anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Îmbunătățire interfață magazin online

teacher_
Specialist certificat
In această dimineață am primit următorul mesaj
Salut ,
Ne dorim sa iti oferim cea mai buna experienta in magazinul online Orange, de aceea te invitam sa parcurgi un scurt chestionar prin care sa ne transmiti feedbackul tau.
Este legata de faptul că am vrut sa fac o simulare cu un produs și am lăsat o comanda nefinalizată.
In ideea in care mai sunt colegi în aceeași situație, voi atașa și link-ul http://www.surveygizmo.com/s3/2131225/feedback-comanda-online
Întrebarea mea este....
Voi ce ați îmbunătăți la magazinul online?
9 Răspunsuri 9

Jay
Campion certificat
Si eu am primit mail, dar, n-am apucat sa ma gandesc si sa trimit o parere.. insa, am avut probleme la ultima comanda.. nu prea reuseam sa vizulizez comanda.. mergeam pe magazin - comenzile mele si ma ducea sa fac cumparaturi.. a fost o lupta :).. Eram curioasa daca am reusit sa prind ultimul telefon sau nu si urmaream din jumatate in jumatate de ora statusul, sa vad daca se intampla ceva..

FaraUnID
Campion certificat
Cred ca principala problema cu magazinul online o reprezinta pretul practicat si care este mai mare decat media preturilor practicate de magazinele online concurente. 1. Produse reconditionate comercializate la un pret aproximativ identic (,) cu pretul aceluiasi produs dar nou comercializat pe site-urile magazinelor concurente. 2. Produs nou, varf de gama comercializat la un pret standard cu cca 1000 lei mai mult decat pretul aceluiasi produs vandut de magazinele online concurente. Pe bune Orange ?!?!?!? Nici macar nu va deranjati sa verificati preturile practicate de concurenta? 3. Daca tot ne bazam pe tehnologie, de ce nu se pot achizitiona licente Microsoft Office, Micorsoft Windows, Antivirus din magazinul online Orange? 4. Lipsa aproape totala de dispozitive ultraportabile 2 in 1. 5. Posibilitatea achizitionarii ORICARUI produs disponibil in magazinul online cu ajutorul creditului acumulat prin programul Orange Phone Credit. 6. Un sistem de paginare, deoarece acel scroll infinit in momentul in care alegi "afisare toate produsele" ma face sa renunt inainte de a incepe.

Ascary
Campion certificat
Eu as mai umbla la interfata magazinului online. Uneori e cam greoaie si multi utilizatori se lasa pagubasi sa mai caute ceva.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Mulțumim mult pentru feedback, este foarte important pentru noi!

Gianni
Cunoscător certificat
În magazinul online trebuie făcute modificări si în privința prezentării și mai ales a prețurilor care mi se par destul de mari. Mulți cumparători se mai uită și la preț și fac comparație cu alte magazine concurente, care au prețuri mai accesibile.

Miha_Z
Campion
Eu as pune mai intai pretul mobilului la liber si apoi preturile in functie de tipul de abonament dorit. Si apoi as umbla la sistemul de paginare, as pune mai multe produse fiindca cand dau pe "afisare toate produsele" deseori se blocheaza.

Gianni
Cunoscător certificat
Sunt foarte multe produse care nu mai par interesante ,amestecate cu cele de ultimă generație.Ar trebui făcută o selecție în funcție de prețuri și împărțite în două categorii. 1.Digitale. 2.Tastatură. Ar fi mult mai comod pentru a găsi ceea ce dorești fără a pierde prea mult timp.

FLo1
Campion certificat
Ca sa "reinviem topicuri uitate" si nu sa generam topicuri fara solutii, va relatez urmatoarea distractie: Ai vouchere atat ca valoare relativa (procentuala) de reducere, dar ai si vouchere cu valoare neta. Pe langa faptul ca nu poti folosi doua vouchere in acelasi timp, mai apare problema la finalul achizitiei: oricat as vrea sa ridic produsul din magazin fizic, el numai fara voucher este de acord sa-l ridic. Adica in loc sa fie incantat ca il scutesc de servicii de transport individual si doresc sa ma deplasez pana in magazin, Orange (probabil speriat de COVID) imi "arunca voucherul pe geam" si ma pune la plata suplimentara. Mai sunt si probleme de selectie la modalitati de plata, dar le-am trecut cu vederea. Deocamdata sunt in stand by... probabil doar cu apel la 300 voi finaliza "marea si prima tranzactie". 🙂

FaraUnID
Campion certificat
In magazinul online Orange NU se pot plasa comezi ca si guest, adica fara a fi logat pe cont. Am incercat, am semnalat situatia, am primis un raspuns sec in limbaj de lemn! @Orange Nu va mai deranjati sa remediati, ca pe Altex merge si fara cont + ca preturile sunte ceva mai mici decat la voi!