anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Prelungire contract = migrare la un abonament mai mare?

Sergiu_A
Junior
Poate să-mi explice cineva de ce sunt forțat să trec la un abonament mai mare la achiziționarea unui telefon în rate cu prelungirea contractului actual? Nu văd eu elefantul din cameră sau "ceva pute în Danemarca"? 🙂
Mulțumesc
8 Răspunsuri 8

Pololică
#StarMember
Acum 2 ani, cand am luat un telefon pentru sotie, am putut sa cumpar cu prelungirea abonamentului la data respectiva (eram iesit din perioada minima contractuala). Facand o simulare acum, dupa fidelizarea din ianuarie anul asta, imi cere sa migrez la un abonament mai mare (ca pret, nu neaparat ca resurse). Ma gandesc ca inca esti sub contract cu Orange (perioada minima contractuala).

Vio73
#StarMember
Salutare! Din păcate, cam asta este politica lor, adică sub o formă sau alta, să ajungi să plătești mai mult, la prelungire cu achiziție online, iar dacă vei rămâne la același abonament, vei plăti destul de mult in plus la telefon. Cam asta pățesc și eu de mulți ani încoace! Dar punând în balanță avantaje și dezavantajele, ești oarecum în avantaj. Baftă!

Neaplicabil
Măcar la cei care avem net+tv ar trebui sa ofere abonamente mai mici la mobil măcar de la 6 euro/luna

Pololică
#StarMember
Eu am abonament de 6E, dar încă nu ma pot lega de fibra lor (ar fi la bloc, dar au 4 porturi doar pentru PJ).

Sergiu_A
Junior
Păi odată ce pe site apare că poți beneficia de această ofertă și cu prelungirea abonamentului actual, chit că încă ești sub perioadă contractuală (cu maxim 6 luni rămase), dar practic nu poți, nu e reclamă mincinoasă?

Pololică
#StarMember
Sper ca intelegi faptul ca fiecare oferta are anumite conditii, nu? Ca sa intelegi: - ai nevoie de minim 18 luni vechime (este irelevant daca esti in ultimile 6 luni, poti avea perioada contractuala de 12 luni, deci nu te incadrezi) - toate contractele au o clauza prin care abonamentul nu poate fi retrogradat (ca pret), deci, e posibil ca nou abonament detinut de tine sa fie considerat mai ieftin fata de cel echivalent din oferta curenta (am unul din numere cu 8E, dar cu 50GB de net si roaming. Daca l-ar echivala cu cel curent, care nu are roaming, dar cu mai mult net, s-ar considera ca abonamentul retrogradeaza ca bani), ceea ce nu este permis (contractual vorbind). - in general, daca abonamentul actual este facut prin fidelizare, ofertele de servicii cu ahizitie inainte de cele 18 luni (chiar 21 de luni) sunt slabe, in sensul ca daca ai abonament de 8E si vrei telefon, sub 24 de luni vei fi obligat sa cresti pretul la 10E, de exemplu) pentru achizitia unui telefon - mai exista varianta ca abonamentul actual sa nu permita achizitia de telefon, ceea ce primeaza fata de dreptul de a achizitiona la fiecare 18 luni un aparat (se merge pe premisa ca ai un abonament mai ieftin, ca bani, dar cu mai multe resurse, in detrimentul aparatului). Cu totii suntem de acord ca, primind o oferta, renuntam la ceva in favoarea a altceva. Ma dau pe mine ca exemplu: Orange Love necesita un abonament mobil de minim 8E pentru a beneficia de acest pachet. Daca vreau acum sa obtin un astfel de pachet, ar trebui sa-mi maresc abonamentul (personal, din cele 3 pe care le am) de la 6 la 8E. Practic, platesc 2E in plus pentru a obtine o reducere la serviciile fixe. Sper ca intelegi ca primesc pe o parte si platesc pe alta. Important e sa fie in suma stabilita.

Sergiu_A
Junior
@Pololica Apreciez timpul acordat pentru răspunsul argumentat și desigur am luat în considerare aceste lucruri, dar din punctul meu de vedere îndeplinesc toate condițiile, mai puțin poate cea în care se consideră continuarea abonamentului de 8 euro ca fiind unul inferior, ceea ce mi se pare penibil sincer să fiu și nu tocmai legal atât timp cât costul rămâne același. Aplicând asta, ar trebui mereu să migrez la un abonament mai mare dacă voi intenționa să-mi prelungesc abonamentul și să beneficiez de o ofertă la un alt telefon.

Pololică
#StarMember
Din pacate, logica noastra nu are rezonanta (sau nu este aceeasi) cu cea de la targ. Totusi, ca sa ai o baza la ce am zis (ca sa intelegi de ce am arguemntat asa): - eu am primit, prin fidelizare, acum 2 ani jumatate (fidelizat in ianuarie cu o resursa suplimentara fata de ce aveam initial) un abonament de 8E cu 50GB cu acces la roaming (roamingul nu a fost pus in discutie, fiind activat de la semnarea contractului, fiind conditie obligatorie). - pe site, abonamentul de 8E ofera 2x20GB (din cate inteleg, dublarea de net e doar pe site), fara roaming - tot pe site, abonamentul de 10E, este redus la 8E si are 2x30GB plus roaming (pe baza abonamentului de 10E). Matematic vorbind, cele doua abonamente de 8E (ca pret intreg) nu sunt egale, chiar daca valoric sunt aceeasi bani. Nu stiu cat valoreaza acel serviciu de acces la roaming pentru Orange (la 6E am 4GB, iar la 8E 5.4GB), dar sigur costul in Roaming are o valoare cu care Orange va trebui sa jongleze cu partenerii. Am incercat si eu sa migrez la abonamentul Smart 20 redus la 10E (am 3 abonamente, 2x6E + 1x8E, toate cu acces la roaming si fidelizate in ianuarie anul asta). Nu pot sa migrez pe niciunul la 10E (momentan, oricare ar fi combinatia, tot platesc mai mult decat consum. Imi ramane net gramada, desi, la cele de 6E am binisor sub cei 50GB ai celui de 8E), nu mai spun de faptul ca incarc lunar, doua cartele, la care mai primesc 30GB pentru fiecare reincarcare (evident, pe numarul de pe care fac reincarcarea). Ma gandesc ca in spatele ofertelor (cu stelute, evident), se afla un algoritm prin care se impun anumite conditii (sigur ai vazut oferte in magazine: 3 la pret de 2 sau 60% reducere la al doilea produs identic: te forteaza sa iei un numar minim (sau un pachet) pentru a beneficia de reducere). Ca recomandare (nu doar pentru tine, ci pentru noi toti): cand pretul e bun si nu se vad stelutele, mai arunca un ochi. Sigur a scapat ceva.