la 19-08-2023 07:01 PM
Am avut increderea de a comanda online un produs de pe magazin, dupa 13 zile, nici acum coletul nu a plecat de la magazin online chiar dac am primit mesaj cu nr de AWB si cu faptul ca pe data de 11 ar trebui sa ajunga. Acest telefon comandat a fost pus pentru a face o surpriza sotiei mele inainte de ziua nunti care va avea loc pe data de 28.08.23. Chiar atâta flux mare de comenzi are orange? Am facut si sezisaare pe email cat si telefonic si mi s-a spus ca termenul de rezolvare va fi 30 de zile, in acest termen deja eu voi plati si prima rata la telefon si voi avea si abonamentul platit, nu mi se pare ok, plus si cei de la serviciul client in momentul in care vb a dat vina pe curier si pe depozit ca nu stiu starea exacta. Am vb si la curier awb 9221319660071 exista pus in sistem dar nu s-a facut chemarea curierul pentru a fi ridicat. As avea rugamintea sa imi spuneti in cat timp va ajunge sa stiu daca imi mai pot face surpriza sotiei mele sau nu? Multumesc
19-08-2023 07:12 PM - editat 19-08-2023 07:16 PM
Salut,
Chemarea curierului se face in momentul in care s-a generat acel AWB. Nu e nevoie de "chemare" speciala, si nici de covoras rosu. Sau cel putin nu ar trebui sa fie nevoie de asta. Cu toate astea...unii curieri se lasa asteptati.
Deci...fie curierul nu s-a afisat pentru ridicarea coletului (foarte multe colete, o perioada aglomerata, indolenta agentului, lipsa de comunicare), fie...au aparut alte probleme.
Dar in momentul de fata, tind sa cred ca problema e pe partea curierului. Cu atat mai mult cu cat pare sa fie Fan Courier, daca nu ma insel. Deci, in functie de zona in care te afli, se poate sa fie probleme zonale cu curierii. Iti spun din experienta ca am avut probleme de genul asta. Curierii nu vin sa ridice coletele decat tarziu, cand isi aduc aminte, nu anunta ca nu pot sa vina sa ridice coletele, si uite asa. Stai si astepti dupa ei.
Problema cel mai probabil este la firma de curierat.
Deci...in functie de cat de repede este preluat coletul de catre Fan Courier, de cate colete sunt de livrat, si de agentii disponibili pentru asta, putem sa facem si o estimare a datei in care s-ar putea sa primesti si tu coletul.
Dar iti spun ca, cel putin in ceea ce priveste Fan Courier, problema e cunoscuta, si tine in totalitate de lipsa de personal raportat la numarul de expeditii.
la 19-08-2023 07:16 PM
Buna, am vorbit la firma de curierat (FAn) din Bucuresti (coletul trebuie sa ajunga in Alba Iulia), acesta exista in sistem,dar ca iei spun ca nu au fost chemat dupa el. Si mai nou tind sa ii cred pt ca si eu colaborezi cu iei la firma unde lucrez si la completatea awb daca nu se bifeaza optiunea cheam curieri poti astepta mult si bine ca nu vin s-al ridice.
19-08-2023 07:20 PM - editat 19-08-2023 07:25 PM
Eu nu stiu sa existe o astfel de optiune speciala. Ce rost ar avea sa faci comanda de curier daca nu vrei sa-ti fie si ridicat coletul? Poti sa faci comanda cu ridicare in alta zi...dar nu poti sa faci comanda, doar de dragul comenzii, si sa nu vina nimeni s-o ridice. :))
Ma rog, se poate sa ma insel, nu zic nu. Dar de fiecare data cand mi s-a generat un cod AWB, aveam si comanda de curier (adica "cerere de ridicare colet"). Practic acel AWB este confirmarea ca ai facut o comanda.
Din nou, eu nu stiu sa existe vreo optiune speciala pentru "chemat curier". E facuta comanda, s-a generat un cod AWB, evident ca astepti sa vina. Cu toate astea, dupa cum ziceam, in ceea ce ma priveste, am avut surprize. In sensul ca agentul nu s-a prezentat (nu doar in intervalul cerut, dar nici macar in ZIUA respectiva) pentru a prelua coletul.
la 19-08-2023 07:31 PM
Din pacate in platforma online este, la noi la firma tot timpul asa se procedeaza, si stiu asta ca de fiecare data cand fac un awb colegul meu de pe logistica ma intreaba daca am bifat la final cheama curierul
la 19-08-2023 07:38 PM
Aha... Posibil sa-mi fi scapat mie atunci. Nu zic nu. Saaau...poate interfata e diferita fata de cea pe care o vad userii normali (nu firme) in SelfAWB. Oricum, nu pot sa zic ca dau comanda atat de des cat sa stiu interfata pe dinafara. :)) Deci se poate sa-mi fi scapat. Plus ca se poate sa se fi modificat de cand am dat eu comanda ultima oara.
