 08:32 AM
Buna ziua
Detin un iphone 12 pro max si in data de 13.04.2023 a iesit din perioada de 24 luni de contract
Am incercat deblocarea online dar fara nici un rezultat ,,A intervenit o eroare in momentul procesarii datelor.
Ce este de facut???
la 19-12-2023 09:29 AM
Salut, @Klaus13 ! Instalarea serviciului eSIM presupune și decodarea automată a telefonului.
Ai încercat să introduci o cartelă sim de la un alt operator și nu ți-a funcționat?
la 19-12-2023 06:11 PM
la 20-12-2023 10:21 AM
Salut,
În situația asta îți recomandăm să încerci decodarea telefonului din contul My Orange, varianta web, secțiunea Service telefoane -> Decodare telefon.
Mult succes și te așteptăm cu feedback.
la 21-12-2023 11:42 AM
Salutare!
încercasem și varianta online și primeam același mesaj așa ca am deschis solicitare cu IMEI și mi s-a deblocat.
Mulțumesc mult de ajutor și sfaturi!
la 21-12-2023 11:48 AM
Ma bucur ca te-am putut ajuta. 🙂 Te mai asteptam sincu alta ocazie cu intrebari sau alte contributii. 🙂
Sarbatori fericite!
la 18-12-2023 10:10 PM
Daca in aplicatie nu ai reusit cu esim nici atat ,mai ai varianta deblocare retea pe site_uri cu profil deblocari retele care te ajunge in jur de 150 lei pe baza imeiului si ar fi gata in 24 ore.
la 18-12-2023 10:19 PM
Si asa, trimiteti un email indiferent de ora cu imei si date factura si soliciti deblocarea acestuia si vezi ce primesti ca raspuns.
19-12-2023 08:32 AM - editat 19-12-2023 08:33 AM
Pe mail poti sa trimiti cand vrei, dar se raspunde mai greu decat la telefon sau pe chat. De-aia ziceam mai degraba pe chat. Dar da, se poate si pe mail.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor