anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu apar resursele in contul My orange nici dupa 23 de zile de la contractare

ionpintilie77
Junior entuziast

Am contractat telefonic in data de 06.12.2023 cu Orange Comunication,dupa 23 de zile in contul My Orange nu apar resursele disponibile nici in aplicatie nici in varianta web.Am sunat de mai multe ori la 300 si raspunsul a fost ca va face o sesizare si se va rezolva,am explicat situatia unui moderator  aici pe forum prin mai multe mesaje dar fara rezultat.Am incercat sa sterg contul dar se pare ca nu se poate acest lucru, in aplicatia Orange Comunication primesc mesajul  ''SERVICIUL ESTE INDISPONIBIL MOMENTAN,TE RUGAM SA INCERCI MAI TARZIU'' ,nu stiu unde sa mai apelez sa rezolv problema.Las print cu imginea din aplicatie.

1 Soluţie acceptată‚

ionpintilie77
Junior entuziast

Raspunsul moderatorului de aici ''Dupa mai multe verificari, situatia contului a ajuns la colegii de la Orange Romania Communications, iar acestia ne-au comunicat faptul ca serviciul Self Care devine functional dupa ce se emite prima factura, in cazul abonamentelor noi activate, spre deosebire de serviciile Orange Romania unde acestea devin active in maximum 72h de la portare'' 

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Fă sesizare din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Eu cred că este mult mai bine decât să vorbești la 300 sau chiar și aici, în Comunitate, unde majoritatea suntem tot clienți. Dacă moderatorii au preluat cazul, înseamnă că este în analiză ( lucru) și nu ai ce să faci, decât să aștepți. Știu că este enervant, dar sper să se rezolve cumva! 

Deci răbdare!

ionpintilie77
Junior entuziast

Evident ca nu am ce face dar sa treacă peste 2 săptămâni de la prima sesizare si problema sa fie tot nerezolvata....mi se pare enorm totusi.

DanielaH
Moderator

Salut!

Am rugat din nou colegii să verifice situația ta.

Vom reveni când vom primi un răspuns, cel mai probabil după data de 3 ianuarie. 

Mulțumim pentru înțelegere.

Gânduri bune pentru noul an.

Fara suparare dar se pare ca ne invartim in jurul cozii de mai bine de doua saptamani,facem sesizare la sesizare la o alta sesizare si efectiv nu se intampla nimic,nu ar fi mult mai simplu sa se recunoasca ca sunt probleme cu clientii Orange Comunication care folosesc aplicatia My Orange ?

ionpintilie77
Junior entuziast

Am rugat moderatorul sa-mi stearga contul,m-a ajutat,am facut un alt cont acum 2 ore rezultatul este acelasi,''Momentan nu exista resurse disponibile.

Anonim
Neaplicabil

La mine nu apare perioada de gratie la o amarata de cartela și orange zice ca e normal 😂, cam asa sta treaba cu serviciul clienți, trebuie insistat pana găsești pe cineva priceput și asta daca găsești 

Anonim
Neaplicabil

Ai trecut de la abonament la cartela?

ionpintilie77
Junior entuziast

Am portat un abonament Digi in Orange Comunication tot pe abonament.

 

Anonim
Neaplicabil

Eu am portat de la Digi în Orange Romania din fericire nu am întâmpinat această situație.

Ai fost norocos,Orange Comunication e o alta Marie in aceiasi ograda Orange.

ionpintilie77
Junior entuziast

Raspunsul moderatorului de aici ''Dupa mai multe verificari, situatia contului a ajuns la colegii de la Orange Romania Communications, iar acestia ne-au comunicat faptul ca serviciul Self Care devine functional dupa ce se emite prima factura, in cazul abonamentelor noi activate, spre deosebire de serviciile Orange Romania unde acestea devin active in maximum 72h de la portare''