De asemenea, e posibil sa fie pur si simplu o scapare a celor de la Orange, cand au generat AWB-ul... Caz in care, ar trebui luata legatura cu ei, si verificat daca e totul ok din punctul asta de vedere.
Oricum, e aiurea cand esti trimis dintr-o parte in alta, si nu stii incotro sa apuci, dar pe de alta parte, nici n-ar trebui sa te intereseze, pentru ca nu e treaba ta. :))
Daca poti, asta ar fi sugestia mea. Sa incerci sa mai iei legatura cu cei de la Orange si sa verifice concret, pe AWB-ul tau, daca e totul bifat/configurat corect.
la 19-08-2023 07:42 PM
Am luat legatura cu orange da degeaba, au spus ca au notat sesizarea si ca se rezolva in termen de o luna,dar incearca sa o urgenteze, si cand le-am explicat cum sta treaba cu awb a spus ca nu au acces la depozit sa urmareasca exact, deci e clar ca nu comunica depozitul cu serviciul client , dar asta e, daca nu apare nimic pina la sfarsit de luna cand mi se reinnoieste abonamentul mai incerc si alte cai ....
la 19-08-2023 08:28 PM
@Mihai42Alba: Poate ai avut de-a face cu eMAG.... fizic (shop). Acolo, chiar și pentru un simplu produs de buzunar ești plimbat pe la cel puțin 3 persoane: 1.Vânzări pe sală, care te trimite la final să plătești la casierie; 2. Casieria..... de unde te alegi cu un bon de casă sau POS pe care îl prezinți ulterior la 3.Depozit: persoana care ți-l aduce din magazie și face formalitățile de garanție. Întrebare: Dacă unul șuntează fluxul.... mai primești produsul?
Revenind, nu știu situația produsului, dar dacă acesta a fost în stoc furnizor, sau până la validarea comenzii.... completarea/existența unui AWB nu este garanția că produsul este la curier, ci eventual că acesta a fost înregistrat și urmează a fi predat curierului, ulterior curierul preluând ”grija” transportului. Numai bine și sper să clarifici curând situația comenzii.
la 19-08-2023 08:43 PM
Buna, eu am primit confirmarea ca exista produsul comandat in data de 6.08.23, iar pe data de 10.08.23 am primit acest email " Produsele din comanda ta cu numărul 2901157 din Magazinul Online Orange, referința internă 11245783, au fost predate curierului și urmează să ajungă la tine în termen de 1-3 zile lucrătoare. Poți urmări unde se află comanda introducând codul AWB 9221319660071 aici."
la 19-08-2023 09:06 PM
@Mihai42Alba: Din experiența proprie, un AWB a devenit valabil de ”tracking” în momentul preluării. Până atunci era un simplu număr generat dar neînregistrat, ca o factură emisă dar neînregistrată în contabilitate. Clarifici luni dimineața cel mai sigur. Succes.
la 19-08-2023 09:28 PM
Awb apare si la Fan curier in sistem pentru ca am verificat. doar ca nu e generata ridicarea lui
Multumesc
la 19-08-2023 09:18 PM
Salutare!
Ai luat legătura cu cei de la Magazinul online Orange?
Poți s-o faci prin intermediul adresei magazinonline@orange.ro sau din fereastra de chat care se deschide in timpul săptămânii în dreptul unui produs, dacă insiști să stai pe el mai mult de 1-2 minute.
Detaliile concrete ți le pot oferi doar ei, din păcate!
Baftă!
la 19-08-2023 09:29 PM
am vb deja la orange, am trimis si email si inca nimic, miau spus ca se va solutiona cat mai repede sesizarea termen maxim 30 de zile
la 19-08-2023 09:33 PM
Salut!
Cu Fan lucrez și eu la firmă, dar doar pe contract standard, în sensul ca fac AWB-urile și chem (eu, clientul) agent sa ridice sau las la FanBox sau la un sediu Fan.
Mai sunt și contracte negociate altfel, în sensul ca Fan trimite agent pentru ridicare la ore fixe (de obicei seara spre "final de program").
Problema este ca noi nu știm ce tip de contract are Orange : cu chemare sau trimitere de agent.
Mai insista cu AWB-ul la Orange. Din moment ce a fost generat, e clar ca trebuie ridicat ceva. Fan transporta coletele predate (sper ca în Alba sa nu fie aceeași age ți ca la Cluj sau Dumbrăvița...).
la 28-08-2023 10:17 AM
Mihai, s-a rezolvat situația cu comanda?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor