anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

întârziere comanda online

stagab
Începător
Buna ziua!
Mai are cineva probleme cu livrarea ?
Am făcut o comanda, am și platit o parte cu cardul și încă nu am primit nici un detaliu legat de comanda, doar că e o eroare de sistem și altceva nu știu, au trecut aproape 2 săptămâni de atunci.
5 Răspunsuri 5

Anca07
Cunoscător certificat
Buna, stagab. Ai posibilitatea sa afli statusul comenzii tale in contul tau my orange --》 comenzile mele sau poti suna la relatii clienti pentru a te lamuri colegii de acolo. Zi faina!

stagab
Începător
Statusul l-am verificat: e aprobat de din prima zi. Am sunat și au zis că e o eroare in sistem și să aștept, și aștept de 2 săptămâni.

Razvan
Campion certificat
Ce eroare ți-au zis că este?

stagab
Începător
Nu mi sa spus, au zis că a fost trimisă către IT, și să aștept că se rezolva rapid, dar tot aștept să rezolve de 8 zile lucrătoare.

stagab
Începător
Inca nu s-a rezolvat problema, Ba chiar comanda mi-a fost anulata și produsul acum nu mai este in stoc. Sunt foarte dezamăgit de magazinul on-line. Deși toate persoanele cu care am vorbit au zis că sa nu îmi fac griji că o să se rezolve. Am făcut reclamație la ANPC și ANCOM. Acum aștept să vedem ce o să se întâmple. Foarte dezamăgit de Orange.