anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Viteza mi-a fost redusa in mod drastic dupa revenirea din roaming

ramscher
Junior
Buna seara! La limita consumului rezonabil de date in roaming (5GB in Bulgaria), mi s-a blocat internetul. La revenirea in tara, l-am deblocat, insa viteza mi-a fost redusa in mod drastic. De ce? Cand se revine la viteza normala, sau ce trebuie sa fac pentru asta? Multumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
Campion certificat
Salutare! Te sfătuiesc să suni la 300 sau să intri pe Chat Djingo și să ceri resetarea contului pentru numărul respectiv din calculatoarele lor, pentru că s-a mai întâmplat și am mai discutat și pe aici despre acest aspect. Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

FLo1
Campion certificat
Revino cu detalii despre zonă, localitate, interior/exterior, dacă se poate ar fi excelent un test de viteză atașat, sau măcar informații concrete. Doar așa poate se mișcă ceva. Altfel sunt povești trecătoare.

Pololica
Senior certificat
Dacă ai cost control și ai depășit cantitatea de internet la viteza 4G, e normal. Totuși, revino cu mai multe detalii.

Vio73
Campion certificat
Salutare! Te sfătuiesc să suni la 300 sau să intri pe Chat Djingo și să ceri resetarea contului pentru numărul respectiv din calculatoarele lor, pentru că s-a mai întâmplat și am mai discutat și pe aici despre acest aspect. Baftă!

ramscher
Junior
Vă mulțumesc frumos pentru răspunsuri. Astăzi am fost la sediul Orange, Piața Victoriei. O operatoare mi-a zis că trebuie schimbat SIM-ul pt. că s-a demagnetizat prin interferența cu alte rețele cât a fost în Bulgaria. - Nu puteam să ofer date privind testul de viteză, telefonul este în folosința unui copil care nu locuieşte cu noi. -Da, avem "Cost-control" prin contract, de aceea a fost întrerupt internetul la depăşirea limitei de consum rezonabil. - Problema vitezei reduse se manifesta în afara locuinței, în oraş; acsă, pe WiFi, mergea excelent. - De la Serv. Clienți, tel. 300, mi s-a spus că este exclusă demagnetizarea. Îi va face restartarea din sistem, apoi copilul să facă restartarea telefonului. ASTA A FOST SOLUȚIA: restartarea din sistem, la Serv. Clienți, apoi restartarea telefonului. Mulțumesc încă odata!

Vio73
Campion certificat
Exact cum ți-am spus, adică trebuia resetare de cont! Am intuit asta, pentru că au mai fost cazuri! Dacă erau probleme cu sim-ul, nu-ți mai funcționa deloc, nu doar cu viteze reduse. Mă bucur că ai rezolvat!