la 20-12-2023 08:15 PM - editat ultima oară la 21-12-2023 09:01 AM de DanielaH
am comandat pe 15 decembrie un ps5 si nici pana acum nu am primit ca daca produsul se livreaza sau alt ceva apara doar comanda inregistrata si nu stiu daca o sa ajunge pana pe 22 decembrie ca sa se poata puna produsul sub bradul de craciun
20-12-2023 08:27 PM - editat 20-12-2023 08:28 PM
Salutare!
Intră pe Chatul magazinului online, după ora 9.00 dimineața ( unde se deschide acea fereastră pop-up, dacă insiști pe un produs din magazinul online) și îi întrebi acolo ce se întâmplă. Mai ai varianta să le scrii la adresa magazinonline@orange.ro.
Sper să se rezolve cât mai repede și să ți se împlinească dorința de a avea comanda primită cât mai repede!
Baftă!
la 21-12-2023 10:31 AM
@alez08, dacă ne dai numărul comenzii ne putem interesa și noi la colegi despre status.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor