anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu ma pot conecta la aplicatia My Orange Fix

Nitadaiana
Începător

Nu ma pot conecta pe aplicatie. Sunt anunțată ca contul meu este conectat la alt utilizator.

Cum se poate rezolva?

10 Răspunsuri 10

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Bine ai venit in Comunitate!

In caz ca nu ai incercat deja, incerca sa te loghezi din aplicatia My Orange.

My Orange Fix nu se mai foloseste.

Daca problema persista, ia legatura cu un consultant la nr 300, sau 0374 300 300.

Client Orange

Pe aplicația my orange m-am conectat

Pololică
#StarMember

Este conectat de alt utiliaztor sau contul de mail folosit este atribuit altui utilizator pentru conectare?

Pana acum nu m-am lovit de o astfel de eroare (desi am si pe telefon, dar si pe calculatorul de acasa datele de autentificare, si, de cateva ori, am fost logat simultan pe ambele).

,,Codul de facturare este deja conectat la un alt cont de utilizator” 

Și nu am idee la ce cont este utilizat

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Am presupus ca problema e cu My Orange Fix pentru ca acolo ai incadrat intrebarea. Daca vorbim despre My Orange, suna, te rog, la 300 sau 0374 300 300 si vezi ce se intampla pe contul tau. Noi de aici nu prea avem cum sa te ajutam.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Nitadaiana, ești client Orange sau Orange Romania Communications?

Poți atala o captură de ecran cu eroarea?

Orange communications

DanielaH
Moderator

@Nitadaiana, ai reușit să accesezi aplicația?


@DanielaH  a scris:

@Nitadaiana, ai reușit să accesezi aplicația?


Nu

voi suna in call center

Citesc raspunsuri din aceasta comunitate si se pare ca nimeni nu stie sa raspunda la modul real si sa ne ajute cu problemele noastre.

De exemplu, din pacate sunt abonat atat la Orange cat si la Communications si nu reusesc sa imi vad facturile de pe partea de fix. Zona de web de "fix" nu mai exista, aplicatia ma redirecteaza spre aplicatia veche iar acolo, codul de abonat cu 4.......... nu este acceptat sa fie adaugat. 

Am incercat sa rezolv la 300 si pe chat, aceleasi raspunsuri ca aici: criptice si cu instructiuni cu copy paste dintr-o procedura care nu este actualizata. 

 

Jenant. Dupa 20 de ani de abonament, e prima data cand imi pare rau ca platesc serviciile.