anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Asistenta magazin online - misiune imposibilă

svetalex
Senior certificat
De joi tot încerc să plasez o comandă, însă îmi apare mesajul „Nu poti achizitiona produse in rate pana cand comenzile anterioare nu sunt finalizate !”. Am verificat în contul meu, ultima comandă este din 2020-04-28 09:40 Status comandă: aprobata, nu am comenzi anterioare acestei date care sunt nefinalizate.
Ce voiam să spun este că mi-aș fi dorit ca fereastra “Asistenta magazin online” să nu fie pe principiul „nu sunați, ieșim noi din când în când”, ci să fie o fereastră pe care să o pot accesa oricând la nevoie. De exemplu, de joi nu s-a sesizat nimeni că am nevoie de suport pentru finalizarea comenzii.
Am încercat să discut cu Djingo, însă indiferent de device-ul folosit (telefon mobil, laptop, desktop) îmi apare doar o fereastră albă fără posibilitatea să pot scrie ceva (conform capturii de ecran).
În Orange Shop: „Nu avem cum să vă ajutăm. Nu avem acces la contul dvs/istoricul tranzacțiilor”.
în week-end nu poate fi contactat Serviciul Clienţi (apel la 300) pentru că programul este de luni până vineri în intervalul 08:00-20:00.
Astăzi voi suna la 300 și cel mai probabil voi rezolva, însă mi-aș fi dorit să fie mai ușor să poți intra în legătură cu cineva de la Orange.
3 Răspunsuri 3

svetalex
Senior certificat
am sunat la 300, după un apel care a durat în total 15 min tot ce au putut să facă a fost să îmi preia o sesizare și să fiu contactată în 24 de ore...

svetalex
Senior certificat
Măcar s-a rezolvat cu Djingo, atât de pe mobil cât și de pe desktop

bon3loo
Junior
Mie mi se pare foarte trist ca o companie de telecomunicatii de marimea asta sa nu aibe un site functional 100% sau macar cat de cat intuitiv.