la 12-04-2023 09:33 PM - editat ultima oară la 20-04-2023 10:55 AM de DanielaH
Salutare, ma chinui de cateva ore prin intermediul mai multor device uri sa finalizez o comanda fiind intampinat de fiecare data de aceeasi eroare Comanda nu a fost plasata!::A intervenit o eroare.
Ati mai intampinat aceasta problema? As dori sa finalizez cat mai repede comada fiind un cadou cu ocazia sarbatorilor dar eroarea aceasta apare de fiecare data
la 12-04-2023 10:38 PM
Nu, nu sunt fost client Telekom, abonament nou, momentan am cartela si in descrierea ofertei este precizat faptul ca la crearea de abonamente noi se aplica oferta, totul bine si frumos pana la confirmare când eroarea este pusa pe repeat
la 13-04-2023 06:27 AM
Salutare!
Le poți scrie pe chat Djingo să le ceri ajutorul și te vor suna ei.
Baftă!
13-04-2023 10:44 AM - editat 13-04-2023 10:53 AM
Salutari! Si eu intampin aceeasi eroare la incercarea de a comanda doua stickuri de memorie. Sunt client vechi (peste 7 ani) cu abonament, dar e prima (incercare de) comanda de produse din magazinul online Orange. Am incercat sa plasez comanda atat de pe laptop cat si de pe telefon, atat cu plata la livrare cat si cu plata cu cardul, flosind diferite browsere, acelasi rezultat.
la 13-04-2023 11:07 AM
Astăzi am făcut nenumărate cereri, încerc din nou si din nou, același rezultat, nu știu ce sa mai fac, sincer. Exact aceeași problema, aceeași eroare, e aberant.
la 13-04-2023 11:14 AM
Dacă totuși se găsește p rezolvare va rog sa mi spuneți.
la 13-04-2023 09:38 PM
@Darlea12Dominic ai reusit sa plasezi comanda?
la 13-04-2023 10:14 PM
Nu, după îndelungi telefoane, răbdări si nervi am ajuns în același punct, problema s a transferat celor din mediul online si va dura cel mai probabil o eternitate, revin cu un răspuns după marți când teoretic revin toți la munca și poate reușesc să i fac sa mi accepte banii si faptul ca doresc sa le fiu client abonat pentru minim 2 ani.
la 14-04-2023 12:39 AM
Revin cu un update. Dupa cateva ore dupa ce am incercat sa plasez comanda am primit un mail cum ca nu am finalizat plata comenzii. Asa ca m-am intors la cosul de cumparaturi si am reincercat cu succes sa plasez comanda. Nu imi explic de ce initial nu a mers dar cateva ore mai tarziu da... Dar imi e clar ca ceva nu e in regula cu platforma celor de la orange.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor