anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Neclaritate My Orange Fix

Enqche
Începător
Salutare, de cand Telekom a devenit Orange Communications, am inceput sa folosesc serviciile oferite de catre cei de la Orange, insa am întâmpinat o problemă la conectarea in My Orange Fix. Cand vreau sa introduc codul de abonat/facturare si mai apoi parola, imi zice ca acel cod de facturare este deja conectat la un alt cont, aveti si o imagine atașată, iar problema aici este, ca sunt singurul care și-a făcut cont pe My Orange Fix din familie. Întrebarea mea este, cine ar putea sa folosească acel cod de facturare si cum as putea sa il scot de pe acel "cont"?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

@Enqche, ai folosit în trecut aplicația My Account Fix de la Telekom? Dacă da, nu este nevoie să-ți faci cont nou My Orange Fix, ci doar să reactualizezi aplicația. My Account Fix a devenit My Orange Fix și folosește aceleași date de logare.

 

Update sept. 2022

Din 30 septembrie 2022 aplicația mobilă My Orange va înlocui My Orange Fix. Mai multe detalii aici - https://comunitate.orange.ro/questions/3011399-30-septembrie-2022-aplicatia-mobila-my-orange-inlocui...

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

Vio73
Campion certificat
Salutare! Ai incercat și de pe laptop/ desktop? Te întreb pentru că am observat că mai apar unele probleme din aplicație uneori.

Enqche
Începător
Nu am incercat, o sa incerc

Vio73
Campion certificat
Sper să reușești! Asta dacă nu e o problemă de la ei ce necesită verificarea contului, iar pentru acest lucru va trebui să-i contactezi la 300 ( Serviciul clienți). Succes!

DanielaH
Moderator

@Enqche, ai folosit în trecut aplicația My Account Fix de la Telekom? Dacă da, nu este nevoie să-ți faci cont nou My Orange Fix, ci doar să reactualizezi aplicația. My Account Fix a devenit My Orange Fix și folosește aceleași date de logare.

 

Update sept. 2022

Din 30 septembrie 2022 aplicația mobilă My Orange va înlocui My Orange Fix. Mai multe detalii aici - https://comunitate.orange.ro/questions/3011399-30-septembrie-2022-aplicatia-mobila-my-orange-inlocui...

RafaHelper
Maestru
Salut @Enqche, Se pare ca și eu am avut probleme cu autentificarea in aplicație, îmi spunea ca nu am conexiune la internet desi eram conectat. A trebuit sa reinstalez aplicația pentru a ma putea autentifica. Ai rezolvat problema ta sau nu?

DanielaH
Moderator
@Enqche, ai reușit să te loghezi în aplicație?

Florinku
Junior
O problema asemanatoare o am si eu. Daca ma loghez pe un PC cu user si parola, pot accesa fara probleme portalul My Orange Fix, insa daca introduc aceleasi date pe aplicatia de mobil, imi spune ca numele de utilizator si parola sunt gresite, si nu, nu sunt gresite. Fac ceva gresit?

RafaHelper
Maestru
@Florinku, ai încercat sa reinstalezi aplicația?

Florinku
Junior
Da, am incercat. Tot la fel face. "A aparut o eroare. Salut, pare ca numele de utilizator sau parola au fost introduse gresit. Te rugam sa revii in cateva minute." Am fost foarte atent la fiecare caracter in parte cand am introdus atat pe PC cat si pe aplicatie.

DanielaH
Moderator
@Florinku, poți atașa, te rog, o captură de ecran cu eroarea din aplicație?

Florinku
Junior
@DanielaH am atasat

Salut, Florinku Ne pare rau pentru neplacerile cauzate de situatia intampinata. Aceasta a fost remediata de catre echipa noastra tehnica si acum nu mai sunt probleme. Iti cerem scuze pentru disconfortul creat. Iti multumim pentru intelegere si te rugam sa ne confirmi daca acum functioneaza!

Florinku
Junior
Salutare! Am incercat si tot la fel imi face. Pe calculator, verific user si parola, totul ok , ma loghez la cont, iar in aplicatia mobila imi apare eroarea anterioara. Repet , parola este verificata si si (apasat pe acel ochi sa o vad sa nu gresesc vreun caracter). Ar trebui sa iau legatura cu cineva telefonic?

DanielaH
Moderator
@Florinku, s-a rezolvat situația? Ne poți confirma, te rog? Mulțumim.