anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Inchidere contract vindut la o persoana de 96 de ani

vatdor
Junior
Acum un an, mama mea in virsta atunci de aproape de 96 de ani a fost solicitata prin telefon de Orange . Comercialul i-a plasat in plus de abonamentul la fix abonamente la mobil, la internet si la TV. 125 de lei in loc de 6 euros !!!!!!!!! Pentru o pensionara care are 1238 de lei pe luna este enorm. Orange recunoaste ca situatia nu este normala, o ramburseaza cu mult greu pentru abonamentul la mobil, dar pentru restul am impresia ca asteapta moartea ei pentru a rezova litigiul. Cum eu sunt in Franta cineva a avut o problema de acest fel ? Ce pot face mai mult pentru a forta Orange sa ii dea justitie. Multumesc.
7 Răspunsuri 7

Pololică
#StarMember
Daca vreti sa se rezolve mai repede, ati putea lua un avocat si media problema (o sa fie un cost, dar ar fi primul pas). In principiu, daca nu doriti (sau inainte sa ajungeti la avocat), titularul contratului (mama) poate imputernici pe cineva (prin procura notariala) sa o reprezinte in fata Orange si sa incerce rezolvarea problemei. Totusi, vin cu o recomandare (nu doar pentru cazul acesta): cand stiti ca o persoana in varsta (in varsta, nu neaparat parintii, bunicii, etc) sunt pasibili de a fi vrajiti (in sensul ca stiti ca nu prea au curajul (puterea) de a refuza, vorbiti cu ei sa va cedeze abonamentele (sau catre o persoana in care aveti, la comun, incredere). In cazul in care este sunata persoana in varsta, vor fi obligati sa revina catre titular. Eu am in abonamentele mele atat numarul tatei (preluat cand a murit mama, acum doi ani jumatate), dar si al soacrei (la momentul preluarii, ne tot ruga sa-i incarcam cartela (fiind pe prepaid), dar eram retele diferite si trebuia sa intru in permanenta pe site-ul in care era cartela si sa incarc). Asa, stiu sigur ca in cazul in care sunt sunati pentru oferte, operatorii vor trebui sa ma sune. Nota Bene: administrez 4 numere: 3 in Orange (eu, sora si tata) si 1 in Digi (soacra). Nota Bene 2: Orange are, in versiunea web o zona in care li se ofera diverse drepturi: de a contacta pentru diverse oferte, pentru diverse reclame, etc. Se pot pune pe NU si atunci nu mai suna.

vatdor
Junior
Multumesc . Cind esti la fata locului este poate mai simplu dar din strainatate.... Orange spune ca nu ma poate chema la un numar din Franta si asistenta la 0212255930 se declara incompetenta pentru a lua o decizie. Ce parere aveti daca chem direct la Orange pe Calea Victorie la 0214005682?

Pololică
#StarMember
Intotdeauna cel mai simplu e prezenta la fata locului. Recomand sa trimiteti pe cineva din tara. Daca sunati la sediu (Europe House din Piata Vitoriei) s-ar putea sa primit cam aceleasi raspunsuri pana verifica informatiile.

vatdor
Junior
Cred ca au avut tot timpul sa verifice reclamatia trimisa prin posta pe 5 iulie 2022. Acum asteapta sa vada daca cumva o lasam balta si le facem cadou suma ramasa. Nici o sansa. Liudmila Climoc PDG la Orange considera in interviu ca deschiderea catre oameni este o mare calitate. In cazul mamei mele despre care calitate este vorba ?

Pololică
#StarMember
Daca sunati, persoana care va raspunde va trebui sa vada ce s-a verificat. Nu o sa va raspunda nimeni cu raspunsul (daca sunati pe X si cereti informatii si vi se spune ca dureaza 2 zile, si peste 4 zile mai sunati inca o data si va raspunde Z, credeti ca Z are raspunsul sub nas? Va trebui sa vorbeasca cu X si sa vada daca s-a rezolvat problema sau nu). Legat de doamna Liudmila: cred ca ar trebui sa intelegeti ca directorul general (functia pe care o ocupa) nu stie TOTALITATEA reclamatiilor si rezolvarilor (in cel mai fericit caz, stie detaliile de la tranzactia cu Telekom, nu si cazurile mai mici). Plus ca marketingul functioneaza destul de bine. V-am propus o solutie: titularul sa trimita pe cineva (cu procura notariala) si sa rezolve. Asa va avea raspunsul la problema. Nu imputerniceste, nimeni nu va rezolva, nici macar dvs daca veniti in tara. PS: in urma cu vreo 10 ani, mama a avut o problema oarecum similara (nu cu Orange/Dialog, ci cu Unicredit, banca la care deschisese cont pentru salarii, dar ii expirase cardul pe care il primise, plus inca unul in banca, plus al treilea era pe cale de expirare, ultimile doua nefiind ridicate de la banca). M-a rugat sa merg cu ea (plus ca oricum aveam drum in zona in care era sediul la care deschisese contul) si, cand am inceput sa intreb de ce (de ce nu a fost contactat clientul cand s-au emis noile carduri (unul dintre ele chiar expirat in banca si urmatorul era deja de peste un an la ei), de ce nu a fost sunat clientul cand activitatea contului era 0 (zero), de ce nu a fost contactat clientul cand comisioanele se adunau si nimeni nu venea sa le acopere), am simtit in ochii doameni de la birou (s-a intamplat sa fie o doamna) ca era pe punctul sa ma ia la rost de ce pun eu intrebarile. Noroc ca eram cu mama si putea sa preia ea intrebarile (fiind titularul contului). Revenind, daca tot aveti o problema cu timpul de asteptare, de ce nu se reziliaza contractul? Daca Orange va avea dreptate (cu acte) va sanctiona titularul. In cazul in care nu are dreptate (si mama dvs va reclama la Protectia Consumatorului), decizia finala va veni de acolo (si va veni cu factura de minus pe suma corectata).

vatdor
Junior
Am primit un mail de la Orange. Sesizarea este in curs de analiza. Ma voi manifesta din nou de indata ce situatia va evolua. Multumesc pentru sfaturi si sper ca cazul mamei mele este un caz izolat si ca Orange nu profita de mult mai mult de batrini. Cine stie ?

vatdor
Junior
Cu rabdare si perseverenta multe lucruri sint posibile. Orange a raspuns faforabil la reclamatia mea si o va rambursa prin mandat postal pe mama mea pentru integralitatea sumei incasata in plus (abonament la mobil,internet si TV Orange). Multumesc echipei Orange chiar daca nu a fost simplu , chiar daca a fost un pic lung. Salutari la toti si sanatate.