la 29-12-2023 05:30 PM
Am contractat telefonic in data de 06.12.2023 cu Orange Comunication,dupa 23 de zile in contul My Orange nu apar resursele disponibile nici in aplicatie nici in varianta web.Am sunat de mai multe ori la 300 si raspunsul a fost ca va face o sesizare si se va rezolva,am explicat situatia unui moderator aici pe forum prin mai multe mesaje dar fara rezultat.Am incercat sa sterg contul dar se pare ca nu se poate acest lucru, in aplicatia Orange Comunication primesc mesajul ''SERVICIUL ESTE INDISPONIBIL MOMENTAN,TE RUGAM SA INCERCI MAI TARZIU'' ,nu stiu unde sa mai apelez sa rezolv problema.Las print cu imginea din aplicatie.
la 03-01-2024 04:41 PM
Raspunsul moderatorului de aici ''Dupa mai multe verificari, situatia contului a ajuns la colegii de la Orange Romania Communications, iar acestia ne-au comunicat faptul ca serviciul Self Care devine functional dupa ce se emite prima factura, in cazul abonamentelor noi activate, spre deosebire de serviciile Orange Romania unde acestea devin active in maximum 72h de la portare''
la 29-12-2023 06:01 PM
Salutare!
Fă sesizare din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Eu cred că este mult mai bine decât să vorbești la 300 sau chiar și aici, în Comunitate, unde majoritatea suntem tot clienți. Dacă moderatorii au preluat cazul, înseamnă că este în analiză ( lucru) și nu ai ce să faci, decât să aștepți. Știu că este enervant, dar sper să se rezolve cumva!
Deci răbdare!
la 29-12-2023 06:25 PM
Evident ca nu am ce face dar sa treacă peste 2 săptămâni de la prima sesizare si problema sa fie tot nerezolvata....mi se pare enorm totusi.
la 29-12-2023 10:57 PM
Salut!
Am rugat din nou colegii să verifice situația ta.
Vom reveni când vom primi un răspuns, cel mai probabil după data de 3 ianuarie.
Mulțumim pentru înțelegere.
Gânduri bune pentru noul an.
la 30-12-2023 05:07 PM
Fara suparare dar se pare ca ne invartim in jurul cozii de mai bine de doua saptamani,facem sesizare la sesizare la o alta sesizare si efectiv nu se intampla nimic,nu ar fi mult mai simplu sa se recunoasca ca sunt probleme cu clientii Orange Comunication care folosesc aplicatia My Orange ?
la 03-01-2024 02:04 PM
Am rugat moderatorul sa-mi stearga contul,m-a ajutat,am facut un alt cont acum 2 ore rezultatul este acelasi,''Momentan nu exista resurse disponibile.
la 03-01-2024 02:12 PM
La mine nu apare perioada de gratie la o amarata de cartela și orange zice ca e normal 😂, cam asa sta treaba cu serviciul clienți, trebuie insistat pana găsești pe cineva priceput și asta daca găsești
la 03-01-2024 02:15 PM
Ai trecut de la abonament la cartela?
la 03-01-2024 02:26 PM
Am portat un abonament Digi in Orange Comunication tot pe abonament.
la 03-01-2024 02:30 PM
Eu am portat de la Digi în Orange Romania din fericire nu am întâmpinat această situație.
la 03-01-2024 03:36 PM
Ai fost norocos,Orange Comunication e o alta Marie in aceiasi ograda Orange.
la 03-01-2024 04:41 PM
Raspunsul moderatorului de aici ''Dupa mai multe verificari, situatia contului a ajuns la colegii de la Orange Romania Communications, iar acestia ne-au comunicat faptul ca serviciul Self Care devine functional dupa ce se emite prima factura, in cazul abonamentelor noi activate, spre deosebire de serviciile Orange Romania unde acestea devin active in maximum 72h de la portare''
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor