anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare comanda online

bidam
Începător
incerc sa fac o comanda online,dar primesc acest mesaj - Nu poti achizitiona produse in rate pana cand comenzile anterioare nu sunt finalizate !....si nu am nicio comanda activa pe cont
9 Răspunsuri 9

DanielaH
Moderator
@bidam, bun venit în Comunitate! În ce pas al comenzii apare această eroare? Poți atașa o captură de ecran, te rog?

Viocat
Senior certificat
Verifica te rog cosul de cumparaturi. Poate ai mai incercat achizitia in zile anterioare si apar acele incercari ca si comenzi nefinalizate. Spor la achizitii!

DanielaH
Moderator
@bidam, ai reușit să plasezi comanda?

bidam
Începător
asa imi arata...cosul e gol.cred ca e vreo eroare....

DanielaH
Moderator
@bidam, încercăm să verificăm cu colegii. Adresa de e-mail a contului My Orange de unde vrei să plasezi comanda este aceeași cu cea cu care te-ai înregistrat în Comunitate?

bidam
Începător
da,este aceeasi adresa de mail:)

DanielaH
Moderator
Mulțumesc pentru confirmare. Colegii noștri au verificat/ actualizat contul tău și te roagă să reîncerci plasarea comenzii peste 2 ore. Te așteptăm cu feedback și vești bune.

DanielaH
Moderator
@bidam, ai reușit să faci comanda?

bidam
Începător
Da, intr-un final am reusit....multumesc de ajutor