anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Livrare intarziata

Luana_1
Junior
Am plasat o comanda in data de 13.11.2020 si nici până acum(03.12.2020) nu a ajuns. Discuțiile cu cei de la call center se rezuma la depunerea de sesizatii, la care nu am primit nici un răspuns de nici un fel. Nu mi se spune daca a plecat produsul de la ei si e o problema cu firma de curierat sau daca problema este de la sursa si anume magazinul online. Ati întâmpinat probleme de genul?
29 Răspunsuri 29

TheSpecialist
Maestru
Salut! După ce ai plasat comanda, ar fi trebuit sa primești un mail cu numărul acelei comenzi. În baza acelui numar ar trebui sa poată fi verificat statusul fără probleme. Dacă nu ai primit mailul de confirmare înseamnă că, comanda nu a fost plasata sau procesată în magazinul online.

Luana_1
Junior
În aplicația My Orange apare ca si aprobată, exista un numar de comanda ce mi-a fost solicitat de către cei din call center pentru verificare, deci presupun ca acea comanda a fost procesată si aprobată, dar nu a plecat de la ei sau e blocată undeva la curier. Multumesc pentru raspuns, sper poate mai e cineva în situația mea care ma poate sfătui cum ar trebui să procedez.

TheSpecialist
Maestru
Presupui ca a fost aprobata comanda? M-ai băgat în ceață... Mai suna o data, da-le numărul comenzii și sa îți spună clar unde se afla produsul. Asta e ideea cu acel număr, sa poți afla oricând statusul comenzii tale. Nu exista varianta de mijloc. Dacă a plecat la curier, trebuie sa exista un număr de AWB pe care tot cei din Call Center ți-l pot furniza și apoi verifici tu situația comenzii. Aici sigur vorbim de întârzieri generate de nebunia cu Black Friday.

DanielaH
Moderator
@Luana, dacă intri în contul tău My Orange la secțiunea "Comenzile mele", ce status are comanda plasată de tine?

Luana_1
Junior
În My Orange imi apare aprobată. Cand sun la ei imi spun ca au trimis sesizarea către departamentul tehnic si trebuie sa astept raspuns de la ei sa ma informeze daca a plecat comanda de la ei sau daca e la curier si nu a ajuns din cauza curierului. Efectiv ei nu stiu daca acea comanda a plecat de la ei sau nu. La fiecare apel către call center mi se spune sa astept raspuns de la departamentul tehnic. Sper ca am fost explicita.

Luana_1
Junior
Le-am cerut AWB,dar spun ca nu mi-l pot furniza deoarece nu le apare nici lor. Am vrut să anulez comanda,mi s-a spus ca nu este posibil deoarece ei nu stiu statusul acesteia pentru a o putea anula. În concluzie, cei din call center nu stiu nimic:))))

DanielaH
Moderator
@Luana, mulțumesc pentru răspuns. Am trimis situația ta colegilor noștri.

Luana_1
Junior
Va multumesc!

mada_bmd
Junior
si eu am o comanda din 16.11 si inca nimic, am primit in 21 sms ca e in procesare, de atunci nimic, are cineva ceva noutati? multumesc

DanielaH
Moderator
@mada bmd, bun venit în Comunitate! Despre ce model de telefon este vorba? Este o comandă făcută în magazinul online sau într-un Orange Shop?

mada_bmd
Junior
iphone 12 pro, 128, la orange shop

DanielaH
Moderator
Într-adevăr, pentru modelele iPhone 12 pro si 12 pro max nu au fost încă livrate toate cantitățile comandate pentru anumite capacități și culori. Așteptăm în curând de la Apple cantități noi.

mada_bmd
Junior
in curand.... insemnand cam cat? 😞

Luana_1
Junior
Eu am hotarat sa anulez comanda. Sunt foarte dezamăgită de întreaga situație. Sper ca sunt singurul caz nefericit.