anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema achizitie abonament si telefon

Salut. De 3 zile incerc sa imi achizitionez un abonament Fun 8 alaturi de un iPhone 8 Reconditionat cu reducerea "WINTER100" insa site-ul nu merge, efectiv nu stiu ce sa mai fac. Cand ma conectez in magazinul online imi apare la orice telefon "Lucram sa pregatim aceasta optiune in noua varianta a magazinului online". Singura metoda prin care am reusit sa pun in cos telefonul alaturi de abonament a fost prin a adauga produsele fara a ma autentifica in cont, facand asta ulterior. Insa dupa ce le-am adaugat, imi apare ca nu pot cumpara abonamente din acea categorie. Mi se pare absurd. Am fost la 3 magazine Orange (2 in Bucuresti si unul in Tulcea) si mi-au zis ca este picat site-ul si sa sun singur la nr de telefon de pe magazinul orange pentru a face comanda. Am zis ok, am sunat si ce sa vezi, imi raspunde un operator (femeie) care imi spune "Noi nu avem in oferta ceea ce este pe site, telefonic sunt alte oferte decat cele de pe site, asteptati sa se remedieze site-ul". Exista vreo solutie? Sunt sanse sa imi pot face si eu abonament si sa beneficiez de reducerea "WINTER100" sau nu? Am citit termenii si conditiile campaniei si sunt eligibil, scrie ca doar trebuie sa imi achizitionez un nou abonament pe 24 de luni (ceea ce si vreau sa fac) si sa aleg un telefon din lista lor (iPhone 8 Reconditionat facand parte din lista). Multumesc anticipat.

1 Soluţie acceptată‚

Imi pare rau!!! In "Termeni si conditii", scrie ca "Oferta “WINTER100” este valabilă la prelungirea sau achiziția pe 24 de luni a unui abonament Orange", deci cumva s-ar deduce ca nu e pentru clientii noi, ci doar pt cei existenti.

 De asemenea, scrie ca "folosirea unor metode care sunt create pentru a produce un avantaj nedrept altor potențial cumpărători dă dreptul Orange România de a retrage dreptul la achiziția de produse din prezenta campanie, fără drept de compensare și fără obligație de preaviz. Prin urmare, în cazul în care Orange România are indicii asupra faptului că un potențial cumpărător se angajează sau încearcă să se angajeze fraudulos, ilegal sau necinstit în campanie, inclusiv, dar fără a se limita la angajarea în orice activitate sau
orice manipulare a acesteia, Orange România este îndreptățit să ia măsurile adecvate și va avea dreptul să anuleze comenzile plasate de potențialul cumpărător indiferent de rezultatul încercării.", din care deduc ca, daca li se pare ciudata o achizitie, va fi blocata de Orange.

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

delfinas
Campion

Alex Grigore, bun venit in Comunitate!!!

Mda, se pare ca magazinul online are o problema. Am incercat si eu sa achizitionez si eu acest pachet. A mers pana sa fac plata, acolo mi-a zis ca nu am nimic in cos, desi daca apas iconita cosului de cumpararturi, imi aparv atat telefonul,  cat si abonamentul.

Nu ai decat sa mai astepti si sa mai incerci mai tarziu.

Intr-adevar, ofertele online nu sunt la fel cu cele din magazinele fizice. Vezi ca in magazinul online e si un chat. incearca sa iei legatura acolo cu un operator.

Iarta-ma ca te intreb: de ce vrei sa cumperi un telefon asa de vechi si depasit dpdv tehnic?

FLo1
Campion certificat

@delfinas: Nu contează dacă e Tesla sau Ferrari pentru că pentru a face parte din "club" ai nevoie să deții cel puțin un model. Deci foamea de iPhone este justificată de etalarea în public a mărului mușcat. 🍏

Telefonul il cumpar pentru mama mea, nu are nevoie de ceva mai mult. Nu stiu de unde ai tras niste concluzii pripite.

FLo1
Campion certificat

Pentru că în locul unui Android simplu, ușor și mai recent preferi un iOS vechi, nectualizat și poate cu probleme la unele aplicații care vor verifica versiunea OS-ului. Succes. 

Am inteles ideea ta. Problema e ca orice as adauga in cos nu pot, nu pot sa fac niciun abonament, nu pot cumpara niciun telefon 🙂

Imi pare rau!!! In "Termeni si conditii", scrie ca "Oferta “WINTER100” este valabilă la prelungirea sau achiziția pe 24 de luni a unui abonament Orange", deci cumva s-ar deduce ca nu e pentru clientii noi, ci doar pt cei existenti.

