anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Livrare comanda online

AdiGhergari
Junior

Salutare

Am plasat o comanda prin intermediul magazinului online in data de 06.11.2024. Nici astazi in 26.11.2024 cei de la Orange nu sunt in stare sa imi ofere un termen de livrare clar. Doar ca au o eroare tehnica in sistem si ca se va repara in cel mai scurt timp. Incep sa regret ca am optat pentru prelungirea a 2 abonamente si nu m-am portat catre alt furnizor. Este deja deranjant ca dupa 3 saptamani sa nu primesti nici un raspuns clar.

Multumesc

 

 

 

13 Răspunsuri 13

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ai prins perioada de Black Friday si curierii sunt destul de plini.

Mai jos o situatie de asta vara cand Fan Courier a reusit performanta sa livreze un colet dupa aproape o luna (coletul fiind pus personal la un sediu din Bucureti...). Sa mai zic ca respectivele mostre s-au mai livrat inca o data de un coleg pe 16.07 cand a ajuns la client?

Screenshot 2024-11-26 101956.jpg

Nu intentionez sa tin cu Orange, dar nu intotdeauna tine de ei (pe langa curieri, si depozitele pot fi suprasolicitate de comenzi).

MihaiC99
Explorator

Salut,

Eu am o comanda de echipament de la un alt furnizor din data de 8.11.2024 și comanda a rămas la fel "in procesare".

1000000146.jpg

Serviciul clienți nu are nici o treabă cu realitatea (va sosi în curând).

Norocul meu este că primirea echipamentului nu îmi afectează calitatea serviciilor.

Le-am transmis operatorilor că aș fi putut primi coletul mai repede dacă îl comandam direct din China.🙂

Important este ca "eroare tehnica" avută de Orange sa nu duca la anularea comenzii.

Mai apar și astfel de probleme, sper că problema se va remedia curând ai vei intra in posesia produselor.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Am avut și eu ceva de la alții și am fost nevoit să mă duc la depozitul județean al firmei de curierat pentru a ridica personal coletul. 

Deci mutarea la ei este în principal!

Baftă!

AdiGhergari
Junior

Salutare

Astazi intrand pe chat cu un operator pentru a cere status pentru coamnda mea am primit raspunsul cum ca respectivul operator nu stie procedurile depozitului si nu imi poate oferii nici o informatie.

Incredibil......

Cu fiecare zi care trece am un gust din ce in ce mai amar despre serviciile orange. sI Asta dupa ce ca sunt client de 21 de ani si am destule servicii de la ei.

Ma gandesc tot mai serios sa ma portez in alta retea.

 

Încearcă să îi contactezi prin email la magazinonline@orange.ro sau telefonic la 300.

AdiGhergari
Junior

Am incercat toate varaintele de contact. Fara un rezultat concret.

DanielaH
Moderator

Adi, îmi pare rău pentru situația ta. Putem ruga și noi colegii de la magazinul online să verifice. Ne poți oferi numărul comenzii?

Comanda nr 3060968 din 06.11.2024

Mulțumesc pentru detalii.

Colegii ne-au spus că, din păcate, comanda ta este impactată de o eroare tehnică. Una dintre variante este anularea comenzii și replasarea ei.

AdiGhergari
Junior

Bun si daca refac comanda nu mai beneficiez de reducerea de BF de 100 euro pentru fiecare telefon din cele 2?

Din păcate nu. Îmi pare rău. Campania de BF s-a încheiat. 

În momentul de față nu avem un termen pentru solutionarea erorii, dar colegii de la departamentul tehnic fac toate demersurile necesare pentru a fi rezolvată cât mai repede. 

AdiGhergari
Junior

Mai am o intrebare, daca optez pentru anularea comenzii se anuleaza si prelungirea pentru cele 2 abonamente?

 

Da, în momentul în care o comandă este anulată, pe cont se fac toate corecțiile necesare, inclusiv anularea prelungirii.