anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Comanda online anulata fara motiv, imediat dupa plata cu cardul

Anonim
Neaplicabil
Tocmai ce am facut o comanda si mi-a si fost anulata, ca niciodata. Bineinteles... motivul nu il stiu. Banii sunt retrasi, dar comanda ciuciu. Ce dumnezeu se intampla cu sistemele voastre si de ce a fost anulata comanda? Nu mai am curaj sa cumpar nici de la voi cu plata online? Cand imi vor fi returnati banii?
Pe chat n-am cu cine sa discut, toti angajatii sunt ocupati...
23 Răspunsuri 23

DanielaH
Moderator
@simple_dreams, îmi pare rău de ce s-a întâmplat. Vom cere mai multe detalii la colegii noștri. Este vorba de o comanda din magazinul online cu livrare prin curier sau cu ridicare din shop? Ai făcut și abonament nou sau prelungire de abonament existent? Ce produs ai comandat? Mulțumim și așteptăm răspunsul tău.

Anonim
Neaplicabil
DanielaH - nu as vrea sa dau numarul comenzii aici, in public. Daca te poti uita pe contul meu sau imi dai un mesaj privat iti dau numarul acesteia sa o gasesti. Este vorba despre doua powerbank-uri, achitate cu cardul si cu niste puncte. Pe chat am reusit sa gasesc o angajata, dar nu stie nimeni de ce a fost anulata comanda... foarte frumos, ce se intampla totusi cu banii mei si punctele mele? Cand le primesc inapoi? Chiar nu stiu de ce incep sa imi pierd increderea sa mai fac plati cu cardul...

Miha_Z
#StarMember
@simple_dreams ciudata treaba. Banii i-au retras si comanda au anulat-o. Sa zicem ca daca produsele nu mai erau in stoc ar fi trebuit sa nu se proceseze nici comanda, dar nici plata. Trebuie revizuit sistemul de comenzi online, ca altfel clientii isi vor pierde increderea. Sper sa se rezolve cat mai repede ca sunt niste bani blocati.

Vio73
#StarMember
Din păcate, sunt destule probleme cu unii dintre angajații Orange. Am avut și eu acum vreo lună ceva probleme cu comenzile online, dar s-au rezolvat. Tot ei te pot ajuta, oricum!

Anonim
Neaplicabil
Da, Miha, banii sunt scazuti din cont si comanda anulata imediat. Produsul apare ca fiind in stoc, evident... de altfel nici motivul anularii nu e cunoscut. Ma intreb acum daca imi pierd si punctele si banii in cat timp imi ajung inapoi in cont... sa comand de la altii macar. Foarte urat si nu m-am asteptat la asa ceva nici macar o clipa. Am niste nervi de numa' in momentul asta.

Anonim
Neaplicabil
A trebuit sa ma imprumut de bani de la o cunostiinta si sa comand de la altii produsele dorite. Acum astept sa-mi dea Orange banii mei inapoi. Cu siguranta data viitoare daca mai comand nu mai platesc cu cardul.

DanielaH
Moderator
@simple_dreams, am expus situația ta colegilor mei. Revin când am un raspuns, după verificări.

Miha_Z
#StarMember
Conform spuselor Orange Assistant-ului returul si realocarea punctelor se face in aproximativ 10 zile lucratoare. https://comunitate.orange.ro/questions/2676221-intra-punctele-anulez-comanda-online Dar avand in vedere ca a fost probabil o eroare de sistem, deci o cauza interna, ar trebui sa-ti restituie si banii si punctele cat mai repede cu putinta.

FLo1
#StarMember
@simple_dreams: Ca pățitu' nu-i nici unul, dar ne maturizează pe fiecare. Experiența mea recentă a fost expusă aici pentru cei care vor să ia aminte:https://comunitate.orange.ro/questions/2678822-vrei-cumperi-produs-online-ridicare-magazin-lipsesti-comanzi În final rezolvată, dar cu muncă și emoții gârlă.

Anonim
Neaplicabil
In tara asta, zilnic, suntem luati de prosti tot mai pe fata, tot mai des. Concluzie personala. Asa ceva nu s-ar intampla intr-o tara civilizata si cu legi bine puse la punct.

Anca07
#StarMember
Simple_dreams, nu stiu daca rezolvam neaparat cu nervi situatiile de acest gen. Sunt sisteme informatice, si uneori, nu tine de noi daca pica sau daca mai dau rateuri. Cu siguranta nicio companie nu isi doreste ca sistemelor lor sa dea astfel de rateuri, insa se poate intampla. Cine nu isi aminteste cand au picat sistemele unui binecunoscut retailer si s-au vandut produse la preturi derizorii de 1leu, ele fiind in realitate cateva milioane bune sau zeci de milioane. Cu siguranta vei primi atat banii cat si punctele inapoi. Cand? Rabdare:)

FLo1
#StarMember
@Anca07: Când vei fi în cauză, direct implicată, să vezi ce de "răbdare" vei avea. Oare de ce se greșește pe banii clientului? De ce nu se greșește în defavoarea retailer-ului (aka livrare gratuită amintindu-și după zile .... să te taxeze), să te favorizeze măcar .... din greșeală. Dar nuuuuu, pârleala e pe tine, nu pe vânzător, iar cauzele vor fi ascunse și mereu altele decât cele reale (expuse). @DanielaH: La "livrarea prin shop", chiar dacă vrei să plătești total cu card, nu se poate: deși te lasă să alegi plata cu card, se aplică direct în final "plata în shop". Concluzie (in cazul expus de @simple_dreams): plata cu card fiind efectuată deja, înseamnă că livrarea este prin curier. BTW: Alegerea Orange de a plăti la ridicare dacă tot mergi în shop e o problemă de comisioane bancare, deci are o logică comutarea plății spre offline din online.

Vio73
#StarMember
Sper să ți se bage cât de repede banii înapoi în card și să ți se restituie punctele thank you cât mai repede, mai ales că ai expus situația aici și deja s-a sesizat cine trebuie imediat! Baftă!

mihai_13
Maestru
- Slaba "miscare" sistemul online (culmea ca online vrea sa fie un sistem instat si rapid !) la portocala - Ieri am facut plata online cu cardul la abonamentele pe care le detin la RDS-RCS din contul meu - dupa 30 secunde si primirea a doua sms si a unui email in contul meu apare CLAR ca am platit factura - cand platesc abonamentul la orange (tot online tot cu cardul tot din contul meu) este nevoie de cel putin 24-48 ore sa apara ca am platit ! :) - portocala vs rds-rcs = 0-1