anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange anunță o nouă semnătură de brand, “Orange e aici”

Anonim
Neaplicabil

Screenshot_2024-03-22-09-15-45-081_com.opera.browser-edit.jpgOrange lansează în România noua semnătură de brand, “Orange e aici”, după anunțarea ei la nivelul Grupului Orange, în ianuarie 2024. Noua semnătură de brand reflectă promisiunea companiei de a fi mereu acolo pentru clienții săi, în fiecare pas de interacțiune, prin servicii de înaltă calitate, prin acces facil la cele mai rapide rețele mobile și de fibră, dar și la cele mai performante soluții tehnologice, totul într-un mod personalizat, la tarifele potrivite. Această inițiativă întărește, încă o dată, angajamentul Orange față de calitatea relațiilor cu clienții și satisfacerea nevoilor acestora.

În același timp, ”Orange e aici” aduce în prim-plan disponibilitatea experților Orange, care devin vocea brandului. Campania de comunicare recunoaște rolul angajaților care “sunt aici”, atunci când clienții au nevoie de un tehnician priceput pentru instalarea serviciilor fixe, de un consultant empatic în magazinele Orange sau în call center ori de un expert în soluții pentru afaceri. Cu noua semnătură de brand este confirmat rolul esențial al echipelor Orange în oferirea unei experiențe de top clienților și în recomandarea soluțiilor și a ofertelor care pot satisface nevoile individuale ale fiecărui utilizator. 

De asemenea, noua linie de comunicare la nivel de brand pune și mai mult accentul pe responsabilitatea socială și pe implicarea constantă a Orange în susținerea incluziunii digitale și în promovarea unui comportament etic în mediul digital, dar și pe atitudinea responsabilă față de mediul înconjurător. Nu în ultimul rând, noua semnătură de brand aduce și un suflu nou în identitatea vizuală și în vocea brandului, adaptate la modul de comunicare și de interacțiune online al noilor generații. 

Servicii simplificate și un raport calitate-preț mai bun 

Valorile care stau la baza noii semnături de brand se vor regăsi inclusiv în strategia comercială a companiei, Orange urmând să simplifice ofertele pentru clienți și să se concentreze pe un raport calitate-preț mai bun. 

Această schimbare strategică vine ca răspuns la evoluția rapidă a industriei telecomunicațiilor, la nevoia din ce în ce mai mare de diferențiere și din dorința de a răspunde mai bine cerințelor clienților, pentru a deveni prima alegere pentru servicii convergente în România. În același timp, noua direcție comercială își propune să demonstreze clienților că accesul la cele mai bune performanțe ale rețelei Orange sunt mai accesibile ca până acum. 

Simplu, deschis, dynamic, prietenos și onest sunt doar câteva dintre calitățile care definesc brandul Orange, un brand care este alături de români de peste 20 de ani. Astăzi suntem ghidați de aceleași valori pe care le întărim cu o nouă direcție de comunicare, mai bine conectată la dorințele și aspirațiile clienților noștri.

De aceea, “Orange e aici” reprezintă mai mult decât un slogan. Este o declarație de intenție, ce exprimă promisiunea Orange de a fi prezent în viața clienților săi, oferindu-le mereu suportul și soluțiile de care au nevoie, pentru a face mai mult din tot ceea ce își doresc, a spus Julien Ducarroz, CEO Orange România.

sursa articol: newsroom.orange.ro 

27 Răspunsuri 27

Vio73
#StarMember

Salutare!

Am citit știrea și cred că ar fi extraordinar să își schimbe un pic strategia în ceea ce privește suportul.

Mulțumim!

Anonim
Neaplicabil

Un suport dedicat rezolvării problemelor clienților ar fi un mare plus pentru Orange.

Orange are servicii de calitate însă suportul tehnic pentru clienți lasă de dorit multi dintre angajați părând nepăsători.

Desigur Orange are și oameni implicați și dedicați însă cei nepregatiti lasă o urmă negativă asupra tuturor.

Mulțumim Orange pentru aceasta inițiativa și sperăm că se va concretiza în viitorul apropiat.

