anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Achizitionare abonament online la promotie, fara telefon

Audy10c
Junior

Salut!

Sunt utilizator de Yoxo, insa imi surade promotia de pe site, cea cu 50% reducere la abonamentul Fun 11 daca este achizitionat online. Detalii aici: https://www.orange.ro/abonamente/

Am incercat sa fac asta dimineata, insa primeam mesajul ca numarul nu este eligibil.

Am fost intr-un Orange Shop si mi s-a zis ca trebuie sa inchid intai abonamentul Yoxo. Am facut asta, dar in continuare primesc acelasi mesaj. In termenii si conditiile promotiei nu vad nimic care nu m-ar face eligibil.

Are cineva idee ce este in neregula? Am incercat sa le scriu celor de la orange prin formularul de contact, insa pare ca nu functioneaza.

1 Soluţie acceptată‚

@Audy10c: Oferta este doar pentru abonament NOU (cu număr nou) sau abonament aflat în afara perioadei minime contractuale. Nu este adresat clienților prepay. Ca și client PPY, pentru această ofertă trebuie mai întâi să deții un abonament standard, pentru a putea păstra numărul.

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

FLo1
#StarMember

@Audy10c: Bun venit în Comunitate. Regulamentul prezentat inclusiv de tine explică destul de clar: ”Oferta de 50% discount se aplică abonamentelor fără telefon Fun 11 şi Smart Plus 15 pentru achiziția sau prelungirea unui contract pentru 24 de luni, exclusiv online, si se aplică clienților care sunt în afara perioadei minime contractuale. Reducerea de 50% se aplică pe toată perioada contractuală”. Cum abonamentul Yoxo NU este nici ”abonament standard” și nici în afara perioadei contractuale minime obligatorii.... NU este eligibil pentru a putea aplica la această promoție dedicată abonaților vechi. La fel nu ar fi eligibil nici un PPY, în acest caz, dacă ar fi să treci pe PPY de la Yoxo.

Nu inteleg. Am inchis abonamentul Yoxo. Acum sunt prepay orange.

@Audy10c: Oferta este doar pentru abonament NOU (cu număr nou) sau abonament aflat în afara perioadei minime contractuale. Nu este adresat clienților prepay. Ca și client PPY, pentru această ofertă trebuie mai întâi să deții un abonament standard, pentru a putea păstra numărul.

Salut si va multumesc pentru raspunsuri. Inteleg ce ziceti, dar eu sunt putin contrariat din cauza:

1. Scrie ca se aplica pentru "achizitia sau prelungirea", iar eu consider ca ma incadrez la achizitie.

2. "se aplică clienților care sunt în afara perioadei minime contractuale" - iar eu sunt in afara permioadei minime contractuale, defapt nici nu am contract.

3. O persoana din orange shop mi-a spus ca trebuie sa inchid intai abonamentul yoxo si apoi pot beneficia de oferta.

4. O persoan de la suport (300) mi-a zis dupa ce am inchis abonamentul yoxo ca trebuie sa mai treaca aprox 1 zi inainte sa pot face achizitia. Au trecut 2.

@Audy10c: Înțeleg argumentele tale, însă:

1. ”Achiziția sau prelungirea unui abonament” existent . În cazul tău, având PPY, nu e nici... nici.

2. Tocmai, aici e problema că nu ai un număr cu abonament, deci de fapt nu ești client cu abonament (pentru prelungire de număr). Doar pentru un număr nou.

3. DA, corect, pentru că trebuia abonament standard (nu PPY și nici Yoxo dacă doreai păstrarea numărului)

4. Da, corect din nou, dar era doar etapa premergătoare următorului pas: trecerea la abonament standard, nicidecum eligibilitatea pentru pasul final, oferta despre care ai menționat.

Sfat: Rămâi în Comunitate și vei afla printre primii atunci când oferta se va modifica în sensul de a putea fi eligibil pentru o astfel de ofertă. Numai bine.

Ca si client cu abonamentul aflat in afara perioadei contractuale mie imi apare in cos "ne pare rau, nu putem finaliza comanda" de dimineata... am sunat peste tot si o singura solutie a fost sa curat browserul...useless...

Mi s-a facut in schimb o alta oferta cu 4E insa fara 5g si nu imi convine. Oare gresesc ceva?

Audy10c
Junior

Si de ce zici ca promotia este dedicata abonatilor vechi? Ai vazut undeva mentionat asta?

@Audy10c: Ca să mă repet: ”se aplică clienților care sunt în afara perioadei minime contractuale”. Înțelegi acum de ce? 

vladut12am
Cunoscător certificat

Salutare!

Așa cum a explicat și @FLo1, oferta este valabilă doar pentru clienții abonați care au semnat un contract pe 24 luni și se află în afara perioadei minime contractuale.

La Yoxo, cel puțin eu nu am pomenit de perioadă minimă contractuală, pentru că poți să-l închizi oricând dorești, spre deosebire de un abonament clasic.

Succes!

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poți trece de la Yoxo la un abonament, dar nu cred că la cel redus, și nu online. În primă fază, trebuie mers la un magazin Orange să iei un abonament standard și apoi îti poți lua ceva online.

Ai detalii aici:

https://www.yoxo.ro/help/cum-trec-de-la-un-abonament-yoxo-la-un-abonament-orange/

Baftă!