anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Comanda online de 3 saptamani

Georgianayan
Junior

Buna ziua! Am o comanda online cu nr. 2965919 din data de 29.12.2023, au trecut 3 saptamani, iar coletul nici macar nu a fost preluat de catre firma de curierat. Am nevoie urgenta de produsul comandat! 

13 Răspunsuri 13

DanielaH
Moderator

Salut, Georgiana! Bun venit în Comunitate!

Vom ruga colegii de la magazinul online să verifice statusul comenzii tale și revenim când avem un răspuns.

Anonim
Neaplicabil

Am făcut în trecut comenzi online de pe site-ul Orange, dar mi-au venit după 1-3 zile maxim, fără probleme. (În București). Asta se întâmpla acum 2 ani. 

DanielaH
Moderator

Salut din nou!

Situația ta este în atenția colegilor noștri. Este un ticket deschis și se așteaptă răspunsul firmei de curierat Sameday. Colegii te vor informa în momentul în care vor primi un răspuns.

Ne pare rău pentru acest inconvenient și îți mulțumim pentru înțelegere.

Te așteptăm să revii cu vești bune cât mai curand.

Când mă informează? Cred ca am vreo 3 solicitări făcute la care nu am primit niciun răspuns în tot acest timp. 
Cei de la Sameday au spus ca au găsit coletul în depozit fără AWB și ca nu au reușit sa ia legătura cu Orange pt a afla datele destinatarului. 

Unde este comunicarea din Orange și Sameday? 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Din cate inteleg eu, problema pare sa fie pe partea SameDay.

Ai un AWB in screenshot-ul de mai sus, numarul de contact al SameDay este 021.637.06.60. Incearca sa iei legatura cu ei maine dimineata si vezi de ce nu a fost preluat coletul.

Client Orange

Mulțumesc! Am luat legătura cu ei și mi au spus ca au găsit coletul în depozit fără AWB și ca nu reușeau să ia legătura cu cei de la Orange pt a afla fatale mele. Le am oferit toate datele de care aveau nevoie și m au asigurat ca îl voi primi în 48h, fără niciun rezultat…

Anonim
Neaplicabil

Sigur problema e la sameday ți-au rătăcit coletul și acum plasează vina de la unii la alții.

Ai 2 variante.

1 anulezi comanda și faci alta

2 te stresezi in continuare și suni la sameday/orange

Comanda este plătită. 
Cine îmi dă banii înapoi?

 

Anonim
Neaplicabil

Orange pentru că nu au livrat produsele.

Contacteaza Orange la email: magazinonline@orange.ro sau la număr 300.

Multumesc frumos!

Anonim
Neaplicabil

Sper ca informațiile sa te ajute.

Georgianayan
Junior

Buna ziua! 

Cum procedez pentru rezilierea contractului si restituirea sumei achitate pentru un telefon pe care nu l-am primit??

Nu ma intereseaza ca am contractul prelungit pana in 2025, nu am beneficiat de produsul comandat si nu sunt de acord sa platesc o taxa de reziliere. Orange nu a respectat clauzele contractuale. 

Mentionez ca am facut o sesizare si la ANPC in acest sens. 

Multumesc! 

 

Procedura este aceeași. Intervenția ANPC nu influențează cu nimic pașii de urmat.