anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot anula o comanda din magazinul online?

Alexandra_17
Junior
Am comandat un telefon pentru prelungirea abonamentului .
In loc de S10 plus am comandat S10. Imi poate spune cineva cum rezolv? Multumesc !
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Dacă este vorba despre o comandă plasată în magazinul online, anularea ei se poate face prin apel la serviciul clienti 300, email la magazinonline@orange.ro sau https://www.orange.ro/eContact/. Dacă deja coletul se află în posesia curierului, anularea se poate face doar după ce acesta returnează pachetul în depozitul Orange, deci comanda trebuie refuzată la livrare. Ca să afli ce status are comanda ta trebuie să te autentifici în contul tău My Orange, selectezi opțiunea Magazin din meniul principal și apoi secțiunea Comenzile mele (https://www.orange.ro/help/cum-pot-afla-care-este-statusul-comenzii-mele-din-magazinul-online-107).

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

teacher_
Specialist certificat
Salut! Este posibil sa anulezi comanda din contul tău Orange, in funcție și de când ai făcut comanda. Ai detalii aici https://www.orange.ro/help/cum-pot-afla-care-este-statusul-comenzii-mele-din-magazinul-online-107

Alexandra_17
Junior
Multumesc , nu merge sa o anulez de acolo .

teacher_
Specialist certificat
De cat timp ai făcut comanda? Ce apare la statusul comenzii?

Alexandra_17
Junior
De cel putin 3 ore

Ascary
Campion certificat
Buna Alexandra,suna maine la numarul 300 sau 0374300300 si rectifici comanda pentru produsul dorit de tine,S10+.

Alexandra_17
Junior
Multumesc mult !

Miha_Z
Campion
Buna @Alexandra. Daca ai facut comanda din magazin online poti urmari stadiul ei in My Orange.Eu am facut o camanda de ieri si desi trebuia ca azi sa fie livrata, inca apare "In validare". Am luat legatura cu operatorii Orange la 300 si a ramas sa ne auzim maine pentru un raspuns exact, fiindca se terminase programul la operatorii magazinului online. Iti recomand si tie sa-i apelezi si sa ceri modificarea mobilului cu cel dorit. Succes!

Vio73
Campion certificat
Poți anula comanda sau dacă nu mai poți anula (a plecat deja), poți returna produsul și comanzi ce dorești! Succes!

Miha_Z
Campion
@Alexandra_17 ai rezolvat cu schimbarea telefonului? La mine s-a rezolvat si dimineata am primit coletul.

DanielaH
Moderator
Dacă este vorba despre o comandă plasată în magazinul online, anularea ei se poate face prin apel la serviciul clienti 300, email la magazinonline@orange.ro sau https://www.orange.ro/eContact/. Dacă deja coletul se află în posesia curierului, anularea se poate face doar după ce acesta returnează pachetul în depozitul Orange, deci comanda trebuie refuzată la livrare. Ca să afli ce status are comanda ta trebuie să te autentifici în contul tău My Orange, selectezi opțiunea Magazin din meniul principal și apoi secțiunea Comenzile mele (https://www.orange.ro/help/cum-pot-afla-care-este-statusul-comenzii-mele-din-magazinul-online-107).