Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaC de către Community Manager
  • 20068 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 2508 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! Problema de a obtine reducerea convergenta in magazinul online

Problema de a obtine reducerea convergenta la achizitionarea unui produs din magazinul online la activarea internetului si televiziunii prin fibra stiu ca a mai fost discutata in comunitate dar nu mai pot posta in sectiuneA venit randul meu sa ma lo...

Diana de către Cunoscător
  • 653 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Probleme Orange cu comanda telefon

Buna ziua, sunt abonata de 11 ani la dumneavoastra, am 3 abonamente, am prelungit abonamentele cu 24 de luni, am comandat un telefon care a fost acceptat si trebuia sa ajunga la mine joi 3.09.2020. Inainte de a ajunge la mine m-a sunat curierul ca vi...

Bucurean_Anica de către Începător
  • 2076 Vizualizări
  • 13 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Contact Magazin Online

De ce singura metoda de a contacta pe cineva care se ocupa de Magazinul Online este prin mail? De ce nu se pot rezolva probleme ce tin de magazin cu operatorii din call center? Stie cineva ca acea casuta de mail nu poate primi mesaje?

DenisaD de către Începător
  • 7981 Vizualizări
  • 11 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Achizitionare servicii magazin on-line vs. magazin fizic

Cum achizitionam produsele si serviciile in 2020 : magazin on-line sau in magazinul fizic ?   Data fiind o experienta personala privind politicile curent practicate de retur si reziliere a unor servicii contractate voi face o comparatie intre ceea ce...

ClaudiuP_1 de către Explorator entuziast
  • 2025 Vizualizări
  • 11 răspunsuri
  • 1 aprecieri

[Rezolvat] Problema utilizare voucher in Magazin Online Orange

doresc sa achizitionez un galaxy s41, fara rate, prin prelungire de abonamentla pasul 1 - detalii comanda , cand introduc voucherul, acesta se reflecta in pretul totalcand trec la pasul 2 - transport si plata, si selectez ridicare din magazin, acesta...

gbuze de către Junior
  • 5223 Vizualizări
  • 37 răspunsuri
  • 8 aprecieri

Îmbunătățire interfață magazin online

In această dimineață am primit următorul mesaj Salut ,Ne dorim sa iti oferim cea mai buna experienta in magazinul online Orange, de aceea te invitam sa parcurgi un scurt chestionar prin care sa ne transmiti feedbackul tau.Este legata de faptul că am ...

teacher_ de către #StarMember
  • 1214 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 5 aprecieri