anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Termen de remediere servicii Internet si TV

Szabolcs
Explorator entuziast
Salut! Am sunat vineri la Deranjamente pentru ca nu functioneaza internetul si tv. Mi se spune ca o sa ma sune cineva pentru o programare. Sambata dimineata sun eu sa vad cand vine domnul sa remedieza problema, mi se spune ca echipa s-ar putea sa vina doar miercuri.
Intrebare: Nu vi se pare mult ca de vineri dupa masa sa nu ai servicii Orange pana miercuri? In contract scrie 72 de ore.
1 Soluţie acceptată‚

Razvan
Campion certificat
Suni la Orange și ei transmit mai departe sesizarea, însă Telekom intervine în 72h, de aceea e același termen. Parteneriatul se numește Apolodor și era un schimb de servicii între companii. Orange plătește 5 euro/abonat către Telekom pentru servicii de net și tv și Telekom primea roaming 4G de la Orange. Când au observat ca banii se duc la Orange, din cauza traficului mare de net, au zis ca mai bine banii îi investesc în rețea și pe termen lung ies în câștig.

Vizualizare soluţie în postul original

34 Răspunsuri 34

Vio73
Campion certificat
Cred că trebuie să suni din nou și să le explici că durează prea mult și vrei să se rezolve mai repede.

Razvan
Campion certificat
72h lucrătoare din momentul sesizării, practic miercuri se împlinește termenul. Dacă nu se intervine în acest interval, poți solicita rezilierea serviciilor.

Szabolcs
Explorator entuziast
Pentru mine nu e o problema pt ca am si de la alt furnizor net si tv, dar cine nu are ce face? Iar cu ore lucratoare nu mi se pare corect, pt ca daca si gazul sau electrica ar interveni asa “repede” am iesi in strada.

teacher_
Specialist certificat
Este vorba de orele din zile lucrătoare. Ai dreptate, e jenant și deranjant sa nu ai in weekend servicii, dar așa e sistemul. Uite, poate asta ar servi la îmbunătățirea lor. Trebuie sa te înarmezi cu răbdare. Așa e și la Digi.... A sunat joi seara un vecin, și abia marți seara au ajuns, sa repare ce aveau de reparat.

Szabolcs
Explorator entuziast
Am rabdare, dar am deschis acest topic sa stie si alti utilizatori cam cei asteapta, iar Orangeul ar trebui sa imbunatateasca acest serviciu. In rest cei de la Orange sunt ok.

Razvan
Campion certificat
Telekom asigura mentenanța rețelei și asa sunt definite termenele de intervenție în contract, probabil asa scrie și în contractul pe care l-ai semnat, fără să-l citești. Din păcate termenul este mare, însă se poate și mai mult, la tara pe ADSL am stat fără net 14 zile.

teacher_
Specialist certificat
@Razvan, nu cred că e vorba de Telekom, colegul nostru cred că e pe Orange. @Szabolcs, nu compania e de vina, așa e legislația, ei doar o aplica.

Razvan
Campion certificat
Orange nu are rețea fixa de fibra optica, furnizează serviciile de internet fix și tv pe infrastructura Telekom România Comunications.

Vio73
Campion certificat
Serviciile de internet și tv prin fibră ale Orange sunt oferite de Telekom în urma unui parteneriat dintre cele două companii.

teacher_
Specialist certificat
Nu știam asta. Atunci suni la Telekom, nu la Orange? Sau ei trimit sesizarea mai departe.

Razvan
Campion certificat
Suni la Orange și ei transmit mai departe sesizarea, însă Telekom intervine în 72h, de aceea e același termen. Parteneriatul se numește Apolodor și era un schimb de servicii între companii. Orange plătește 5 euro/abonat către Telekom pentru servicii de net și tv și Telekom primea roaming 4G de la Orange. Când au observat ca banii se duc la Orange, din cauza traficului mare de net, au zis ca mai bine banii îi investesc în rețea și pe termen lung ies în câștig.

teacher_
Specialist certificat
Oricum, avantajul Telekom este utilizarea rețelei vechiului Romtelecom, care a ajuns până la satele apropiate de varfurile munților. Probabil la sectorul rural, Telekom are mult de câștigat. La urban însă nu prea, luat și după ce se scrie in presa, ratingul acelorași competiții transmise de Digi și Telekom, cu o diferență uriașă în favoarea Digi. Practic, peste 50% se uită la Digi, in jur de 30% la Telekom și restul la Look, deci prin Orange. Acei 30% sunt majoritatea in mediul rural. Am deviat de la subiect puțin, scuze. 🙂

Miha_Z
Campion
@Szabolcs e posibil sa ajunga mai repede sa remedieze problema. Ei isi iau ca mijloc de precautie cele 72 de ore din zilele lucratoare, pentru ca nu stiu cate deranjamente pot avea in acele zile. Si ca sa nu dea motive clientului de reziliere a contractului, prefera acel interval.

imch
Cunoscător certificat
Sincera sa fiu, desi inteleg necesitatea celor 72 ore (oarecum), cred ca as lua foc daca mi-ar spune furnizorul meu ca abia peste 3-4 zile pot veni sa imi rezolve problema. Noi suntem dependenti de internet, nu atat pentru jocuri sau filme, ci pentru fel de fel de aplicatii necesare pentru activitatea de zi cu zi. Stiu cum e cu contracte si tot tacamul, cu SLA-uri si altele la fel, dar, ca perceptie, 3-4 zile mi se pare inacceptabil..... Mai ales cand iti arde buza.