la 16-11-2024 08:07 PM - editat ultima oară la 13-12-2024 12:42 PM de MihaelaA
Bună seara,
Mai este posibilă alimentarea contului evrixa! (fost Orange Money) din Orange Shop/Store?
Știu că în aprilie-mai (iunie?) 2024 încă era posibil.
Vă mulțumesc!
13-12-2024 12:32 PM - editat 13-12-2024 01:09 PM
Începând cu data de 14 decembrie 2024, serviciile evrixa! pentru clienți nu vor mai fi disponibile în rețeaua de magazine proprii și ale partenerilor Orange. Această decizie survine în urma expirării contractului încheiat între Orange România și Alpha Bank România pentru serviciul evrixa! în rețeaua de magazine.
Serviciile evrixa! care nu vor mai fi disponibile:
Mai multe informații găsești pe www.evrixa.com sau canalele evrixa! dedicate din Facebook, Instagram, LinkedIn.
la 16-11-2024 08:21 PM
Cipanu, bun venit in Comunitate!!!
Orange Money, actual Evrixa nu mai are nici o legatura cu Orange.
Detalii despre Evrixa ai aici: https://www.evrixa.com/
la 16-11-2024 08:55 PM
Asta am constatat și eu din comunicările primite pe parcursul tranziției. Dar mă gândeam că a fost menținuta opțiunea de alimentare; pt că văd că cea pentru reincarnare încă este prezentă.
la 17-11-2024 05:12 AM
Salutare!
Nemaiavând nicio legătură, nu văd cum să se poată. Dar dintr-un card bancar, se poate cu siguranță.
Baftă!
17-11-2024 09:54 AM - editat 17-11-2024 10:01 AM
Salut!
Din ce-mi amintesc, Alpha, care tocmai a trecut de prima etapa e procesului de a fi preluata de catre Unicredit, a trimis niste instiintari in care spuneau si acest lucru, ca alimentarea prin Orange nu va mai fi posibila. Notificarea a fost trimisa pe 14 octombrie, insa este mentionat faptul ca modificarile se vor aplica din 15 decembrie. Teoretic, conform acestei notificari, ar mai fi cateva zile, practic eu n-am incercat asta, pentru ca imi este mult mai usor sa alimentez de pe un alt card. E cam la limita, daca s-ar mai accepta asta (avand in vedere momentul, faptul ca nu doar nu mai au nicio treaba unii cu altii dar evrixa ar apartine acum de Unicredit), ar fi cel mult pana la jumatatea lunii urmatoare. Eu am mai facut schimb, cand am avut nevoie, cu o colega, i-am dat numerar si am alimentat contul de pe cardul ei, deci am avut banii instant in cont.
Altfel alimentarea se poate face momentan fara niciun comision direct la sucursalele Alpha.
Atasez captura mail primit si extras din noul regulament cu aplicare din 15 decembrie.
"2.7. Alimentarea Contului de plati 2.7.1. Alimentarea Contului evrixa! se poate face in urmatoarele modalitati: a) prin depuneri in numerar, in unitatile teritoriale Alpha Bank, in timpul orelor de program, in functie de disponibilitatea acestei optiuni afisata pe website www.evrixa.com; b) Cu plata prin card de debit/credit emis pe numele Clientului, in cadrul Aplicatiei evrixa!, prin accesarea meniului „Alimentare cont”, introducerea sumei si a datelor cardului. Clientul va fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati, unde i se va solicita introducerea datelor cardului in vederea efectuarii Tranzactiei si va fi indrumat catre aplicatia de internet banking a emitentului de card pentru autentificarea acesteia, sau introducerea parolei 3d Secure, dupa caz. Clientul are posibilitatea de a salva datele 11 cardului/cardurilor proprii introdus(e) anterior in Aplicatia evrixa!. In aceasta situatie, (i) pe o perioada de 12 luni de la data salvarii cardului in Aplicatia evrixa!, respectiv (ii) pana la data expirarii cardului, daca aceasta este anterioara perioadei mentionate de 12 luni, nu va mai fi necesara reintroducerea datelor cardului respectiv la fiecare alimentare a Contului si nu i se va mai solicita autentificarea tranzactiei in aplicatia emitentului de card, sau introducerea parolei 3d secure, in masura in care emitentul cardului permite. Clientul poate salva in Aplicatia evrixa! mai multe carduri pe care le detine, urmand a selecta, la momentul efectuarii fiecarei Tranzactii de alimentare Cont ce card doreste sa utilizeze pentru respectiva alimentare. De asemenea, Clientul poate oricand sterge, din Aplicatia evrixa!, oricare dintre cardurile salvate. Pentru aceasta modalitate de alimentare a contului, se aplica valoarea comisioanelor mentionate in Anexa 1 - Lista de comisioane aferente produselor si serviciilor evrixa!. c) Prin transfer de fonduri dintr-un alt cont de plati. 2.7.2. Alimentarea Contului de plati al Clientului poate fi efectuata si de terti, in modalitatea mentionata la litera c) de mai sus. Prin incheierea prezentului Contract, Clientul se declara de acord sa primeasca fonduri din partea unor asemenea terti si ca valoarea acestor fonduri sa-i fie creditata in Contul evrixa!, orice asemenea creditare fiind considerata o incasare valabila."
13-12-2024 12:32 PM - editat 13-12-2024 01:09 PM
Începând cu data de 14 decembrie 2024, serviciile evrixa! pentru clienți nu vor mai fi disponibile în rețeaua de magazine proprii și ale partenerilor Orange. Această decizie survine în urma expirării contractului încheiat între Orange România și Alpha Bank România pentru serviciul evrixa! în rețeaua de magazine.
Serviciile evrixa! care nu vor mai fi disponibile:
Mai multe informații găsești pe www.evrixa.com sau canalele evrixa! dedicate din Facebook, Instagram, LinkedIn.
07-05-2025 08:53 PM - editat 07-05-2025 08:54 PM
Buna,
ma puteti ajuta va rog cu 2 probleme?
1. Ma chinui de o luna sa pun banii pe cardul de credit si nu pot, si nici de pe cardul de debit nu ii mai pot transfera in alte conturi.
2. De pe cardul de debit mi-au dispărut 600 lei. Am facut sesizare iar ca raspuns am primit ca trebuie sa astept. Heelp😭🤦🏼♀️
la 08-05-2025 05:18 PM
După cum sună problema, zici că ești victimă la o campanie de phishing😅 (sau poate chiar ești😢)
Încearcă să vezi istoricul tranzacțiilor de pe card. Poate așa vei afla cine a retras cei 600 de lei și... nu poți face altceva decât să reclami la dnsc.
Dacă nu ești victimă phishing... Oranggggggeeeee!!! Rezolvați că dacă nu Andreea va suna la Directorat 🙂
la 09-05-2025 07:33 AM
1. Copiaza IBAN-ul cardului de credit si fa transfer bancar din alt cont, la mine doar asa a functionat, dupa ce am stat doua luni de zile cu ei pe telefoane si degeaba.
2. Dureaza, mie mi-au restituit niste bani luati aiurea dupa o luna si ceva.
la 09-05-2025 09:14 AM
Buna,
1. Am incercat dar tot nu imi da voie.
2. ieri au mai fost retrasi inca 300 lei. O alta sesizare- alti nervi. Merg pe ANPC daca tot nu se rezolva pana cel tarziu miercurea viitoare.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor