anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere contract televiziune și internet

Lucian955
Începător
ORANGE NU DA CURS CERERII MELE DE REZILIERE TV ȘI INTERNET
Buna ziua,
BĂTAIE DE JOC LA ADRESA CONSUMATORILOR
Compania Orange nu a dat curs cererii mele de reziliere a contractului de televiziune și internet.
Aceasta solicitare am făcut-o telefonic, în ziua a12-a de la întrarea în vigoare a contractului.
De fiecare data când sun tot amână soluționarea și deja bătaia de joc din partea lor a atins cote de neimaginat.
Menționez ca drepturile noastre legale ne sunt încălcate.
Va rog sa ma sfătuiți ce ar trebui sa fac mai departe, cui trebuie sa ma adresez pt soluționarea acestei probleme, deoarece cei de la Orange nu doresc rezilierea acestui contract.
Menționez ca am încercat predarea echipamentelor într-un Orange Shop, însă mi-au spus sa iau legătura telefonic cu Orange, deoarece ei nu pot rezilia și nici prelua echipamentele.
În final, doresc sa NU MAI RECOMAND VREODATĂ NIMĂNUI aceasta companie care efectiv își bate joc de noi.
Următorul pas este sa înștiințez ANPC și ANCOM
Va mulțumesc și aștept sugestiile d-voastră
2 Răspunsuri 2

teacher_
#StarMember
Salut! De ce dorești rezilierea? Și încă o întrebare, in ce zona locuiești? Daca dorești să reziliezi, și până la urmă este dreptul tau, fa o solicitare scrisa, la adresa de mail serviciul.clienti@orange.ro, in care sa le dai toate detaliile.

Razvan
#StarMember
Ai depus solicitare online/scrisă de reziliere? Pe vorbe, nu se ia în considerare. După ce ai un refuz în scris de la Orange sau nu răspund în 30 de zile, te poți adresa autorității competente, și în 30 de zile îți vor răspunde. Dacă, nu ai făcut deja, faci o solicitare de reziliere, o depui scris în magazin cu număr de înregistrare, pe e-mail, te treci și pe tine la cc sau adresa de contact de la autoritatea competentă sau prin poștă. În încheiere, poți adăuga fraza: în cazul în care nu veți da curs solicitării mele, în termen de 30 de zile (sau cât vrei să treci), îmi rezerv dreptul de a va reclama la autoritatea competentă. Cu stimă.... Succes!