Pololică
#StarMember

O imagine este o imagine si, uneori, mai trebuie cosmetizata in functie de nevoie, dar sloganul imi aduce aminte de ceva de acum aproape 10 ani... Sper sa nu fie vreo legatura.

E un pas important pentru un viitor care poate fi mai bun decat prezentul. Sa speram ca lucrurile vor decurge conform mesajului transmis.

EDIT: ascult Radio Romania Muzical si tocmai difuzeaza un fragment faimos de Beethoven din Simfonia a V-a...

Lucifer
Cunoscător

Dupa mine pare mai mult o chestie de marketing. Iesi in fata clientilor cu un spot publicitar si le zici ca iti pasa. Ok, ne afecteaza cumva la calitatea serviciului sau suport clienti? Cred ca Orange a mai incetinit pe partea da vanzari, iar baietii de mai sus au decis sa ne indulceasca viata cu o reclama TV. Uluitor. Vorba aia din SUA: "Stunning and brave!".

BlackWolf
Senior certificat

Asta este doar o alta vrajeala de marketing, nu cred ca vor rezolva prea curand problemele cu calitatea slaba a serviciilor oferite si a suportului, dar sper sa ma insel. Trebuie fapte, nu vorbe goale care pana acum nu prea s-au adeverit...

Mai bine ar investi mai mult în infrastructura și servicii, ca pe zi ce trece devin din ce în ce mai slabe și din ce în ce mai mulți clienți pleacă. Și mai bine ar investi mai puțin în semnături de brand, spot-uri publicitare, campanii și alte bălării. Vrăjeli și povesti de adormit copiii, frumos impachetate pentru a impresiona...

Orange, va rog frumos sa va reveniți și sa va îmbunătățiți rețeaua, pentru ca avem nevoie de calitate, nu de povesti! Fiți la fel de buni cum erați odată, pentru ca marketing-ul vostru sa fie cât de cât conform cu realitatea!...

@BlackWolf: Cred că nu ai fost la nici un festival al spoturilor publicitare pentru a înțelege și analiza un spot publicitar dincolo de mesaj.

@Anonim: Credeam altceva despre ideea ta când ai deschis topicul. Însă soluția aleasă a schimbat radical ceea ce credeam că apreciezi la acest spot publicitar și mesaj al Orange. Păcat. 

BlackWolf
Senior certificat

Nu ma interesează nici un festival al spoturilor publicitare și nu dau 2 bani pe mesaje subtile, vrajeli, minciuni de marketing și reclame stupide. Atâta timp cât nu mai poți oferi ce spui in general în reclame nu poți veni cu spoturi publicitare și mesaje de genul din trecut. Orange a fost aici, dar nu mai e demult aici și nu te mai poți baza mereu pe el asa cum spune sugerează și în spot. Traim în prezent, nu în trecut. Orange o sa fie aici atunci când o sa te poți baza din nou pe el în orice situație atunci când își vor reveni. Abia atunci vor fi valabile astfel de spot-uri și mesaje...

Lasă mai ușor teoriile astea de fan, poveștile și fii mai realist, nu mai insista cu ideile astea și jignirea celor care nu sunt deacord cu tine, ca nu toată lumea e proasta si nu înțelege nimic, asa cum sugerezi tu...

Ideea era de apreciere (pozitivă sau negativă) a mesajului transmis. Dar am înțeles din cele menționate că nu-ți place că este despre Orange. E ca la filmul pe care-l critici doar pentru că nu-i place regizorul, deși actorii nu au nici o vină. BTW: Era o vorbă: ”Nu trageți în mesager!”

Și stimate @BlackWolf: ”jignirea” și epitetele suburbane nu au fost menționate de mine, acest fapt putând fi observat și prin faptul că eu nu am reeditat mesajul ca alții....

FLo1
#StarMember

Dragilor, mai vizionați cel puțin o dată spotul publicitar în cauză și veți vedea (sper) o schimbare. Orange nu mai este ”Superman” mare și tare, nu mai este cel care la nivel național să generalizeze o situație locală și nici nu se orientează ”exclusiv” spre un anumit segment de clienți: indiferent de preocupări, vârstă, domiciliu sau statut profesional, cum obișnuia în spoturile anterioare. 

