anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot plasa comanda. Joc Ps5

Mihai2023
Junior

Buna ziua,

Doresc sa achizitionez urmatorul produs, https://www.orange.ro/magazin-online/joc-ps5-spiderman-ultimate-ed-pd-51248 si in momentul cand dau pe finalizare comanda ma retrimite inapoi in cos... Posibil ca jocul sa nu mai fie in stoc cu toate ca pe site imi arata ca este...

Ma poate ajuta cineva cu aceasta problema?

1.png

2.png

3.png

  

 

19 Răspunsuri 19

Nu este o varianta, am puncte pe care vreau sa le folosesc.

RstdWoo
Cunoscător

Salut,

Nu pot achizitiona nimic din magazinul online. Daca sunt logat cu contul meu, in momentul in care apas pe Cumpara sunt redirectionat catre cosul de cumparaturi care este gol. Pot repeta procedura de n ori ca la fel se intampla. Daca nu sunt logat, nu apare problema descrisa.

Mai mult decat atat, un voucher pt accesorii primit in aplicatie la Pinata astazi, cand il introduc in magazinul online la achizitia unui accesoriu imi spune ca voucherul este expirat desi el expira peste o luna.

Am incercat de pe PC, Telefon cu doua browsere diferite. Face la fel. 

Daca merg fara cont pana aproape de finalizare si dau acolo Login, primesc eroarea din attachment.

RstdWoo
Cunoscător

Nu inteleg de ce a fost fuzionat topicul meu cu unul rezolvat. Nu merge nici acum sa cumperi nimic, te trimite pe cosul gol

Salut, @RstdWoo ,

Topicul tău a fost fuzionat cu un altul cu subiect asemănător, asta nu înseamnă că situația întâmpinată a fost soluționată sau închisă. Am escaladat și noi eroarea către colegii ce se ocupă de Magazinul Online Orange.

Revenim cu răspuns de îndată ce îl primim.

RstdWoo
Cunoscător

Nu s-a rezolvat problema cu magazinul online, am facut si sesizare la suport clienti. Tot asa face, adaug in cos si ma trimite la cosul de cumparaturi care este gol.
Am inregistrat problema intr-un screen rec:
https://drive.google.com/file/d/1vGcGLCLuAeYxwMDdeZZBQodNfNd9_yvb/view?usp=sharing