 De asemenea, scrie ca "folosirea unor metode care sunt create pentru a produce un avantaj nedrept altor potențial cumpărători dă dreptul Orange România de a retrage dreptul la achiziția de produse din prezenta campanie, fără drept de compensare și fără obligație de preaviz. Prin urmare, în cazul în care Orange România are indicii asupra faptului că un potențial cumpărător se angajează sau încearcă să se angajeze fraudulos, ilegal sau necinstit în campanie, inclusiv, dar fără a se limita la angajarea în orice activitate sau
orice manipulare a acesteia, Orange România este îndreptățit să ia măsurile adecvate și va avea dreptul să anuleze comenzile plasate de potențialul cumpărător indiferent de rezultatul încercării.", din care deduc ca, daca li se pare ciudata o achizitie, va fi blocata de Orange.

Ma rog, prin "Oferta “WINTER100” este valabilă la prelungirea sau achiziția pe 24 de luni a unui abonament Orange" (achizitia pe 24 de luni a unui abonament Orange) se poate interpreta si ca poti face un abonament nou si sa beneficiezi de oferta. Se pare ca campania asta e mai mult pentru cei care au deja abonament. Urat din partea celor de la Orange.

Mda, avantaje si dezavantaje. Si noi, abonatii vechi ne simtim defavprizati cand sunt oferte bune pt cei noi sau pt cei de pe cartela....

RstdWoo
Explorator entuziast

Faptul ca tu presupui ca utilizatorul de fata este vreu "hacher" care vrea sa fenteze sistemul, mi se pare aberant si jignitor. Iti aduc aminte ca tine de echipa tehnica Orange sa se asigure ca tot sistemul lor functioneaza in parametrii, asa incat cand cineva foloseste un cod, sa mearga DOAR pt produsele pt care a fost intentionat, si nu tine de clienti sa le gaseasca lor bug-urile..ca tot vad ca repeti acelasi lucru cu metodele "ilicite". Faptul ca magazinul online in forma noua este nefunctional tine in totalitate de managementul deficitar care a permis lansarea unui asemenea produs in productie.

Daca eu, utilizator de buna credinta, folosesc un cod de reducere pentru un produs, codul merge, dar defapt codul acela nu "trebuia" sa mearga, finalizez comanda si primesc factura produsului dupa plata, Orange este obligata sa onoreze! Nu este problema mea ca lor le da cu virgula algoritmul, nu ma plateste Orange sa le fac eu bug hunt.

FLo1
Campion certificat

@alexgrigore0306: Am analizat comanda ta.

- Pe un număr nou /prepay Orange/portare ..... "secțiune în construcție". Deci nici o șansă de achiziție chiar dacă vrei să alegi abonament. 

- Pe un abonament existent ca upgrade este acceptată adăugarea produsului, cu abonamentul ales (în nici un caz existent), iar produsul era ok de finalizat atât în rate cât și integral.

-Am observat că produsul ar fi disponibil și fără abonament, dar fără woucher.

Ma las batut si aia e 🙂 Daca Orange nu vor abonati noi e problema lor.

Problema este ca am sunat la numarul care apare pe site la magazinul online si operatorul de acolo mi-a zis la telefon ca "ofertele de pe magazin nu sunt ca cele telefonic", am ramas masca cand mi-a zis. Numarul acela se ocupa special de comenzile online (e vorba de 0219890) dar vad ca nu vor sa raspunda clientilor concret. Probabil au profitat prea multi de campania WINTER100 si nu mai vor sa ne dea telefoane.

Promotiile de pe site sunt disponibile intr-adevar doar online. E neplacut atunci cand online-ul nu functioneaza…dar asta e politica Orange.

Pentru probleme cu magazinul online, trebuie trimis un email la adresa: magazinonline@orange.ro

Din pacate, nu stiu daca o sa te poata ajuta tot ei in plasarea comenzii… Dar poti intreba.

Nu stiu de unde ai luat acel numar, dar e pt ofertarea de la serviciile fixe preluate de la Telekom (actual OROC), nu cred ca are legatura cu magazinul online.

Eu zic sa mai insisti, pe mine m-a lasat sa duc comanda pana la completarea datelor bancare pt plata cu cardul.