Aici nu este vina Orange, ci a curierului.. Eu am întâmpinat câteva probleme cu firmele de curierat si, nu doar în perioada asta..
Inclusiv mi s-a întâmplat sa ma uit la curier din balcon, sa-l sun, sa nu răspunda si sa plece.. desi el nu sunase deloc și adusese colete în zona, daca era în fata blocului.. De obicei sunt înțelegătoare cu greșelile, ca nah, nimeri nu e perfect, dar, de data asta am sunat la firma.. si s-a întors.. :)
Îmi pare rau ca întâmpini situația asta.. stiu cum e, și eu sunt client Orange de 20 de ani, dar, aici chiar nu tine de Orange.. Nu ai primit mesaj de la firma de curierat? Eu, de obicei primesc un sms cu "azi, în intervalul 9-17 se va livra coletul.. ramburs (daca e cazul)"..de multe ori sms-ul vine pe la 10-11.. adică la ~ 2 ore, după ora la care putea sa vina curierul și sa nu stiu..
S-au redeschis multe shop-uri, încearcă sa vezi, dacă nu merge sa-ti fie livrat la un shop care-ti este în drum și sa-l iei tu de acolo.. Eu, in ultimul timp am ales varianta livrării la serviciu sau ridicării din shop.. livrările prin curier acasă, îmi creează stări de nervi..