anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

"COMANDA nu poate fi plasată" - ??? ORANGE ??? M-am săturat de ERORI

MARIUS34
Junior

MARIUS34_0-1694207772552.png

 Foarte greu și imposibil de efectuat în condiții normale o comandă în magazinonline ORANGE 

MARIUS34_1-1694207772548.png

MARIUS34_2-1694207772543.png

MARIUS34_3-1694207772564.png

MARIUS34_4-1694207772544.png

MARIUS34_5-1694207772551.png
 VĂ ROG FACEȚI O VERIFICARE DE STOC la produsele comandate în coș!!!
Nu pot face comanda pentru că îmi dă îmi dă eroarea: "Ne pare rău, nu am reușit să plasăm comanda".
O mulțime de erori !!! (mă chinuiți de 3 zile):
     SESIZĂRI/ REFERINȚE MARIUS34_6-1694207772541.png
MARIUS34_7-1694207772542.png
MARIUS34_8-1694207772545.png
     MARIUS34_9-1694207772554.png
MARIUS34_10-1694207772548.png
 - ieri (07.09.2023) nu era funcțional voucherul de reducere;
MARIUS34_11-1694207772545.png
 - produsele se resetează din coș la intervale foarte scurte de timp și trebuiesc reîncărcate de sute de ori, pentru că nu apuci să completezi toate datele comenzii: adrese, date card, etc...MARIUS34_12-1694207772554.png
MARIUS34_13-1694207772542.png
 - deși mă loghez în aplicația MyOrange după care de aici accesez Magazinonline, dar surpriză de câte ori accesez magazin online din cont imi cere din nou logare MARIUS34_14-1694207772556.png
MARIUS34_15-1694207772564.png
 - la fel de nefuncțional și din aplicația MyOrange de pe telefon și de pe laptop din site;MARIUS34_16-1694207772556.png
MARIUS34_17-1694207772563.png
 - punctele ThankYou se modifică la cea mai mică atingere dacă nu ești atent;MARIUS34_18-1694207772557.png
6️⃣
 - între timp s-au modificat (au crescut) și prețurile produselor care aveau discount/reducere;MARIUS34_20-1694207772557.png

 

DOAMNE FEREȘTE MARIUS34_21-1694207772563.png

 

MARIUS34_22-1694207772555.png
 Câți nervi și timp pierdut pe BANII MEI  MARIUS34_23-1694207772565.png

 

MARIUS34_24-1694207772558.png
De 3 zile mă chinui să fac vo comandă. Nu cred că e posibil așa ceva....MARIUS34_25-1694207772558.png

 

 

Concluzia:
MARIUS34_26-1694207772551.png
- Comanda nu am făcut-o nici acum; MARIUS34_27-1694207772558.png
MARIUS34_28-1694207772549.png
 - 3 zile pierdute aiurea din viața mea (puteam face altceva mai bun cu timpul meu, nu mi-l mai dă nimeni înapoi);
MARIUS34_29-1694207772543.png
 - nenumărate apeluri/ discuții/ convorbiri telefonic, pe chat cu roboți care dau răspuns: "nu înțeleg problema..." și angajați de o competență cel îndoielnică, cum ar fi d-na/d-ra STEFANIA de la chat magazinonline care și-a permis să-mi închidă telefonul după ce dânsa m-a apelat, eu fiind "doar un client cu vechime > de 20 de ani MARIUS34_30-1694207772567.png
MARIUS34_31-1694207772566.png
 - prețurile s-au modificat între timp, evident au crescut ca aluatul...
MARIUS34_32-1694207772566.png
 - am făcut sesizări peste sesizări și mi s-a comunicat "de către roboți că voi fi contactat în 5 zile". aha deci contactat nu și rezolvat...MARIUS34_33-1694207772559.png
       apel 300; magazinonline@orange.rochat@orange.com; 0374300300 .... MARIUS34_34-1694207772559.png

 

 

MARIUS34_37-1694207772556.png
 BăI fraților "CU ATÂTEA MOAȘE COPILUL TOT CU BURICUL NĂTĂIAT A RĂMAS MARIUS34_38-1694207772567.png

 

MARIUS34_39-1694207772568.png

 

MARIUS34_40-1694207772568.png

 

 MARIUS34_41-1694207772560.png
 
  O întrebare ... și nu e retorică:
     CE MERITAȚI MARIUS34_42-1694207772562.png
 
   Răspuns:
     SIGUR VEȚI PRIMI MARIUS34_43-1694207772568.png

 

MAI ATAȘEZ ȘI DOVEZI, cu toate că de la ORANGE, NU MAI AM NICI O SPERANȚĂ .... MARIUS34_44-1694207772549.pngMARIUS34_45-1694207772546.png

 

MARIUS34_46-1694207772550.png

 

MARIUS34_47-1694207772560.png
2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember

Salutare!

Da, este destul de neplăcută situația descrisă de către tine. Doar că acum este weekend și nu prea ai cu cine să mai discuți. Din păcate, în ultimii ani, comunicarea și multe altele cam lasă de dorit. Și cel mai rău mi se pare că este de la preluarea fostului T fix. Știu că este aiurea, dar se poate întâmpla și la alții, ba chiar poate fi și mai rău. 

Eu te sfătuiesc să aștepți rezultatul sesizării și să fii mai calm, că agitația nu te ajută deloc. Nu mă înțelege greșit, dar la noi totul are 2 viteze: ,,deloc" și ,,pe loc", cărora trebuie să le faci față cu brio. E valabil cam peste tot, nu doar la Orange, din păcate. Noi, aici, suntem tot clienți ca și tine, care te putem ajuta doar cu sfaturi!

Eventual mai încerci pe chat de luni!

Baftă multă și calm, că viața este scurtă și extrem de prețioasă!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Am dat comanda săptămâna trecuta din Magazinul Online. N-am avut nicio problema. Datele sunt deja salvate in cont, nu a fost nimic de adaugat.

Din aplicatia My Orange nu se pot face comenzi. Pentru ca nu exista magazinul online in aplicatie. Doar pe site.

Oricum, depinde ce comanzi, daca e sau nu un produs cautat de toata lumea...si tot asa.

Neplacuta experienta într-adevăr, dar, dupa cum vezi, nu e o situatie generala.

Asta nu inseamna ca nu se poate imbunatati ceva sau rezolva ceva, in caz ca e într-adevăr o problema.

De curiozitate, ce produs incerci sa comanzi?

Client Orange