Personal, las la o parte faptul că în nici un domeniu nu există ”cel/cea mai bun(ă)”, întrucât acestea sunt niște statistici de moment, bazate pe un criteriu clar definit și care nu se pot generaliza pe o perioadă îndelungată decât pentru cei creduli cu afinitate pentru povești dintr-ale copilăriei timpuri. Așadar eu am întâlnit (într-un final) un Orange asertiv și empatic, care prezintă o stare de fapt, o stare cu care se poate identifica fiecare în viața de zi cu zi, un spot publicitar care este orientat predominant spre informare și mai puțin spre vânzare și contractare, acaparare de clienți din piața cea saturată de terminale, și povești împachetate cu staniol.

Ce s-a păstrat și nu veți găsi la Orange prin spoturile lansate în RO? NU veți întâlni nici ”povești” agresive specifice campaniilor DIGI, dar nu veți regăsi nici jumătăți de adevăr descrise cu lingușeala specifică și în stilul caracteristic atât de Vodafone cât și de Telekom cu scopul de a oferi cu o mână ceea ce îți ”înhață” cu cealaltă mână.

Și DA, posibil să fiu contrazis, dar întreg acest mesaj scris doresc să se concentreze mai puțin asupra Orange (pentru că nu este despre Orange), ci asupra a ceea ce arăta Orange pe ”sticlă” până de ceva vreme și ceea ce transmite de fapt prin acest mesaj. Comparați acest spot cu un oricare altul din ultimii ani și sunt convins că veți distinge atât istoria amintirilor față de prezentul real, dar și perspectiva prezentului obiectiv raportată la viitorul cosmetizat. 

Fiecare dintre voi scrieți PREZENTUL, povestind ISTORIA din perspectiva VIITORULUI, însă nu uitați că așa cum mușchetarii sunt ”toți pentru unul și unul pentru toți”, similar, Orange este prin Comunitatea Orange pentru fiecare client (și nu numai) ceea ce clientul si(n)gur regăsește în Orange: o echipă. 👥  

Luci_TLM
Explorator

Buna ziua tuturor! Bine ar fi sa fie bine, iar promisiunile sa fie mai mult decat un slogan ca brand pe hartie, ci un fapt concret in ajutorul clientilor, atunci cand au reala nevoie. Daca in continuare cu tot cu ,,Orange e aici" ,,rezolvati" si puneti in asteptare, un banal deranjament cum am patit eu de zile bune cu situatia inca ca la ,,gara" nefinalizata, atunci veti pierde o gramada de clienti! Oare domnul Julien Ducarroz stie ca inca sunt tehnicieni de teren care ajung acasa la clienti cu laptop-uri cu configuratii hardware invechite si neconforme cu noile servicii? hmm...sa speram ca prin ,,Orange e aici" se schimba situatia penibila!

Luci_TLM
Explorator

Buna seara! Vom fi bucurosi cu ,,Orange aici" dar sper sa nu-i uite pe Millidge si Doig! ZAMBITI VA ROG!

Millidge si DoigMillidge si Doig

Voi pe care il indragiti mai mult? Pe Millidge sau pe Doig? 

@Luci_TLM: Atât Milidge cât și Doig au un acel ceva aparte, respectat și la loc de cinste în ”familia Orange. Însă nu pot acoperi în totalitate mesajul pe care Orange dorește să-l transmită clienților săi. Cu siguranță au locul lor în ceea ce Orange transmite și oferă clienților săi, însă așa cum menționam, ”Orange e AICI” are un alt mesaj, într-un context în care Milidge și Doig nu sunt prezentați la ”front desk”. Dar dacă veți dori să descoperiți mai mult din ”familia Orange”, cu siguranță veți găsi nu doar pe Milidge și Doig așteptându-vă cu multe alte surprize plăcute, marca Orange. O seară plăcută.

,,FLo1" iti dai seama ca am acordat articolului deosebita atentie doar ca ne-am amintit fiind si copiii in preajma de Millidge si Doig. Ii avem cumparati de la Orange Shop ca jucarii de plus si ne-am amuzat un pic in aceasta seara cu ei.