anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mutarea serviciilor de internet și TV la o alta adresă

Raul3
Începător
Bună ziua! Îmi schimb locuința și nu știu cum sa procedez pentru a-mi muta și serviciile de internet și TV de la Orange la noua adresă.
Am cautat în aplicație MyOrange și nu am găsit nimic care să mă ajute. Nu vreau sa pierd timp sunând la serviciul clienți.
1 Soluţie acceptată‚

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut, @Marcela6. Bine ai venit în Comunitatea Orange.

Am văzut că ai postat și un topic dedicat pe acest subiect, iar colegii mei au oferit un răspuns acolo.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

delfinas
#StarMember
Raul, bun venit in Comunitate!!! Serviciile sunt pe fibra? Stii daca reteaua Orange exista unde vrei sa te muti? Poti cauta in My Orange varianta desktop, nu in aplicatie, sa vezi daca exista un mod de a cere de acolo mutarea serviciilor. Insa, cel mai bine e sa vorbesti cu un consultant, nu mi se pare o pierdere de timp, dimpotriva, asa afli daca se poate mutarea serviciilor si in ce conditii. O situatie personalizata nu se poate rezolva fara a vorbi cu un consultant uman. Aici e un topic despre o situatie asemanatoare: https://comunitate.orange.ro/questions/2567611-relocare-servicii-orange-love

Bine ar fi sa ne comunicati si cum sa ajungem la un operator. Sunt in aceeasi situatie, nu exista nici o posibilitate de a contacta pe cineva de la orange ptr ajutor. O sa fac plangere la APPC. 

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut, @Marcela6. Bine ai venit în Comunitatea Orange.

Am văzut că ai postat și un topic dedicat pe acest subiect, iar colegii mei au oferit un răspuns acolo.

Cipirix
Junior

Salut, 

Ca sa nu mai deschid un topic nou pe aceeasi tema, daca noua adresa se afla langa zona de acoperire a retelei Orange (150 m de cutia de fibra) care este procedura? 

Am tras o fibra de la casa mea pana la cutia Orange pe care o cedez cu bucurie celor de la Orange, dar de cate ori sun la 300 sunt informat ca daca strada nu apare in sistem nu se pot muta serviciile.

Ceva mail mail de la echipa de dezvoltare sau cum se poate rezolva.

Am trimis si o solicitare prin sectiunea contact (maine sunt 7 zile) inca astept. 

Salut, Ciprix!

Fiind vorba de o situație punctuală care implică verificarea contului personal, este foarte bine că ai făcut acea solicitare prin secțiunea de contact. Recomandarea noastră este să aștepti să fi contactat de colegii noștri care vor analiza situația.

Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.